Alprazolam poeder

maurooo

Newbie
Ik heb 100mg puur alprazolam poeder.
Nu is mijn vraag waar zou ik dit in kunnen oplossen? (om te doseren)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zelf capsules maken is ook een optie als je een goede weegschaal hebt tenminste.

Het lost slecht op in water dus zal je het in 100ml alcohol (ethanol) moeten doen (correct me if i'm wrong)

maurooo

Newbie
Tijdloos zei:
Zelf capsules maken is ook een optie als je een goede weegschaal hebt tenminste.

Het lost slecht op in water dus zal je het in 100ml alcohol (ethanol) moeten doen (correct me if i'm wrong)

Nou heb geen weegschaal die op miligram werkt dus dit lijkt me geen optie ;/

Zou stroh 80 rum ook werken? (80 alcohol)

maurooo

Newbie
Heb gelezen dat als ik de alcohol een beetje warm maak dat het beter oplost maar ik weet zelf niet of het in stroh 80% rum zou werken :confused:

MeejheM

Badass junkie
stroh 80 gaat zeker wel werken, maar ethanol, p-glycol en andere soorten alcohol zijn relatief makkelijk te krijgen. de 80% gedenaturaliseerde alcohol van de apotheek is volgens mij 80% ethanol, 19% water en 1% om het bitter en braakbaar te maken. zat mensen die dat gebruiken om drugs te bewerken(thuis dan mag ik hopen :grin: )

dus je stoh 80% kan best, maar je moet even kijken naar de solubiliteit in polair en non-polaire mixen, want dat zijn de eerdergenoemde namelijk. temperatuur verhogen werkt heel vaak bij het oplossen, maar zorgt vaak voor ontvlambare mengsels met lucht, dus kijk uit met ontstekingsbronnen.

Als je geen nauwkeurig meetgereedschap hebt kun je altijd visueel 100mg door tweeen delen, dan kun je er wel van uitgaan dat je 45-55mg per hoopje hebt. door telkens te delen kun je best nauwkeurig doseren. als je niet wilt versnijden met water kun je ook een onschuldig poeder pakken, zeg voor de grap 200mg bloem. als je dat goed kan vermengen(ik heb geen idee hoe alprazolam poeder eruit ziet) heb je al een redelijk bultje van 300mg poeder wat je dan weer visueel kan opdelen.

de laatstgenoemde methode werkt altijd, ook al is je weegschaal op .1g nauwkeurig.

maar een .00g weegschaal is minstens aan te raden als je met RC's en dergelijke begint. ze zijn via internet te koop voor/vanaf 6 dollar. ik had er eentje gevonden welke legendarisch is onder munten en sieradenverzamelaars, maar die moest 75 euro kosten, na wat zoekwerk voor 6 dollar exact hetzelfde ding gevonden in china, verzenden was 4 weken, maar na wat eikwerk lekker op .00g nauwkeurig. ik heb er ook een voor .000g, maar die was aanzienljk duurder vermoed ik. ik heb er niet voor betaald.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ook met een weegschaal die op de miligram nauwkeurig is zou ik niet zulke kleine hoeveelheden gaan afwegen, alprazolam is al actief vanaf ongeveer 0.25mg en een sterke dosering is zo'n 2 tot 3mg voor iemand zonder benzo tolerantie. Niet echt hoeveelheden die ik zou gaan afwegen met redelijk goedkope miligram weegschaaltjes.

Een oplossing om volumetrisch te doseren lijkt me het meest veilig eerlijk gezegd. Anders eventueel versnijden inderdaad met iets als bloem ofzo, maar dat lijkt me persoonlijk een inferieure optie. Pure drinkbare ethanol kun je online gewoon kopen trouwens, maar opzich zal stroh rum ook wel werken natuurlijk.

MeejheM

Badass junkie
Als de dosering tussen 1/4mg en 3 mg variteert is mijn methode echt een noodoplossing. en niet aan te bevelen.

je hebt 100mg, en dat zijn 400 tot 33 doseringen?

misschien staat er ergens op je werk een weegschaal in milligrammen, zelfs dan zou ik nog flink versnijden of oplossen, want met mijn methode kan je variaties van 1/4mg(0.25) echt niet uitsluiten. dus met je zakje 100mg zonder goed meetgereedschap ben je nog altijd erg veel risico aan het nemen.

dat word een micrgram 'Ug' in de volksmond zuivere weegschaal wel interessant. voor mijn informatie, hoeveel volume neemt 100mg alprazolam ongeveer in? vergelijkbaar met 100mg coke/keta/mdma? of echt een superklein hoopje(amper een lijntje?).

Jixx

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Ook met een weegschaal die op de miligram nauwkeurig is zou ik niet zulke kleine hoeveelheden gaan afwegen, alprazolam is al actief vanaf ongeveer 0.25mg en een sterke dosering is zo'n 2 tot 3mg voor iemand zonder benzo tolerantie. Niet echt hoeveelheden die ik zou gaan afwegen met redelijk goedkope miligram weegschaaltjes.

