Een grote teleurstelling (salvia)

krishna

Newbie
Hallo mijn freunden. Ik heb gisteren geprobeerd salvia bladeren te roken maar dit is totaal mislukt. Ik heb echt geen idee wat ik fout heb gedaan, de pijp was tot de brim gevuld, ik nam grote trekjes, ik hield het lang in me longen en ik gebruikte een stormaansteker. Kan iemand me vertellen wat veel beginners fout doen wat ze niet zo snel realiseren?
Ik had voor de zekerheid voor me vriendin en mij ook wiet meegenomen. Toen we dat net eindelijk maar gingen roken was het wel ineens heel heftig en intens, ik draaide helemaal rond en het leek allemaal niet echt. Het is mijn eigen gekweekte wiet en ik heb nog nooit zo hard daar op getript, kan het zijn dat de salvia het heeft versterkt ook al voelde ik niks van de salvia?

Hippie Langwaus

DF-koning
Van gedroogde salviabladeren roken, zou je wel effect moeten kunnen voelen. Het is voor mij al zo'n 20 jaar geleden, maar heb toen best veel met Salvia geëxperimenteerd.

Van gedroogde bladeren moet je best veel in een korte tijd met een flink hete vlam erop goed inhaleren. Het effect kan mild uitpakken, maar ook met gewoon gedroogd blad kan je aardig ver geraken.

Wiet roken daarna geeft inderdaad andere effecten dan wiet op zichzelf. Dat heb je volgens mij zelf ook gemerkt.

Probeer het wellicht nog eens en anders zijn met extracten verrijkte salviapreparaten een optie. Daarmee heb ik echt de meest vreemde en intense ervaringen gehad.

Succes en doe voorzichtig!

• Like
Waarderingen: XMR

krishna

Newbie
alright dan zal ik denk ik nog ff een paar keer proberen en anders koop ik inderdaad gewoon extracten want daar hoor ik vrij goede dingen over :thumbsup: en thx!

XMR

Wijs gebruiker
Bij mij werkte het gegarandeerd als ik continu de gasbrander goed erop hield en dan rustig bleef zuigen direct mijn longen in (echt todat er niks meer bij past in je longen). Daarna ook nog een zo lang mogelijk inhouden als je maar kunt, uitademen en vervolgens meteen weer beginnen met inhaleren. Als je daarvan niks voelt kan het zijn dat de bladeren die je hebt niet veel actieve stof bevatten, dan is het inderdaad slim om een extract te halen (Dat ga je 100% zeker voelen).

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik doe het in m'n glazen bong, wel met ijskoud water erin.(ook met stormaansteker) Dat maakt de hit wat aangenamer in je keel/longen, is ook iets makkelijker vast te houden zo.
Probeer 20 tot 30sec de hit vast te houden, lukt dit niet en proest je na een paar seconden de rook alweer uit dan is het belangrijk zo snel mogelijk opnieuw een hit nemen en vast te houden. Voor mij is 1 hit meestal voldoende, is ook wel een relatief grote bong. Wanneer ik uitblaas zit ik er al helemaal in.

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan