Combi DMT+lsd/paddestoelen

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb erg veel interesse in deze combi, vooral met lsd. Heeft iemand hier al ervaring mee? De trip gaat ongetwijfeld naar een nooit gezien niveau getild worden, misschien zelfs nog te hoog voor mij.

Ik heb ervaring met combi's van ketamine en lachgas met DMT maar geen echte tripmiddelen.

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb wel ervaring met LSD en Paddo's, dat vond ik niet echt relaxt, ik ging al vet hard. Nee, ik zou daar geen DMT bij nemen. Probeer eerst LSD en Paddo's en DMT en LSD, de laatste is wel een aanrader.

Karhu

Wijs gebruiker
Denk ook niet dat hij ze alle 3 wou nuttigen, maar een DMT + Paddo of een DMT + LSD combi.

spacelord

Wijs gebruiker
Ja idd

Heb al vaak lsd, paddestoelen, dmt etc apart gedaan, allemaal een keer met ketamine en lachgas combi maar vond nauwelijks iets over de combi van LSD+DMT of Paddestoelen+DMT

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb deze combi vaker gedaan en als ik DMT neem merk je eigenlijk weinig meer van de paddo trip. De DMT trip duurt wel een stuk langer en je glijd dan langzaam weer in de paddo trip. Erg leuk om te doen.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik dacht dat de paddestoel toch in de DMT trip zou aanwezig blijven. Toen ik ketamine gebruikt had en dan de dmt matrix in knalde, gaf dit een totaal ander effect dan wanneer ik zuiver DMT gebruikt, idem voor lachgas. Maar ik ga het ooit weleens proberen :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het dan over goed DMT roken dat je K.O. gaat. Als je zo'n 30mg neemt moet de invloed wel merkbaar zijn. Met hogere doseringen vergaat die wereld bij mij.

Bovenaan