Eerste maal pep :eek:

foreverinspace

Belezen gebruiker
Jaja , Foreverinspace gaat met nieuwjaar voor de eerste keer uit zijn space en gaat zich eens met de :openmouth: pep :openmouth: bezighouden , heb me zeer goed ingelezen maar zat toch nog met enkele vraagjes :confused:

- Zoals ik al zij wordt dit de eerste keer ,(zou liefst eens snuiven p:) hoe zou ik dit doseren 2 lijntjes om de 2 uur ? (zou ook liefst beetje meer doen dan de 'startershoeveelheid' doe niet zo vaak oppepende middellen maar als ik dit doe doe ik het graag zodat ik zeer strak ben (toch met xtc)

-Zal ik veel last hebben van paranoïa? (of is dat alleen als men nachten over doet) , Ben namelijk gewoon om Alcohol en Wiet te gebruiken bij andere hard drugs en dit heeft nooit slechte effecten gehad

oja en hou er maar rekening mee dat mijn lichaam dit stofje wel gewend his heb aal vaak pillen geslikt waar 1/3 amfetamine/metamfetamine in zaten + Heb ADD en moest ook enkele jaren ritalin slikken (ben hiermee gestopt en heb dit NOOIT misbruikt of gebruikt als speed)

Zou wel fijn zijn moesten er wat reacties volgen , moest je nog 'startertips' of dingen die ik zeker niet mag vergeten te doen laat ze er maar uit :)

Bedaknt :wave:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- Zoals ik al zij wordt dit de eerste keer ,(zou liefst eens snuiven p:) hoe zou ik dit doseren 2 lijntjes om de 2 uur ? (zou ook liefst beetje meer doen dan de 'startershoeveelheid' doe niet zo vaak oppepende middellen maar als ik dit doe doe ik het graag zodat ik zeer strak ben (toch met xtc)

Het beste zou zijn als je het laat testen, zodat ik weet over wat voor percentage we praten i.v.m. doseren. Maar aangezien je in België woont wordt dat lastig ben ik bang. Uitgaande van gewone speed zou ik gewoon kijken hoe je het ervaart. Twee lijntjes om de twee uur is moeilijk te zeggen van te voren en is erg veel voor een beginneling. Begin gewoon met een klein lijntje en kijk hoe het voelt. Dan na 1-2 uur kun je beter inschatten of je een wat grotere lijn wil nemen, maar misschien is dat al niet eens nodig (nogmaals, dit is dus afhankelijk van de sterkte van de speed). Je moet dus niet afgaan op een bepaalde hoeveelheid die bij een "starter" horen. Je kan moeilijk zeggen dat je 500mg nodig heb als beginneling op een nacht of een gram. Afhankelijk van de speed en afhankelijk van de persoon. Gewoon uitproberen dus.

-Zal ik veel last hebben van paranoïa? (of is dat alleen als men nachten over doet) , Ben namelijk gewoon om Alcohol en Wiet te gebruiken bij andere hard drugs en dit heeft nooit slechte effecten gehad

Waarschijnlijk niet. Dit gebeurt meer bij mensen die vaker snuiven of meerdere nachten overslaan. Ik denk dat je van plan bent om één nachtje over te slaan? Dan is de kans klein dat je paranoia wordt. Als je er alcohol bij gaat nemen, hou dan wel in de gaten dat je niet te veel drinkt. Door de speed voel je de werking van alcohol minder waardoor je meer kan drinken dan normaal. Maar de uitwerking van de alcohol op je lichaam is er niet minder om en zeker in combinatie met speed zal de kater alleen maar erger zijn. Hou hier dus rekening mee.

oja en hou er maar rekening mee dat mijn lichaam dit stofje wel gewend his heb aal vaak pillen geslikt waar 1/3 amfetamine/metamfetamine in zaten + Heb ADD en moest ook enkele jaren ritalin slikken (ben hiermee gestopt en heb dit NOOIT misbruikt of gebruikt als speed)

Maar zijn die pillen dan getest? Waarschijnlijk niet schat ik. In de meeste pillen zit geen speed meer, die is vervangen door andere middelen. En al heb ik wel gehoord dat er eens een zeer kleine dosis Methamfetamine (=Crystal Meth) is aangetroffen in een pil, lijkt me dit een extreme uitzondering. Op basis hiervan denk ik dus niet dat je al kan spreken van een bepaalde gewenning dus overschat jezelf niet. En ritalin is natuurlijk wel een vorm van speed, maar ook niet echt een uitgangspunt, zeker niet als het al een tijdje geleden is. Dan is de gewenning al lang voorbij. Als je trouwens ADD hebt kan de uitwerking van speed juist rustgevend zijn i.p.v. oppeppend. Dit wordt echter niet als storend ervaren.

