Flameon zei:Ik in een tent, maar toch geef ik de voorkeur aan een caravan of camper.
Alhoewel ik betwijfel of ik een caravan mag trekken met mijn B rijbewijs
deadlock zei:Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af.

Immo zei:Ik bezoek zelf meestal een paar festivals per jaar, als ze meerdere dagen zijn boek ik een hotel in de buurt. Vind in een tent slapen maar armoedig.
Flameon zei:Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?Sublimo zei:Flameon zei:Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent.![]()
Ivoos zei:Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?Sublimo zei:Flameon zei:Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag
Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent.![]()