flash kieke
Wijs gebruiker
Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
Je moet je niet schamen hoor
Je moet je niet schamen hoor

flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
Je moet je niet schamen hoor![]()
tis nie voor te smokkelen da hij bedoeltmelissa zei:flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
![]()
![]()
![]()
om mee te smokkellen ofzoiets![]()

CMI!schranziewanzie zei:tis nie voor te smokkelen da hij bedoeltmelissa zei:flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
![]()
![]()
![]()
om mee te smokkellen ofzoiets![]()
tis een manier voor je drugs in te pakken
heb het nog nie gedaan (en zal ook nooit gebeuren)
maar de effecten zijn naar het schijnt zovele male beter
ma den slik ik wel een capsulleke meer af dan zijn de effecten ook beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Count me in.Mac... zei:en dat is?
LOLJeller zei:Kzou het mss wel eens proberen, maar beetje raar hé
Je neemt samen met ieamand een pil
-Goeie pil hé![]()
-Vind je , ik voel er amper iets van
-Mja maar ik heb hem via mijn reet genomen![]()
mensen zullen je nogal raar aankijke
en volgens mij is het niet zo bevordelijk voor je.. het bijt wss nogal
schranziewanzie zei:we kunnen misschien ook proberen voor een lijntje speed met ons reet te snuiven
zal lekker branden denks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
ben ik dan de enige die het niet zo'n ernstig idee vind..?Haze zei:flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
Jij bent gek
cunt zei:ben ik dan de enige die het niet zo'n ernstig idee vind..?Haze zei:flash kieke zei:Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?
Jij bent gek
natuurlijk is het raar en het lijkt me ook niet echt een geweldig gevoel, maar wil het wel 1x proberen. ook omdat je dan veel meer van de mdma gaat voelen![]()
OMGHDA zei:idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
Men deed dat met een huls van een balpen, daarin mat coke, ander end in het 'slachtoffer' z'n aars en blazen maar.
Sorry voor de eventuele visualisaties die zich nu in jullie geesten voordoen...![]()
HDA zei:idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
Men deed dat met een huls van een balpen, daarin mat coke, ander end in het 'slachtoffer' z'n aars en blazen maar.
Sorry voor de eventuele visualisaties die zich nu in jullie geesten voordoen...![]()
dat gaat me dan wel behoorlijk veel te ver!HDA zei:idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
ik ook ... op dit gevalletje na .. is waarschijnlijk 1x en nooit meer, maar dit valt nog wel 1 keertje te proberen imo.Mac... zei:Tja ik heb toch wel zoiets van dat mijn aars eenrichtingsverkeer is eigk...
hahahahaDeranged zei:
die Jonathan van Korn wou eens cocaïne in de reet van ene hoer blazen ,dat was zijn droomHDA zei:idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
Je zal het inderdaad wel overleven lijkt me en waarom niet...cunt zei:ik ook ... op dit gevalletje na .. is waarschijnlijk 1x en nooit meer, maar dit valt nog wel 1 keertje te proberen imo.Mac... zei:Tja ik heb toch wel zoiets van dat mijn aars eenrichtingsverkeer is eigk...
HDA zei:idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)