Verdere tips:

-Eet goed van te voren.
-Speed kan verkeerd uitpakken als je psychische/emotionele problemen hebt.
-Hou af en toe rust mocht je te hard gaan.
-Nadien goed eten, slapen en rusten om bij te komen.

Veel plezier!

foreverinspace

Belezen gebruiker
In eerste geval , bedankt voor je post heb er veel aan :)

- over die pillen , slik al goede 2 jaar om de 5-8 weken 2-4 pilletjes en heb ooit pillen gehad van iemand die ze zelf maakte waren ook erg goedkoop deze brokkelde ook snel af en men vriend die mee dee zei dat er veel speed in zit en een kleine dosis mdma , voelde me toen ook niet zo als toen ik mdma nam en de symptomen kwamen overeen met die van speed maar dan met een mini beetje xtc gevoel op de achtergrong maar niet veel , omdat die vriend een frequente speed gebruiker is geloof ik hem en omdat er nog mensen die die pillen genomen hebben het zeggen , zou graag willen maar is beetje onmogelijk om in Belgie te laten testen , alleen met kitje v.d. shop dus

- over die ritalin heb je compleet gelijk + het waren maar héél lage dosissen

- ik ga inderdaad gewoon één nacht doorfeesten

- De speed sterkte zal ik ook niet weten , ken 2 mensen die me het kunnen regelen de éne is meer een vriend en verkoopt niet altijd maar af en toe met periodes of voor vrienden ga er van uit dat deze wel redelijk zuiver zal zijn , hij heeft me nog nooit iets slecht gegeven maar de tweede is een dealer die altijd heeft en alleen speed verhandeld en is versneden met caffeine dit zegt een vriend omdat de speed verschrikkelijk brand in je neus in vergelijking met die van dealer 1 .

- Conclusie zal beginnen met 2 kleine lijntjes en zien hoe me het bevalt en meer nemen indien ik het echt wil , ik kijk er zeker naar uit , prettige feestdagen :grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In eerste geval , bedankt voor je post heb er veel aan :)

Graag gedaan.

Wat die pillen betreft klinkt het inderdaad alsof er speed in zat. In dat geval zul je het gevoel wel herkennen. Maar zoals gezegd, begin voorzichtig.

De meeste speed is versneden. Mocht je speed krijgen van rond de 70% (vrijwel onversneden), dan zal dat aankomen als een mokerslag. Als je dan met te veel begint kan dat wel eens verkeerd aflopen. Daarom is het ook zo belangrijk om met een klein beetje te beginnen. Maar waarschijnlijk zal het rond de 30-40% zitten. Al blijft dat natuurlijk gissen.

foreverinspace

Belezen gebruiker
Wel zou wel fijn zijn moest ik meteen rond de 70% krijgen maar dat zou moeten lukken ,
ga alleszinds 2gram kopen elk men vrienden gaan gewoon drinken en wanneer ze moe worden elk een dikke lijn snuiven gewoon voor wakker te kunnen blijven en wat helderder te worden , zal zien hoeveel ik op het momment zelf wil , en de overschot hou ik voor paar dagen daarna dat ik eindelijk is wat zin/energie heb om men collectie brommers te kuisen en te onderhouden werd dringend tijd maar kwam er nooit van hehe :grin:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ok, als je het maar naar je zin krijgt.

Overigens zie ik in je To Do lijst Methamfetamine staan. Is dat serieus? Ik neem aan dat je weet wat voor spul het is. Eerlijk gezegd zou ik het ook wel willen aangezien het vele malen sterker is dan speed, maar toch begin ik er never nooit niet aan. Veel te verslavend en gevaarlijk. En ook moeilijk te krijgen in Nederland. Ik denk in België ook niet zo gauw.

foreverinspace

Belezen gebruiker
Jah daar ben ik wel op de hoogte van maar zou het graag 1x proberen , wel laag gedoseerd , zou eigenlijk alle drugs wel 1 maal willen proberen vind het interresant hoe middelen zo'n invloed kunnen hebben op de menselijke geest en doeingen , ben wel type dat makkelijk verslaafd word maar heb gelukkig een sterk karakter en ben al met veel verslavingen gestopt o.a. met world of warcraft dit was de moeilijkste , ook gestopt met dagelijks te blowen na 2 jaar 'doe dit nu alleen nog om na uit te gaan rustig te slapen of te spacen me XTC) voor de rest doe ik het nietmeer en heb er ook geen last van en kan me makkelijk houden aan de tussentijd voor pillen te slikken (6-8 weken soms langer hangt er van af) maar ga tuurlijk eerst gewone speed proberen en zien hoe het me bevalt :).

Bovenaan