De Hartenbreker .... LSD is geen speelgoed.

Kom net van wat andere testcentras af ....

Nadat de jonge medewerker me enthousiaste verhaal had aangehoort over mijn eerste echte diepe LSD ervaring kwam het hoge woord er uit:

"Ik zou het heel graag een keertje willen proberen ......"

Rare jongens hoor die werken bij de Brijderstichting.
Helaas kon ik niets achterlaten en durfde ik het hem ook niet aan te bieden op zijn eigen werk.

Kom er de volgende keer wel beter voorbereid, als predikant van het goede woord moet je wel altijd je bijbel bij je hebben.

Groetjes

De Brijder boy ......

TechNora zei:
...setting is het een ideale drug, anders DROP IT!

of juist niet droppen dan toch? haha tering wat lame, ik ga niet meer met bier op reageren op dit forum, te laaameee

Wat mij wel benieuwd is hoe je met die situatie omgaat?
Sleur je elkaar niet mee in pure ellende, aangezien je allebei LSD op hebt.. Zoek je zo snel mogelijk een rustige plek op of is je hele avond zowiezo naar de klote?

Je avond wordt er gewoon door verkloot aanp[assen gazat wel maar je blijft eraan denken.

Alsof je verantwoordleiojk bent voor andere en je voelt je dus ook babysitter cq sitter ipv psychonaut.

Stonie

Als je gaat trippen op een feest kun je het beste zorgen dat je geen enkele verantwoordelijkheid naar anderen hebt. Zorg dat je geen gezeik hebt met mensen die in dezelfde auto zitten en eerder of later naar huis willen. Maak dat je compleet vrij bent.

Wacky zei:
Als je gaat trippen op een feest kun je het beste zorgen dat je geen enkele verantwoordelijkheid naar anderen hebt. Zorg dat je geen gezeik hebt met mensen die in dezelfde auto zitten en eerder of later naar huis willen. Maak dat je compleet vrij bent.

Dat is eigenlijk wel waar ja, ik ben redelijk wat feestjes (toch zeker 2) eerder weggegaan omdat mijn tripgenoot er dan geen zin meer in had, terwijl ik het dan meestal juist een leuk feestje vond. Andersom is het niet gebeurd; maar als iemand het op een plek niet bevalt dan ga ik toch wel mee.

Ik Trip bijna altijd op goa feesjes
meestal neem ik eerst 2 xtc pille en wanneer hun piek een beetje aan het mindere is neem ik er 2 alex gray op
nog nooit mis gegaan..
integendeel
altijd een super mooie en stuurbare trip

Terug
Bovenaan