Het drugs combo topic

Atropa

Bewuste gebruiker
Dit topic omvat een lopende draad waarin je je ideeen over favoriete combinaties kunt delen en welke je ooit nog hoopt te gaan doen. Ook evt. risicoinformatie van zeldzame combi's die je zelf hebt gedaan (geen dump topic voor de standaard GHB + drank, coke + XTC + speed verhalen). En je favoriete combi's.

Deze wil ik 100 procent nog doen:

3 gram gedroogde cubensis + 300 microgram acid
33 mg 2cb + K-holing
DMT roken tijdens een acid trip

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je me wilt vergeven, iets over een combo die ik juist liever niet herhaal.
Namelijk beginnen met MDMA, daarna paddestoelen en hash/wiet. Dat was mijn eerste tripreport hier, en ik ben echt nog nooit zo hard in de war geweest als toen. Overigens ook de enige paddotrips die ik ooit heb gehad waarvan ik het gevoel heb echt helemaal niets geleerd te hebben. Mocht ik MDMA ooit weer combineren met psychedelica dan naderhand, en niet ervoor :)

Immo

Badass junkie
2 van m'n favo combo's
Speed+Alcohol
Keta+Alcohol

Combo's die ik wil proberen
Speed+2cb
Lsd+Mdma

Flugeltje

Wijs gebruiker
Soma zei:
Speed + GHB :hearteyes:
LSD + GHB :hearteyes:

Gewoon alles met GHB :hearteyes:

+1

Gisteren aan het trippen met 2cb, voelde me niet echt helemaal goed. Beetje ghb erbij en het is nog een mooie trip geworden. Een lijn ketamine toen de 2cb aan het uitwerken was om nog rustig verder te trippen was ook wel chill.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die tripmiddelen gaan combineren zoals jouw, Atropa ?

psych-out

Bewuste gebruiker
op nummer 1
paddo's (ecuadorian) + LSD
op nummer 2
LSD + XTC
op nummer 3
LSD + 2 xtc pille + speed

welke ik nog ga probere
???

Serenity

Badass junkie
Mijn favoriete combinaties
Speed + GHB
Speed + Alcohol
MDMA + Wiet/hasj
MDMA + LSD, ookal moet ik dat nog een keer beter proberen. De eerste keer hebben we het volgens mij niet helemaal goed gegaan, maar de lichte flow die wel degelijk aanwezig was beviel me zeker.

Gemini

Badass junkie
Cocaine + alcohol. Niet slim, en aangezien ik nu geen coke meer gebruik zal het voorlopig ook niet meer voorkomen bij mij, wel heel erg chill.

3970

Wijs gebruiker
Atropa zei:
Dit topic omvat een lopende draad waarin je je ideeen over favoriete combinaties kunt delen en welke je ooit nog hoopt te gaan doen. Ook evt. risicoinformatie van zeldzame combi's die je zelf hebt gedaan (geen dump topic voor de standaard GHB + drank, coke + XTC + speed verhalen). En je favoriete combi's.

Spor

Wijs gebruiker
Ik hou van combineren :grin: liefst zo veel mogelijk door elkaar :P

Bij mij zijn alle combi's met wiet !!! Ik rook altijd tijdens alles wat ik doe joints

Paar van me ouwe favo combi's
- GHB + Coke :hearteyes: - weet ook niet wat ik er zo geweldig aan vond maar ooit vond ik het geweldig... tegenwoordig doe ik geen coke meer en vind ik ghb niet meer zo
- XTC + Speed - Ja de welkebende combo he, nog lekker veel en veel harder gaan als een van de 2 zonder de ander. Tegenwoordig hou ik niet meer zo van uppers, meer van downers en trippers zoals uit mijn onderstaande combi's wel duidelijk zal zijn

Een paar van mijn tegenwoordige combi's
LSD + 2c-E + Ketamine - Heel erg hard introvert zowel als visueel trippen
LSD + Ketamine - Voor vooral hard introvert trippen
2c-E/B + Ketamine - Voor vooral hard visueel trippen
GHB + Ketamine + Opium + Benzo's - Lekker happy voelen en lekker chillen (Let wel op!: Deze combi moet je niet zomaar doen, veel downers door elkaar kan levensgevaarlijk zijn ! Ken je lichaam, ken je geest, ken je bron, maar ken vooral je drugs !!)
XTC + Ketamine - Focking hard draaien :grin:

Zoals ik al zei mix ik maar al te graag en heb dus ook veel meer combi's geprobeerd, maar vaak val ik van de ene combi in de andere dus om er nou neer te zetten smorgens beginnen met valium, s'avonds 3 pillen, 2 lijnen coke, 2 lijnen speed, erna 30mg 2c-b, toen ketamine om het heftiger te maken, en erna opium, ghb, en benzo's om te slapen dat schiet ook niet zo op he...

