Gevoel eerste keer?

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Lieve leden van DF :P

Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.

Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.

PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?

Groetjes
 

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat je vooral speed hebt gevoeld. Over het algemeen overheerst speed coke en de dingen die je noemt komen voornamelijk bij speed voor.

Bij zowel coke als speed is de eerste keer niet per sé de beste. Sterker nog, speed moet je vaak leren gebruiken. Het gevoel wat je gister had kan je dus makkelijk weer ervaren. In principe is het niet nodig om het maanden niet te doen maar zou er sowieso rustig aan mee doen.

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er coke en speed in zaten? Zou het niet alleen speed kunnen zijn geweest?
 

BabyRaver

Newbie
Ik heb ook ff een vraagje over coke..

Ik heb het 5x geprobeerd en ik voelde echt helemaal niks, me maten zeiden al de eerste 1/2 keer heb je kans dat het helemaal niet werkt maar na 5x werkte het nogsteeds niet.
Elke keer heb ik ruim 8 lijntje's gesnoven dus ik neem aan dat ik dan wel wat zou moeten merken :confused:

Aan de coke lag het niet want hun voelde het aardig werken en die snoven al een paar jaar coke...
Ken het zijn dat het bij mij gewoon niet werkt of is het effect zo slecht?

Ik neem geen coke meer alleen vanwege de prijs al maar ben wel benieuwd hiernaar (die 5x was ook 3x andere coke trouwens, andere dealer).
 

knolselderij

Wijs gebruiker
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag
 

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag


Het was echt iets anders dan pep?
Heb erna nog pep gesnoven ( en vroeger ooit es geroken aan de pep van een vriend) en wat ik 's ochtends snoof was pep, maar de "coke" was zeker geen pep.
Ik zou de smaak en geur zeker herkennen moest ik ooit weer die "coke" tegenkomen.
Maar als het geen pep was, maar ook geen coke want niemand hier heeft ooit mensen zo'n effecten zien krijgen op coke, wat was het dan wel?
 

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
 

aXXis

Experimenterende gebruiker
NorthernLightBE zei:
Lieve leden van DF :P

Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.

Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.

PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?

Groetjes

:mrgreen: :wave: :mrgreen: Als er een zin vaak voorkomt op dit deel van het forum dan is het deze. Iedere coke gebruiker weet: Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
 

Bingeln

Experimenterende gebruiker
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
 

aXXis

Experimenterende gebruiker
Bingeln zei:
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.

Sure noem het maar onzin. Ik ken niemand die coke lekker vind die het na 10 jaar clean zou weigeren op een goeie party. NIEMAND. De lust ernaar blijft, tuurlijk kan je het weigeren, maar de drang ernaar blijft bestaan.
 

Drientje

DF-koning
aXXis zei:
Bingeln zei:
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.

Sure noem het maar onzin. Ik ken niemand die coke lekker vind die het na 10 jaar clean zou weigeren op een goeie party. NIEMAND. De lust ernaar blijft, tuurlijk kan je het weigeren, maar de drang ernaar blijft bestaan.
Ik heb vroeger best vaak coke gesnoven, hele goede (smokkelwaar van een vriend uit Jamaica) en hele slechte maar ik zeg toch echt nee als het me aangeboden wordt. Coke doet niets met me. Ik vind de drip vies en ik kan me niet voorstellen dat ik 50 euro ga betalen voor een gram van iets wat niets met me doet.
 

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Coke moet toch wel een effect op je hebben, anders kan het gewoon geen coke geweest zijn.
Ja, oké, ik had hele vervelende verdoofde tanden en verhemelte. Versnelde hartslag ook. Maar ja, als ik dat wil met ik vaker op de fiets naar de tandarts, is goedkoper.
 

Oom Klaas

Badass junkie
Pep? Dat heb ik al tering lang niet meer aangeraakt :grin:

En de komende tijd gaat er sowieso even niets meer in buiten wat wiet.
Van dat oppeppen heb ik ook wel weer even genoeg.
 

killerbie

Newbie
Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht.
Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc....
Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd

Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook.

