Drugs + Agressie

JuNk

Experimenterende gebruiker
zommes zei:
JuNk zei:
kerel, daar scheelt iets denk ik :P

Zeker weten kerel.

Het was EN een lijp verhaal, EN bijna niet te lezen.
Het gaat mij nie om hoe goed het verhaal is of hoe goed het is gecschreve, maar als je agressief word me lekkere wijve om je heen...
nja... :rolleyes:

zommes

Badass junkie
JuNk zei:
zommes zei:
JuNk zei:
kerel, daar scheelt iets denk ik :P

Zeker weten kerel.

Het was EN een lijp verhaal, EN bijna niet te lezen.
Het gaat mij nie om hoe goed het verhaal is of hoe goed het is gecschreve, maar als je agressief word me lekkere wijve om je heen...
nja... :rolleyes:

Ja het was vooral een lijp verhaal.

Ik ga geen vergelijking met diersoorten maken vanavond.

Lana

Wijs gebruiker
Kan wel agressief worden van alcohol en benzo´s, grenzen vervagen dan echt als je kwaad wordt.
M´n broer van een paar jaar ouder had eens ruzie met een andere kerel in het café waar ´k ook was. Ben er tussen gaan staan en heb heel die gast z´n nek opengehaald met m´n autosleutel. Dus onder de benzo´s en wodka. Daarna buiten wou ik er met de auto overheen rijden. Is gelukkig niet gebeurd.
Ook op de pep gaat ie lekker af en toe.
Maar, zonder reden ook geen agressie. Het is niet zo dat ik vanuit het niets ineens gek ga doen.

nutsss

Wijs gebruiker
boels zei:
op de benzo's hebbe de flikke me al 3 x moete kome hale

van bier worek opgefokt, mor van sterke dranke worek superhappy

na drie dagen wakker te zijn op de pep en c en dan afkick beginne te krijge, worek ok wel :angry: :smilingimp:
en 1ne keer (op menne verjaardag touwens) voorgehad da kik een reeks x binne had en in 1 of ander cafe ...
:beer:

en het gekke is dat ik hem ook echt hoor praten in mn hoofd als ik dit lees. Ik zie m ook voor me... zo'n klein, vadzig belske met een zwart pispotkapsel en een pintje in zn hand, rode oogjes... Ik stel voor dat meer mensen in dialect gaan schrijven zodat het lezen ook wat vrolijker wordt.

PS: Dit is niet persoonlijk bedoeld, Boels... Gozer.... Makker... :grin: ik wil natuurlijk geen ban aan mn broek...

Lana

Wijs gebruiker
psycho_babe zei:
dat is je eigen persoonlijkheid, als je agressief opgesteld bent of niet..
of kan zijn van coke, speed..

Ja die mening deel ik. Wat er niet in zit, komt er ook niet uit. Ook niet als je drugs op hebt. Je bent ten allen tijden jezelf.

buzzy

Badass junkie
Ik ben wel eens erg aggresief geworden van een kletser, nu niet bepaald van het dingetje zelf maar omdat iedereen plotseling naar huis was gegaan en ik nog in mn eentje hard aan het gaan was :(

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik begrijp je volledig, op paddestoelen heb ik ook al zulke gedachten gehad, en die zijn juist goed, dat is 1 van de redenen waarom ik paddestoelen gebruik, maar je moet die gedachten kunnen/leren/proberen controleren, overgaan tot daden op paddestoelen is not good, kan zijn dat je er dan later spijt van krijgt (bijvoorbeeld je tv die kapot is gemaakt)
:)
idd als je zo iets wilt ondernemen moet je denken, morgen is er ook nog een dag en dan kan ik dat ook doen :)
de volgende dag doe je die dingen dan (hopelijk) toch niet

trouwens drugs waar ik al agressief ben van geworden zijn alcohol, weed en paddo's

van xtc totaal niet..

Rain

Bewuste gebruiker
Drugs kan tot agressie leiden. Hierbij bedoel ik niet agressie op het moment van gebruik. ( zou ook kunnen ) Maar eerder op momenten dat je niet gebruikt. Bijv als je heel vaak xtc gebruikt of coke en je bent leeg.. Hiervan kan je best pessimistisch worden en agressief uit de hoek komen.

Bovenaan