Clean maar vaker gedachtes aan speed..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Syl
  • Startdatum Startdatum
Hallo beste DF-s , ik ga een tijdje niet online komen omdat ik me even laat opnemen voor speedmisbruik , lijkt me het beste maar de tips hier
hebben me ook zeker geholpen! Maar ik hou mijn account dus ik kom zeker nog naar het forum. Grtz
Succes makker

Hallo beste DF-s , ik ga een tijdje niet online komen omdat ik me even laat opnemen voor speedmisbruik , lijkt me het beste maar de tips hier
hebben me ook zeker geholpen! Maar ik hou mijn account dus ik kom zeker nog naar het forum. Grtz

Heel erg veel succes en super dat je deze stap hebt gezet!!.
Ben trots op je..!!💪❤️

^^^ ik heb mn ‘like’ weer ingetrokken. Gast, ga je jezelf nou wel of niet laten opnemen?
[/QU
Gast ? En ja makker dat is al geregeld maar ik kan woensdag pas binnen en die like pff dat is niks belangrijk hoor. Ik begrijp wel dat het vreemd klinkt maar ik kan mijn thuissituatie niet uitleggen op forum.

^^^ ik heb mn ‘like’ weer ingetrokken. Gast, ga je jezelf nou wel of niet laten opnemen?
En dan heb ik nog iemand verloren door orgaanuitval door speed 9/10 , dat heeft me doen denken en ik heb genoeg gezien om te weten dat het feitelijk slecht is maar dat ligt aan mezelf , ik kan mijn grenzen niet onder controle houden.

En dan heb ik nog iemand verloren door orgaanuitval door speed 9/10 , dat heeft me doen denken en ik heb genoeg gezien om te weten dat het feitelijk slecht is maar dat ligt aan mezelf , ik kan mijn grenzen niet onder controle houden.
Maar ja dat was meer een kennis dan een vriend ofzo maar die zat van zijn 17de aan de speed en 57jaar overleden wegens orgaanuitval. Toen ben ik toch beginnen denken en ik zei eerst opname maar ik ga het thuis doen stoorzender de vriendin of beter de ex nu sinds gisteren want ze wou niks weten van stoppen of minderen en ja zo gaat het al zeker niet , maar iemand hier had me gezegd wat ik kon doen legaal trouwens.

Terug
Bovenaan