NorthernLightBE
Bewuste gebruiker
Lieve leden van DF :P
Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.
Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.
PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?
Groetjes
Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.
Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.
PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?
Groetjes
