Ik hou van combineren

liefst zo veel mogelijk door elkaar :P
Bij mij zijn
alle combi's met wiet !!! Ik rook altijd tijdens alles wat ik doe joints
Paar van me ouwe favo combi's
- GHB + Coke

- weet ook niet wat ik er zo geweldig aan vond maar ooit vond ik het geweldig... tegenwoordig doe ik geen coke meer en vind ik ghb niet meer zo
- XTC + Speed - Ja de welkebende combo he, nog lekker veel en veel harder gaan als een van de 2 zonder de ander. Tegenwoordig hou ik niet meer zo van uppers, meer van downers en trippers zoals uit mijn onderstaande combi's wel duidelijk zal zijn
Een paar van mijn tegenwoordige combi's
LSD + 2c-E + Ketamine - Heel erg hard introvert zowel als visueel trippen
LSD + Ketamine - Voor vooral hard introvert trippen
2c-E/B + Ketamine - Voor vooral hard visueel trippen
GHB + Ketamine + Opium + Benzo's - Lekker happy voelen en lekker chillen (Let wel op!: Deze combi moet je niet zomaar doen, veel downers door elkaar kan levensgevaarlijk zijn ! Ken je lichaam, ken je geest, ken je bron, maar ken vooral je drugs !!)
XTC + Ketamine - Focking hard draaien
Zoals ik al zei mix ik maar al te graag en heb dus ook veel meer combi's geprobeerd, maar vaak val ik van de ene combi in de andere dus om er nou neer te zetten smorgens beginnen met valium, s'avonds 3 pillen, 2 lijnen coke, 2 lijnen speed, erna 30mg 2c-b, toen ketamine om het heftiger te maken, en erna opium, ghb, en benzo's om te slapen dat schiet ook niet zo op he...
Maar als iemand vragen heeft over bepaalde combi's ben ik altijd bereid om antwoord te geven als ik dat kan. Met veel combi's heb ik ervaring en van veel drugs weet ik min of meer hoe ze te werk gaan in het lichaam. Niet onbelangrijk om te weten natuurlijk als je gaat combineren.