Sinds een maand of wat lukt het me niet meer op een behoorlijke manier DMT te roken. Ik heb nooit problemen ondervonden voordien.
In het begin tripte ik makkelijk hard op 25mg. Gewoon klapboempijp gekocht (die lange holle buis met op het eind het kopje om DMT in te doen, hand erop, lighten, zuigen, hand los en knallen maar
) en hier meestal 40mg afgewogen in gepleurd.
De laatste tijd lukt het me niet meer de kamer met de dichte witte rook te vullen. Ik inhaleer, zie geen rook komen en voel me niet meer dan lichtjes duizelig. Vaak hou ik dan de aansteker dichterbij maar verbrand ik de DMT wat resulteert in colère en een mega-hoestbui. De dosering heb ik soms zelfs tot 70mg omghoog gegooid wat niets opleverde!
Het ligt niet aan de DMT, eerder aan mij denk ik. Er is op deze manier zon 200mg verspild, als mijn laaste 50mg geen succes wordt, keer ik DMT de rug toe.
Iemand misschien een tip of idee wat ik fout doe?
In het begin tripte ik makkelijk hard op 25mg. Gewoon klapboempijp gekocht (die lange holle buis met op het eind het kopje om DMT in te doen, hand erop, lighten, zuigen, hand los en knallen maar
) en hier meestal 40mg afgewogen in gepleurd. De laatste tijd lukt het me niet meer de kamer met de dichte witte rook te vullen. Ik inhaleer, zie geen rook komen en voel me niet meer dan lichtjes duizelig. Vaak hou ik dan de aansteker dichterbij maar verbrand ik de DMT wat resulteert in colère en een mega-hoestbui. De dosering heb ik soms zelfs tot 70mg omghoog gegooid wat niets opleverde!
Het ligt niet aan de DMT, eerder aan mij denk ik. Er is op deze manier zon 200mg verspild, als mijn laaste 50mg geen succes wordt, keer ik DMT de rug toe.
Iemand misschien een tip of idee wat ik fout doe?

...