Maar als iemand vragen heeft over bepaalde combi's ben ik altijd bereid om antwoord te geven als ik dat kan. Met veel combi's heb ik ervaring en van veel drugs weet ik min of meer hoe ze te werk gaan in het lichaam. Niet onbelangrijk om te weten natuurlijk als je gaat combineren.

TrippyShit

Badass junkie
Ik ben niet zo'n van de combi's niet omdat ik het niet wil ofzo, maar nooit echt gedaan eigenlijk.
Wel mdma+wiet enzo natuurlijk. Maar wil mdma+ghb nog wel eens proberen. Mdma+paddo's. of andersom dan.. :P

Een combo die ik wel eens gebruikt heb is. Mdma+keta+speed. Wist alleen van de mdma af. Was een hele hele rare nacht. Een onoverzichtelijk report is nog te vinden op df. TE ver van realiteit.. Maarja verder niet echt combo's

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
LSD + San Pedro + DMT was wel erg mooie combi. Zou het niet meer doen omdat ik liever niet chemisch meer meng met planten. Heb hier ook report over getypt.

LSD + 2ce + keta deed het ook altijd goed bij mij, ontzettend gestoorde visuals en vloog van dimensie naar dimensie.

DOM + LSD was ook echt super, de DOM was genomen bij de comedown van acid maar was echt super. heel erg positief en de visuals van DOM waren zo intens...

Bromo dragonfly + LSD vond ik echt een party combo, ontzettend veel energie en intressante visuals. Toen we er nog wat dmt bij rookte was het helemaal feest...

hmmm dat zijn wel de leukste combo's... kan wel extreme combo's gaan opschrijven maar meestal waren die gewoon te wazig, deze combo's hierboven waren erg mooi en intens. Naja de keta combo was wel vooral wazigheid :P

Spor

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Naja de keta combo was wel vooral wazigheid :P

Ja werkt het bij jou tijdens het trippen ook "verwazigend" ? Want ik word er vooral wazig van als ik niet trip, als ik al onder invloed van 2c-e of lsd of allebei ben word ik er niet zo vaag van als anders. Is meer een gevoel, en toename in instensiteit. Normaal op de keta voel ik me afgesloten van de wereld, dat heb ik met lsd of 2c-e samen totaal niet.

Of ligt dit aan mij ?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
Dumpy zei:
Naja de keta combo was wel vooral wazigheid :P

Ja werkt het bij jou tijdens het trippen ook "verwazigend" ? Want ik word er vooral wazig van als ik niet trip, als ik al onder invloed van 2c-e of lsd of allebei ben word ik er niet zo vaag van als anders. Is meer een gevoel, en toename in instensiteit. Normaal op de keta voel ik me afgesloten van de wereld, dat heb ik met lsd of 2c-e samen totaal niet.

Of ligt dit aan mij ?

Ik vind dat de LSD leven in de keta brengt... wazig is idd mischien niet het goede woord, maar helder was het in ieder geval niet. :P

anoniempje

Bewuste gebruiker
`nou de aantallen (grammen )kan ik je niet meer vertellen maar heb behoorlijk wat vroeger door elkaar heen gebruikt hoe vager ik werd hoe beter. :rock: en je bent dan ook echt helemaal van de wereld.
bruin, coke , pep, benzo;'s en methedon, de volgende dag wist ik half niet meer wat ik uitgevreten had, en was echt een paar uur kwijt.

Methadon word je vreslijk stoned van als je recreatief gebruikt. verder nooit doen!

Toch zal ik wel opassen hiermee als je verder dit nooit gebruikt! om dit een keer te gaan combineren als je lichaam het niet gewend is!

candise

Experimenterende gebruiker
anoniempje zei:
Methadon word je vreslijk stoned van als je recreatief gebruikt. verder nooit doen!

Toch zal ik wel opassen hiermee als je verder dit nooit gebruikt! om dit een keer te gaan combineren als je lichaam het niet gewend is!

zou ik toch echt niemand aanraden hoor, methadon is niet iets om recreatief te gebruiken !!! dan neem je toch beter gewoon een valium ofzo ... methadon legt de ademhaling stil, ... iemand die het niet gewend is om dit te gebruiken die kan er echt wel makkelijk iets aan overhouden ! en ik praat niet over psychisch maar wel lichamelijk ! :openmouth:

candise

Experimenterende gebruiker
anoniempje zei:
Als je heroine gebruikt kan dat wel !
ja, daarmee dat er hier in stad waar ik woon, waar je methadon op zeer gemakkelijke manier kan verkrijgen , overdosissen vallen bij hoopjes ... en dat zijn dan meestal degenen die en heroine en methadon gebruiken ... methadon is niet bepaald iets waar je mee moet beginnen rommelen !

Hislordship

Wijs gebruiker
mijn favoriet

LSD+Blowen en speed heerlijk chil energiek trippen

XTC+Speed hoef ik niks over te zegge denk ik

Blowen+Drinken

underworld

Wijs gebruiker
heerlijke combi's:

4fmp+ketamine+mdma+wiet
wiet+lachgas
ketamine+mdma