De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag.
Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD

Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts :grin:
 

killerbie

Newbie
Net nog twee kleintjes genome (gvd!), kan er maar neit afblijven :tongueout:
heb nu nog 1 goeie ongever over waarvan ik twee fijne goed lange vn heb gemaakt als oppepper wanneer ik morge doodmoe opsta :tongueout:

Nadat ik op vakantie ben stop ik er wel hopelijk mee, 4 weken weg, en ga niets meenemen omdat dat te gevaarlijk is, mss wel 1 grammetje fzo mij kennende:tongueout:

Kga vakantiewerk doen erna en sparen voor een nieuwe auto dusja :)
 

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Bingeln zei:
Ik denk dat je vooral speed hebt gevoeld. Over het algemeen overheerst speed coke en de dingen die je noemt komen voornamelijk bij speed voor.

Bij zowel coke als speed is de eerste keer niet per sé de beste. Sterker nog, speed moet je vaak leren gebruiken. Het gevoel wat je gister had kan je dus makkelijk weer ervaren. In principe is het niet nodig om het maanden niet te doen maar zou er sowieso rustig aan mee doen.

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er coke en speed in zaten? Zou het niet alleen speed kunnen zijn geweest?

Het klinkt inderdaad als PEP. Je moet het leren gebruiken, mijn eerste keer was zeker niet de beste. Het verschilt heel erg aan de kwaliteit van de pep. Je hebt ook pep dat je niet van die stijve kaken krijgt en rare bekken trekt..

Gewoon met mate doen en genieten van de trill...

:)
 

lanxiang

Newbie
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag
 

Deranged

Badass junkie
Daar kun je het inderdaad al bij voorbaat fout zien gaan. Maar dat is dan dus ook de grote grap van cocaïne.

Men wordt genomen nog voor ze er zelf bij staan.
 

Dreuge

Badass junkie
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
 

W.F.L.

Badass junkie
Dreuge zei:
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep

Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken.

Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P

Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen.

En vast nog wat andere zooi.
 

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Haha je hebt gelijk ik zie het nu pas, mijn fout.

Deranged, ik speel de vraag door aan jou?

Heb je ervaring met het gevoel genomen te worden door een schoenveter van een Arabier?
 

atbboy

Bewuste gebruiker
killerbie zei:
Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht.
Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc....
Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd

Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook.

De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag.
Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD

Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts :grin:

Pep?, van coke zou je wel moeten kunnen slapen hoor....
 

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
van mijn aller eerste x sos voelde ik niet zoveel .. ik denk dat ik niet zo goed wist wat ik moest voelen :P .. toen nog een lijn gepakt en toen begon ik wel wat te merken :P ik werd heel erg onrustig en ik had super erg de behoefte om me hele levens verhaal te gaan vertellen haha en ik voel me altijd zo zelfverzekerd als ik sos heb gehad en ik vind ik mezelf geweldig .. :P haha wel raar want in het echt is dat het tegenover gestelde maargoed :P
wat wel k-l-o-t-e was, was dat ik zodra dat het was uitgewerkt meer en meer wou en de dag erna ook meteen weer wou maar gelukkig heb/had ik goeie vrienden :P en nu weet ik hoe ik er verstandig mee om moet gaan
 

wendela

Experimenterende gebruiker
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep

Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken.

Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P

@ W.F.L. Wat is BMK? ik had jarenlang een vaste dealer en slecht een paar keer van de honderden keren :flushed: dat ik deze arabs gebeld had rook het idd naar kattenpis. Ik steeds maar checken of de kattenbak verschoond moest worden.

Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen.

En vast nog wat andere zooi.
 

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
BMK is de afkorting van benzyl methyl keton. Ook gekend als fenylaceton of fenylpropanon. Het is een grondstof voor amfetamine.
 
Bovenaan