Drugs in je reet?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
nee nog nooit gedaan, maar is dat niet gevaarlijk
stel je stopt het in een condoom en die scheurt dan, dan krijg je toch een overdosis van al die pillen in je darmen? :xtc:

ik zou het in ieder geval niet proberen

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
flash kieke zei:
Iemand al ervaring mee om xtc in je reet te stoppen?

Je moet je niet schamen hoor :smoke:

:confused: :confused: :confused:

om mee te smokkellen ofzoiets :confused:
tis nie voor te smokkelen da hij bedoelt
tis een manier voor je drugs in te pakken
heb het nog nie gedaan (en zal ook nooit gebeuren)
maar de effecten zijn naar het schijnt zovele male beter
ma den slik ik wel een capsulleke meer af dan zijn de effecten ook beter :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
melissa zei:
flash kieke zei:

:confused: :confused: :confused:

om mee te smokkellen ofzoiets :confused:
tis nie voor te smokkelen da hij bedoelt
tis een manier voor je drugs in te pakken
heb het nog nie gedaan (en zal ook nooit gebeuren)
maar de effecten zijn naar het schijnt zovele male beter
ma den slik ik wel een capsulleke meer af dan zijn de effecten ook beter :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
CMI!

Jeller

Badass junkie
Kzou het mss wel eens proberen, maar beetje raar hé

Je neemt samen met ieamand een pil

-Goeie pil hé :openmouth:
-Vind je , ik voel er amper iets van
-Mja maar ik heb hem via mijn reet genomen :mrgreen:

mensen zullen je nogal raar aankijke

en volgens mij is het niet zo bevordelijk voor je.. het bijt wss nogal

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Kzou het mss wel eens proberen, maar beetje raar hé

Je neemt samen met ieamand een pil

-Goeie pil hé :openmouth:
-Vind je , ik voel er amper iets van
-Mja maar ik heb hem via mijn reet genomen :mrgreen:

mensen zullen je nogal raar aankijke

en volgens mij is het niet zo bevordelijk voor je.. het bijt wss nogal
LOL :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

platypus

Belezen gebruiker
volgens mij is dat echt heel slecht voor je, mdma is geen lief goedje dus dat gaat inderdaad de boel flink naar de klote helpen! we hebben ooit eens iemand bijna zover gekregen door te zeggen dat ie hem gratis kreeg als ie via zijn reet nam :grin: niet gelukt though :cry:

cunt

Wijs gebruiker
de eerst volgende keer dat ik xtc neem dan doe ik het via m'n reet .. heb ik een tijdje geleden hier al gezegd, maar heb nog steeds geen xtc gehad :)

en het lijkt me ook een erg raar idee om een pil je reet in te duwen maar ben nogal voorstander van de instelling "alles moet je 1x gedaan hebben" :)

(heb wel m'n grenzen hoor.. maar dit lijkt me wel lache)

cunt

Wijs gebruiker
Haze zei:
flash kieke zei:

Jij bent gek
ben ik dan de enige die het niet zo'n ernstig idee vind..?
natuurlijk is het raar en het lijkt me ook niet echt een geweldig gevoel, maar wil het wel 1x proberen. ook omdat je dan veel meer van de mdma gaat voelen :)

doopie

Bewuste gebruiker
ik denk gewoon dat het niet verantwoord is je weet totaal niet wat er gaat gebeuren.

leuk kom je dalijk in het ziekenhuis en waarom? omdat je zonodig een keer xtc in je reet wou stoppen :confused:

Jeller

Badass junkie
hmm dat denk ik nu ook weeral niet.. zal gewoon niet echt gezond zijn voor je reet, maar één keer zal wel niet veel kwaad kunne.. alleen te hopen dat je reet niet te actief wordt van de xtc hé :wink:

Haze

Bewuste gebruiker
cunt zei:
Haze zei:
flash kieke zei:

Jij bent gek
ben ik dan de enige die het niet zo'n ernstig idee vind..?
natuurlijk is het raar en het lijkt me ook niet echt een geweldig gevoel, maar wil het wel 1x proberen. ook omdat je dan veel meer van de mdma gaat voelen :)

gast serieus, je steekt een pil, in je aars. Ik heb hier btw nog wel een mooie witte jas voor je liggen met hele lange mouwen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
het is echt niet gevaarlijk ofzo, het is een hele normale manier van inname maar gewoon niet helemaal geaccepteerd. in de VS wel uiteraard. Ik vind het ook niet zo'n prettig idee, en heb inderdaad ook zoiets van: dan pak ik wel meer. Maarja als je t wil proberen, ga ervoor, je gaat er vast niet kapot aan

HDA

Bewuste gebruiker
idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
Men deed dat met een huls van een balpen, daarin mat coke, ander end in het 'slachtoffer' z'n aars en blazen maar.

Sorry voor de eventuele visualisaties die zich nu in jullie geesten voordoen... :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
HDA zei:
idd. Heb in homomilieus al gehoord dat ook coke anaal wordt 'ingeblazen'. (ik weet : yuck...)
Men deed dat met een huls van een balpen, daarin mat coke, ander end in het 'slachtoffer' z'n aars en blazen maar.

Sorry voor de eventuele visualisaties die zich nu in jullie geesten voordoen... :grin:
OMG :tongueout::tongueout::tongueout::tongueout:

Frisko

Badass junkie
HDA zei:

OMFG JA :openmouth: :openmouth: :openmouth:

cunt

Wijs gebruiker
HDA zei:

dat gaat me dan wel behoorlijk veel te ver!

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Tja ik heb toch wel zoiets van dat mijn aars eenrichtingsverkeer is eigk...
ik ook ... op dit gevalletje na .. is waarschijnlijk 1x en nooit meer, maar dit valt nog wel 1 keertje te proberen imo.

Deranged

Badass junkie

Jeller

Badass junkie
HDA zei:

die Jonathan van Korn wou eens cocaïne in de reet van ene hoer blazen ,dat was zijn droom

doopie

Bewuste gebruiker
HDA zei:

omfgg :openmouth: :openmouth: :openmouth:

creatic

Newbie
ik vind het nu niet zo'n raar idee. Bij kinderen (die niet goed pillen doorslikken) geven ze de medicatie ook dikwijls op die manier. Dus je zal er zeker niet aan kapot gaan.

En CUNT; ga maar lekker hard op die strakke zetpil :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Ja je gaat er ook vast niet kapot aan, maar zetpillen zijn meestal wel zo gemaakt en gevormd om lekker makkelijk je aars in te glijen, en dat is een XTC tabletje niet. Mss gaat het wel makkelijker als je het met een capsule doet :wink:

caatje

Badass junkie
weet je t lijkt me gewoon niks. Alleen al om t feit dat je geheidt moet poepen als je zo'n zetpil in je bil krijgt. Kzou t toch zonde vinden om soort gelijke verschijnselen te krijgen bij mn ozo geliefde xtc pilletje. Ik moet altijd al naar de wc als ik weet dat ik ga slikken. beetje zonde dus :)

Mac...

Badass junkie
*off topic: hèhè ook eindelijk de 3000 bereikt*

Gewoon van te voren al flink naar de WC toe gaan, of de dag van te voren alvast beginnen met snuiven. Doe ik ook wel eens, zodat ik niet eet en iig niet hoef te schijten op het moment dat ik op een party sta...

Bovenaan