Ben jij tevreden met je lingam?

Ben jij tevreden met je lingam?

• Ja! Hij is van perfect formaat en vorm!

Stemmen: 30 39,5%
  • Mwah, de vorm laat te wensen over.

Stemmen: 10 13,2%
  • Hij is te groot.

Stemmen: 2 2,6%
  • Hij is te klein.

Stemmen: 14 18,4%
  • Nou, hij is niet groot maar wel moddervet!

• Ik heb geen lingam!

Stemmen: 4 5,3%
  • Die van mijn vriend is perfect!

Stemmen: 4 5,3%
  • Die van mijn vriend laat te wensen over.

• Ik ben zo moddervatsig dat ik de mijne al jaren niet meer heb gezien!

Stemmen: 8 10,5%

• Totaal aantal stemmers
    76

Aalpoepert

Badass junkie
Nu het yoni topic nieuw leven is ingeblazen, wil ik me tot de mannen van dit forum richten! Uiteraard met poll!

Verder ben ik er wel benieuwd naar hoe jullie je heilige lichaamsdeel verzorgen, scheer je hem helemaal kaal, trim je hem of laat je gewoon een volle bos haar groeien?
Tegenwoordig is het niet meer raar dat mannen hun deel scheren of kapsels geven, zoals een omgekeerd hitlersnorretje boven de penis.

Zelf ben ik uiterst tevreden over de mijne, niet te groot, niet te klein. Verder scheer ik hem volledig kaal, omdat ik dat zelf het mooiste vind :grin:

Dreuge

Badass junkie
De vorm van mijn lingam laat wel wat te wensen over. Hij heeft in mijn ogen (en handen) de juiste grote, maar de omvang van mijn eikel in verhouding tot de rest van mijn penis is geheel buiten proporties.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Lingam..hahaha grappig woord, klinkt net als iets wat ze bij ikea verkopen, : ik wil graag twee lingam hoezen...doe maar ehhhh...groen.hahaha

maar ot
ik heb niets te klagen(en ook nog nooit anderen horen klagen,wel kreunen :) :) )

kaasbaas

Badass junkie
Ik ben er tevreden mee, gemiddelde lengte maar wel breed. Scheren doe ik eigenlijk alleen maar als ik iets heb om voor te scheren. Anders laat ik 't gewoon groeien.

'T is wel een kromme hoor :tearsofjoy:.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ben zeker tevreden over de grootte! Alle meiden waar ik mee heb gehad zeiden dat ik de grootste lingam heb die ze ooit persoonlijk waren tegengekomen. :grin:

Alleen de vorm had iets beter gekund. Hij is niet helemaal waterpas :rolleyes:
Hij is meestal geschoren, maar ik houd het niet het hele jaar wekelijks bij ofzo.

cropp

Badass junkie
Waar is de optie ``ik ben zo moddervatsig dat ik mijn piemol al jaren niet meer heb gezien?

Nee ik ben er tevreden over, en ik heb alleen nog maar positieve feedback gehad, dus ik denk er niet meer over na...

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
cropp zei:
Iedereen die kan helicopteren met zijn handen op zijn rug mag tevreden zijn...

deze man is bizar...hahahaha

Edit: ....en ik nog erger omdat ik het nog weet ook..hahaha :grin:

Bijlagen

• Helicopterman-avn2008.jpg
    Helicopterman-avn2008.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 301

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:
Waar is de optie ``ik ben zo moddervatsig dat ik mijn piemol al jaren niet meer heb gezien?
Die heb ik er effe bijgezet. Helaas moet nu iedereen weer opnieuw stemmen.. Daar had ik niet op geanticipeerd...

Drientje

DF-koning
SperSIZEboon zei:
hij had groter gekund,maar ja liever een kleine die steigert dan een grote die weigert...
Het kan altijd groter. Of het fijn is is een tweede.

Laatst op een feestje deelden ze van die quizzen van de GGD uit waar een vraag bij stond of een penis echt te groot kon zijn. Toen ik om uitleg vroeg na de foute keuze zei de betreffende dame dat een vagina elastisch is en dus mee rekt met de grootte van de penis. Als toevoeging noemde ze de geboorte van een kind, daarbij rekt het weefsel ook uit zodat het eruit kan. :rolleyes:

Enorm goede vergelijking.

Dopezilla

Badass junkie
Mijn piemel functioneert naar behoren, heeft een gezellig formaat en loopt in een mooie rechte lijn, dus ik mag niet klagen. En anderen hebben ook niet geklaagd, dus ik vind het wel best. :)

@Drientje: wtf? Dus volgens die theorie kan je er in principe alles dat niet groter dan een baby is er wel inschuiven. :rock:

Olle

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Mijn piemel functioneert naar behoren, heeft een gezellig formaat en loopt in een mooie rechte lijn, dus ik mag niet klagen. En anderen hebben ook niet geklaagd, dus ik vind het wel best. :)

@Drientje: wtf? Dus volgens die theorie kan je er in principe alles dat niet groter dan een baby is er wel inschuiven. :rock:

Olle
Ja vond het ook nogal bruut gesteld.

