stroh 80 gaat zeker wel werken, maar ethanol, p-glycol en andere soorten alcohol zijn relatief makkelijk te krijgen. de 80% gedenaturaliseerde alcohol van de apotheek is volgens mij 80% ethanol, 19% water en 1% om het bitter en braakbaar te maken. zat mensen die dat gebruiken om drugs te bewerken(thuis dan mag ik hopen

)
dus je stoh 80% kan best, maar je moet even kijken naar de solubiliteit in polair en non-polaire mixen, want dat zijn de eerdergenoemde namelijk. temperatuur verhogen werkt heel vaak bij het oplossen, maar zorgt vaak voor ontvlambare mengsels met lucht, dus kijk uit met ontstekingsbronnen.
Als je geen nauwkeurig meetgereedschap hebt kun je altijd visueel 100mg door tweeen delen, dan kun je er wel van uitgaan dat je 45-55mg per hoopje hebt. door telkens te delen kun je best nauwkeurig doseren. als je niet wilt versnijden met water kun je ook een onschuldig poeder pakken, zeg voor de grap 200mg bloem. als je dat goed kan vermengen(ik heb geen idee hoe alprazolam poeder eruit ziet) heb je al een redelijk bultje van 300mg poeder wat je dan weer visueel kan opdelen.
de laatstgenoemde methode werkt altijd, ook al is je weegschaal op .1g nauwkeurig.
maar een .00g weegschaal is minstens aan te raden als je met RC's en dergelijke begint. ze zijn via internet te koop voor/vanaf 6 dollar. ik had er eentje gevonden welke legendarisch is onder munten en sieradenverzamelaars, maar die moest 75 euro kosten, na wat zoekwerk voor 6 dollar exact hetzelfde ding gevonden in china, verzenden was 4 weken, maar na wat eikwerk lekker op .00g nauwkeurig. ik heb er ook een voor .000g, maar die was aanzienljk duurder vermoed ik. ik heb er niet voor betaald.