• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

    Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT en Near Death Experiences

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Beste mensen dit is een report van 4 jaar geleden maar hij zit nog vers in het geheugen, ik was dus begonnen met een zegeltje LSD van 90 microgram en heb nadat het was ingewerkt een dik mespunt DMT in mijn pijpje gerookt. Nadat ik dit gedaan had kwam ik onmiddellijk terecht in een tunnel die door tijd en ruimte ging, ik kwam na de tunnel uit in een spirituele dimensie waar oneindig veel zielen waren die telepathisch communicatie met me hadden en zeiden tegen me dat alles in orde zou komen en dat ik mocht loslaten. de hele tijd dat ik in deze spirituele dimensie zat (zoals ik het zelf graag noem)
hadden deze zielen telepathisch contact met me en gaven me een constante stroom van informatie, ik heb nog nooit zo vredig gevoeld en een gevoel van innerlijke rust. Het voelde ook heel bekend, alsof ik hier al eerder was geweest en dit de bron was van mijn ziel. Na de ervaring kon ik mensen hun aura's zien maandenlang en begreep ik andere personen een stuk beter, ook veel meer respect voor moeder natuur en kon zelfs mensen doorgronden door ze gewoon in de ogen te kijken en naar hun lichaamshouding en toon van praten, ik nam enorm veel dingen waar die ik daarvoor niet eens begreep, dit heeft mijn depressies genezen en ik kon zalig slapen, was energiek en wilde de wereld beter maken voor andere mensen. Ik ben er echt van overtuigd dat ik er terug zal keren na mijn dood want ik was een atheïst en had geen enkel begrip voor spiritualisme maar na deze ervaring weet ik dat de dood helemaal niet het einde is en ik was altijd enorm gefascineerd door het concept dood maar na deze ervaring ben ik niet meer nieuwsgierig en heb ik totaal geen angst meer om te sterven, ik prijs me gelukkig dat ik deze ervaring heb mogen meemaken :confused:mile:

Zijn er nog andere mensen die ook zulke ervaring hadden? Ik heb er met zo veel mensen over gepraat en enkel de echte hippies begrijpen me maar de rest van de mensen kijken me aan of ik mentaal niet goed ben of zo als ik dit tegen hen vertel dus als er nog mensen zijn zou ik dat graag horen als ze dit willen delen natuurlijk. Peace and Love mede aardbewoners :confused:mile:
 

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Prachtig Acidfreakx!

Mensen zullen je ook niet begrijpen tot ze zelf een dergelijke ervaring meemaken.
 

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Prachtig Acidfreakx!

Mensen zullen je ook niet begrijpen tot ze zelf een dergelijke ervaring meemaken.
Thx, ik denk het ook niet maar uiteindelijk maakt het geen verschil. Het belangrijkste is dat ik er veel uit geleerd heb en zo een ervaring blijft de rest van je leven meegaan.
 

Albedo

Wijs gebruiker
Denk je dat het mogelijk is of wel eens gehoord dat wanneer mensen dat samen doen (tegelijkertijd in dezelfde ruimte) ze elkaar kunnen ontmoeten in die andere dimensie?
 
Laatst bewerkt:

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Denk je dat het mogelijk is of wel eens gehoord dat wanneer mensen dat samen doen (tegelijkertijd in dezelfde ruimte) ze elkaar kunnen ontmoeten in die andere dimensie?
Neen op DMT heb ik nooit zo een gevoel gehad aangezien dit zo intens is dat ik altijd een sitter nodig heb, ik heb inderdaad ook al gehoord dat je een gedeelde trip met mensen kunt hebben maar persoonlijk heb ik dit nooit gehad en trip al zeer lang.
Denk dat het wel mogelijk is maar bij DMT is dit haast onmogelijk denk ik
 
Bovenaan