Gezien vrouwen nogal vaak meer dan 1 hechting nodig hebben na een bevalling lijkt het me niet echt genots verhogend als je er te grote dingen in stopt. Er zit aan elk elastiek een einde.

Aalpoepert

Badass junkie
Drientje zei:
Terug naar de piem0ls.
Tja, meer heb ik over de mijne niet te zeggen. Ja, mijn vriendin zegt nog wel eens dat hij niet iets groter zou moeten zijn omdat het dan voor haar heel pijnlijk zou zijn. Ze heeft nu nog wel eens naderhand dat haar poesje wat opgezet is.

Groter zou ik 'm ook niet willen.

En ander onhandig iets is de zogenaamde odol. Als ik in bed lig en moet plassen wordt mijn piemel wel eens hard, omdat ik het ophoud, bijvoorbeeld als ik nog maar een kwartiertje in bed kan blijven liggen. Op die manier is het heel onhandig om lepeltje lepeltje te liggen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Dopezilla zei:

Olle
Ja vond het ook nogal bruut gesteld.

Gezien vrouwen nogal vaak meer dan 1 hechting nodig hebben na een bevalling lijkt het me niet echt genots verhogend als je er te grote dingen in stopt. Er zit aan elk elastiek een einde.

Plus voor een bevalling verwijd de vagina, dat doe ie niet tijdens de seks. :rolleyes:

kaasbaas

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Als ik in bed lig en moet plassen wordt mijn piemel wel eens hard, omdat ik het ophoud, bijvoorbeeld als ik nog maar een kwartiertje in bed kan blijven liggen.

Ik vind dat zo irritant, plassen met een stijve :P. De mijne heeft nogal een kromming omhoog dus dan moet ik zowat horizontaal op de wc liggen als ik nog in de pot wil pissen :tearsofjoy:.

W.F.L.

Badass junkie
Vode zei:
Plus voor een bevalling verwijd de vagina, dat doe ie niet tijdens de seks. :rolleyes:

Female sexual arousal

The beginnings of sexual arousal in a woman's body is usually marked by vaginal lubrication (wetness), swelling and engorgement of the external genitals, and enlargement of the vagina.[2]

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Vode zei:

Female sexual arousal

The beginnings of sexual arousal in a woman's body is usually marked by vaginal lubrication (wetness), swelling and engorgement of the external genitals, and enlargement of the vagina.[2]
Het gaat over de vagina wand, niet de ingang, die blijft even groot.

Er bestaan echt piem0ls die te groot zijn, althans voor mij.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Vode zei:

Female sexual arousal

Lieve schat. Mijn vajayjay staat niet tien centimeter tijdens de seks zoals bij bevallingen. Gelukkig maar.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
:rolleyes:

Dus moraal van het verhaal. Copy pasten over dingen waar je niets van af weet werkt niet. :wink:

Drientje

DF-koning
Back to the piemels!

Ik vind kromme piemels erg fijn, of met een bochtje omhoog.

Alleen zal ik het nooit een esthetisch ding vinden. Het is leuk om aan te zitten maar en naakte man met een stijve piemel zal ik nooit zo mooi gaan vinden als een vrouw met stijve tepels....

cropp

Badass junkie
Aight hij staat er gewoon tussen :rock:

Wil ik mijn dop niet meer kunnen zien moet ik toch wel flink wat aankomen :rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vode zei:
Tijdens zwangerschap veranderd het bekken ook, iets andere vorm, meer kraakbeen. Als bekkenbodem fysiotherpeut doe je ook inwendig onderzoek wat makkelijk gezegd neerkomt op "fisten", logisch dat er alleen vrouwen dat beroep doen. :P

OT: Tevreden, licht krom omhoog.

Drientje

DF-koning
Petrovic zei:
Vode zei:
Tijdens zwangerschap veranderd het bekken ook, iets andere vorm, meer kraakbeen. Als bekkenbodem fysiotherpeut doe je ook inwendig onderzoek wat makkelijk gezegd neerkomt op "fisten", logisch dat er alleen vrouwen dat beroep doen. :P

OT: Tevreden, licht krom omhoog.
Mannen kunnen ook fisten hoor....

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Daar ging het niet om, zullen veel vrouwen zich op hun gemak voelen als een man dit bij hun doen? Lijkt me niet echt.

Drientje

DF-koning
Petrovic zei:
Daar ging het niet om, zullen veel vrouwen zich op hun gemak voelen als een man dit bij hun doen? Lijkt me niet echt.
Waarom niet? Ik vind het een beetje raar om perse een sekse voorkeur te hebben wat betreft het uit oefenen van een beroep. De meeste gyneacologen zijn ook mannen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het een beetje raar om perse een sekse voorkeur te hebben wat betreft het uit oefenen van een beroep.
Vind ik ook, maar ik denk dat procentueel gezien duidelijk meer vrouwen een vrouwelijke gyneacoloog/ bekkenbodem therapeut willen.
De meeste gyneacologen zijn ook mannen.
Klopt, nog wel.

Bovenaan