cropp zei:heeft er niemand een paar stoffige videotjes te leen voor mij?
een stuk of 40...

buzzrider zei:Volgens mij gaat m'n balzak ontploffen als het er dezenavond niet van komt![]()
Oh maar jou vriendinnetje is bij je, ik moet nog wachten tot 1300 uur!SperSIZEboon zei:steekt spaak in de lucht
Drientje zei:Oh maar jou vriendinnetje is bij je, ik moet nog wachten tot 1300 uur!SperSIZEboon zei:steekt spaak in de luchtMaar dan maak ik er ook wel een feestje van met iemand die perfect bij me past.
![]()

SperSIZEboon zei:ben al mn geilheid vanochtend al kwijt geraakt
Ja daar hebben er meer last vanSneeuwWitje zei:tsja![]()
![]()
Alsk nou een vriendje had..![]()
Drientje zei:Ja daar hebben er meer last vanSneeuwWitje zei:tsja![]()
![]()
*steekt vinger op*
Aiiii, jammer he? Maar ik ben niet monogaamk, jij wel? Of is je vriendinnetje monogaam?Lauu zei:Drientje zei:Ja daar hebben er meer last vanSneeuwWitje zei:tsja![]()
![]()
*steekt vinger op*
als ik nou geen vriendin had drientje:P
KNIFTIGEKARELTJE zei:Damn had ik maar een sexslaafje :P !
KNIFTIGEKARELTJE zei:Vind het niet zo om te lachen hoor elles ! Hier komen jij laat ik je es voelen dat lachen niet de goeie keus was krijg je een flinke spanking! hehe
prrrrrKNIFTIGEKARELTJE zei:Vind het niet zo om te lachen hoor elles ! Hier komen jij laat ik je es voelen dat lachen niet de goeie keus was krijg je een flinke spanking! hehe
Ellesdee zei:prrrrrKNIFTIGEKARELTJE zei:Vind het niet zo om te lachen hoor elles ! Hier komen jij laat ik je es voelen dat lachen niet de goeie keus was krijg je een flinke spanking! hehe
![]()
![]()
Vertel..... Ik luister geduldig...KNIFTIGEKARELTJE zei:Ellesdee zei:prrrrrKNIFTIGEKARELTJE zei:Vind het niet zo om te lachen hoor elles ! Hier komen jij laat ik je es voelen dat lachen niet de goeie keus was krijg je een flinke spanking! hehe
![]()
![]()
Ja ik weet denk ik wel wat jij leuk vind genoeg leuke ideeën hier in dat zieke geschifte brein van mij :P !
cronos zei:ik ben bijna nooit geil,ik drink teveel...kom maandag 38 jaar...en ik kom impotent
![]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:Vastbinden met touwen , overgieten met kaarsvet , wurgen en nog meer van dat soort ideetjes, Maar ik ga niet teveel info hier verspillen natuurlijk beter dat dat zelf word ondervonden .
Ellesdee zei:cronos zei:ik ben bijna nooit geil,ik drink teveel...kom maandag 38 jaar...en ik kom impotent
![]()
het is een grapke hoor,vriend :P ,ja ik hou daar echt van....kaarsevet,wasknijpers aan de borst en tepel,zweepslaagjes op de kont,dildo in haar aars,handboeien,...KNIFTIGEKARELTJE zei:Ja dat is ook niet de bedoeling van deze tekst het gaat hier over slavinnen , kaarsvet vastbinden etc dat heeft niks met romantiek te maken. dat is pure lust het botvieren van dierlijke lusten !!
Heb ook liefdevollere teksten maarja dat past niet in deze context !! Bij deze tekst is het vooral de Grimmige kant van Grimm van Grimmige shimmen die naar boven komt.