Al hoewel ik het er mee eens ben dat deze titel niet echt gebruikelijk is, is dit wel waarvoor ik hier ben.
Dus een korte toelichting.
Jaren geleden heb ik een meid leren kennen, een meid waar ik veel potentieel in zag maar waarvan ik wist dat deze nog veel problemen tegemoet zou komen. Helaas was ik in die tijd teveel met mezelf bezig om haar van zichzelf en anderen te beschermen.
Sinds kort ga ik weer met haar om. Ik kreeg te horen dat ze een nieuw hoofdstuk in haar leven wou beginnen zonder drugs. Alhoewel ik zelf veel ervaring heb met gebruikers overtreft zij mij op alle fronten. En ik ben bang dat ik de kennis mis om haar te begeleiden in haar nieuwe leven.
Haar nuchterheid is nog zeer pril, en ze komt uit een verslaving van heroïne(bruin), iets waar ik zelf geen ervaring mee heb in welke vorm dan ook. Het is dan ook belangrijk voor mij om van (ex)gebruikers te horen wat dit precies met je doet. Uit gesprekken met haar begrijp ik dat dit iets zou zijn waar ze de rest van der leven onder zou moeten lijden. Persoonlijk geloof ik hier niet in. Tuurlijk is het zo dat als je leven niet mee wil werken je constant naar een gemakkelijke uitweg op zoek bent. Maar momenteel ben ik er niet van overtuigd dat heroïne ook daadwerkelijk dit levenslange effect heeft.
Daarom wil ik ook graag weten hoe ik de effecten van deze drug kan herkennen. En het gebruik ervan. Zoals de geur, eventuele randapparatuur de verschillen in gedrag tussen heroïne en methadon en de uiterlijke effecten van deze drug.
Ik ben namelijk bang dat ik zonder deze kennis niet geschikt ben om haar uit dit neerwaartse spiraal te halen. Want ik denk dat alle ex gebruikers het met me eens zijn dat een terug val in een klein hoekje schuilt.
Helaas kan ik niet toelaten dat dit in haar geval gebeurt. Ze heeft teveel in haar mars en het zou niet alleen haar leven zijn dat op spel staat. Ik wil daarom ook alvast iedereen bedanken die zich de moeite neemt dit te lezen en hierop te reageren. Uw hulp weer zeer gewaardeerd.
Dus een korte toelichting.
Jaren geleden heb ik een meid leren kennen, een meid waar ik veel potentieel in zag maar waarvan ik wist dat deze nog veel problemen tegemoet zou komen. Helaas was ik in die tijd teveel met mezelf bezig om haar van zichzelf en anderen te beschermen.
Sinds kort ga ik weer met haar om. Ik kreeg te horen dat ze een nieuw hoofdstuk in haar leven wou beginnen zonder drugs. Alhoewel ik zelf veel ervaring heb met gebruikers overtreft zij mij op alle fronten. En ik ben bang dat ik de kennis mis om haar te begeleiden in haar nieuwe leven.
Haar nuchterheid is nog zeer pril, en ze komt uit een verslaving van heroïne(bruin), iets waar ik zelf geen ervaring mee heb in welke vorm dan ook. Het is dan ook belangrijk voor mij om van (ex)gebruikers te horen wat dit precies met je doet. Uit gesprekken met haar begrijp ik dat dit iets zou zijn waar ze de rest van der leven onder zou moeten lijden. Persoonlijk geloof ik hier niet in. Tuurlijk is het zo dat als je leven niet mee wil werken je constant naar een gemakkelijke uitweg op zoek bent. Maar momenteel ben ik er niet van overtuigd dat heroïne ook daadwerkelijk dit levenslange effect heeft.
Daarom wil ik ook graag weten hoe ik de effecten van deze drug kan herkennen. En het gebruik ervan. Zoals de geur, eventuele randapparatuur de verschillen in gedrag tussen heroïne en methadon en de uiterlijke effecten van deze drug.
Ik ben namelijk bang dat ik zonder deze kennis niet geschikt ben om haar uit dit neerwaartse spiraal te halen. Want ik denk dat alle ex gebruikers het met me eens zijn dat een terug val in een klein hoekje schuilt.
Helaas kan ik niet toelaten dat dit in haar geval gebeurt. Ze heeft teveel in haar mars en het zou niet alleen haar leven zijn dat op spel staat. Ik wil daarom ook alvast iedereen bedanken die zich de moeite neemt dit te lezen en hierop te reageren. Uw hulp weer zeer gewaardeerd.