Festivals bezoeken, hoe?

Flameon

Badass junkie
Hoe bezoek jij en festival?
Met je eigen tent? bij vrienden in de tent? met je hippie caravan? :grin:
En hoevaak per jaar bezoek jij een meerdaags festival?

pascal828

Badass junkie
Met de camper van een paar vrienden. :)
Mercedes E407, echt een beest.

Ding komt uit 1978, moet je niet harder mee rijden als 80km/u
Op 60km/u rijdt 'ie het lekkerst.

Flameon

Badass junkie
Ik in een tent, maar toch geef ik de voorkeur aan een caravan of camper.
Alhoewel ik betwijfel of ik een caravan mag trekken met mijn B rijbewijs

heroesss

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Ik in een tent, maar toch geef ik de voorkeur aan een caravan of camper.
Alhoewel ik betwijfel of ik een caravan mag trekken met mijn B rijbewijs

Volgens mij ligt het er aan hoeveel de caravan weegt.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
In m'n tentje en meestal met openbaar vervoer. Echter feestjes in buitenland doe ik gewoon met de auto, kun je toch geen dope mee nemen over de grens (principieel). En dan lekker makkelijker tentje mee.

deadlock

Badass junkie
Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af. Lowlands ga ik op de brommer heen, het is nog geen uur vanaf hier.

Lauu

Badass junkie
deadlock zei:
Tent, behalve Roskilde, dan slaap ik 's nachts in Kopenhagen tijdens de festivaldagen. Roskilde gaan we liftend heen en terug, andere festivals hangt van de afstand af.

Godverdomme man, daar moet ik ook nog heen! :rock:

bosvos

Belezen gebruiker
Eigen tent, een 3-persoons (2secondentent) helemaal voor mij alleen, ik heb plek nodig als ik slaap :tongueout:

volgend jaar hopelijk met mijn VW T3 (die er ook snel moet komen) naar Zweden. In de heenweg stoppen in Roskilde en op de terugweg naar Wacken.
Al zou ik liever in de tent slapen, als het eens regent is m'n busje direct vuil :grin:

Flameon

Badass junkie
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Nu nog in een tentje waar ik me spullen kwijt kan, misschien voor in de toekomst een camper op de kop tikken.

Immo

Badass junkie
Ik bezoek zelf meestal een paar festivals per jaar, als ze meerdere dagen zijn boek ik een hotel in de buurt. Vind in een tent slapen maar armoedig.

knolselderij

Wijs gebruiker
Immo zei:
Ik bezoek zelf meestal een paar festivals per jaar, als ze meerdere dagen zijn boek ik een hotel in de buurt. Vind in een tent slapen maar armoedig.

ik slaap ook altijd in n tent en iedere keer zeg ik weer dat het de laatste keer was, je word altijd wel n beetje ziek in zown tent vooral als je genoeg gedronken hebt en/of je wat gebruikt hebt

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Toch veel tent liefhebbers zie ik ..... ik had gedacht dat de doorgewinterde festivalbezoeker meer in caravans of campers lag

Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent. :grin:

Twee tenten, quechua tenten, ontzettend handige dingen ! :hearteyes: Alleen vervelend om die dingen terug op te vouwen.

Ik ga naar zo veel festivals als mogelijk. Dit jaar al naar 3 geweest.

dfssdfde

Badass junkie
Sublimo zei:
Flameon zei:

Je mag naar de meeste festivals, Belgische dan, geen caravan meenemen. Dus het wordt meestal een tent. :grin:
Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ivoos zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:

Op de campings bedoel je dan? Heb je ook een vergunning nodig om gewoon op een parkeerplek te staan?

Dat weet ik niet. Op de camping mag je niet staan ermee en op de parkeerplekken bij de camping mag je nog niet eens in je auto overnachten.

Dan zou je, als dat al mag, ergens in de buurt op een parkeerplek moeten gaan staan. Wat mij niet lijkt te mogen. Lijkt me sowieso niet aangenaam, je moet dan toch redelijk ver lopen voor het festival. En je mist alle gezelligheid van de camping.

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Ik een tent,
Sublimo een tent,
Beide een goed dik opblaasbaar matras,
Beide een warm deken,
Beide een zak vol met kleren om er steeds netjes uit te zien,
En ergens in die zakken zitten nog kleinere zakjes :grin:

Bovenaan