Een oplossing om volumetrisch te doseren lijkt me het meest veilig eerlijk gezegd. Anders eventueel versnijden inderdaad met iets als bloem ofzo, maar dat lijkt me persoonlijk een inferieure optie. Pure drinkbare ethanol kun je online gewoon kopen trouwens, maar opzich zal stroh rum ook wel werken natuurlijk.

Even offtopic. Ik slik regelmatig die 2-3 mg doseringen. Houdt dit dan in dat ik geen benzo tolerantie heb, en geldt dit meteen voor alle benzo´s? Ik baal er namelijk wel van dat ik geen baat heb bij 0,25 of 0,5 doseringen. Met een 3 mg dosering zit je al gelijk aan het maximum, en alles daarboven is overdosering. Gelukkig is 2-3 mg wel effectief voor mij, maar ik ben bang dat daar ook nog gewenning voor gaat ontstaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jixx zei:
Even offtopic. Ik slik regelmatig die 2-3 mg doseringen. Houdt dit dan in dat ik geen benzo tolerantie heb, en geldt dit meteen voor alle benzo´s? Ik baal er namelijk wel van dat ik geen baat heb bij 0,25 of 0,5 doseringen. Met een 3 mg dosering zit je al gelijk aan het maximum, en alles daarboven is overdosering. Gelukkig is 2-3 mg wel effectief voor mij, maar ik ben bang dat daar ook nog gewenning voor gaat ontstaan.
Hoe vaak is regelmatig? Als dat dagelijks of bijna dagelijks is heb je sowieso een tolerantie. Dat blijkt denk ik ook wel aan die 2-3mg doseringen, dat zijn namelijk sterke doseringen voor iemand zonder tolerantie. Uit je post maak ik op dat het voor jou een effectieve dosering is, maar niet perse sterk.

Benzo's hebben naar mijn weten kruistolerantie met elkaar, dus dat geldt dan ook voor andere benzo's. Er zijn daarom ook equivalentie tabellen om ongeveer een vergelijkbare dosis van de ene naar de andere benzo te kunnen bepalen wanneer iemand overstapt. Maargoed, dat zijn dingen die je altijd door een arts moet laten doen.

Jixx

Bewuste gebruiker
Dagelijks ja. En heel zelden heb ik aan 1 mg voldoende. En ja, ik pak regelmatig 2 mg binnen een half uur, en daarna ben ik nog in staat om activiteiten te ondernemen. Ik zou geen extra risico's nemen door bijvoorbeeld op een ladder te klimmen, of machinaal werk te verrichten. Maar gewoon fietsen, en lopen gaat prima! Ik ben er ook amper versuft van. Wel is het feit dat ik aan die eenmalige dosering van 2 mg per half uur, de rest van de dag geen extra behoefte meer heb aan alprazolam. (in een zeldzaamheidje loopt het wel eens uit tot 2,5 tot 3 mg per dag) Aan het begin van de avond ben ik meestal wel versuft. (uitgeput) en zoek ik mijn bedrust op.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat klinkt wel als tolerantie, maar dat is ook logisch wanneer je het dagelijks gebruikt. Dat je niet echt versuft bent is niet heel gek volgens mij, alprazolam is vooral angstremmend en minder versuffend dan andere benzo's. Persoonlijk vond ik alprazolam ook niet heel versuffend, maar ik heb het slechts enkele keren recreatief gebruikt.

Jixx

Bewuste gebruiker
Goed dat je me dit verteld over alpra. Ik stond er werkelijk waar al versteld van dat ik verhalen hoorde dat andere op 1 tabletje oxazepam de hele middag lagen te slapen. Waarom kan ik nog gewoon rondfietsen met 3 mg alpra? Nu snap ik het!

Op zich is dat wel gunstig dan. Het doet dus wel wat het moet doen bij hoge doseringen, en toch kan ik blijven functioneren. De hele middag liggen slapen is ook niks!

gandwarf777

Belezen gebruiker
Nee alprazolam is niet bepaald versuffend. Hij geeft eerder blackouts dan dat je er in slaap van valt. Ik word er meestal actiever van.

Jixx

Bewuste gebruiker
gandwarf777 zei:
Nee alprazolam is niet bepaald versuffend. Hij geeft eerder blackouts dan dat je er in slaap van valt. Ik word er meestal actiever van.

Je wordt er actiever van? :P Dat is ook wel apart om eens te lezen. Maar zo zie je maar weer hoe verschillende stoffen verschillend werken per mens. Ik wordt (werd) er wel wat versuft van. Eerst nog bij 1 mg, nu anderhalf jaar later pas bij 2 -3 mg.

Bovenaan