Hoe vaak MDMA gebruiken???

lamberta

Newbie
Er wordt gezegd dat er eigenlijk altijd 6 weken tijd moet zitten tussen MDMA gebruik. Ik vind dat heel erg jammer, want niets zo fijn als met z'n tweetjes een MDMA bommetje maken, kaarsen aan, drinken (geen alcohol) erbij, muziekje aan en sex hebben op MDMA. Heaven on earth. Later op de avond (wij gaan uuuren door) wat cocaine erbij, maar dan wordt het van liefdevol vaak erg plat. Sinds we dit ontdekt hebben vinden we sex zonder behoorlijk saai. Ja, we weten dat dat niet goed is. Maar we zijn regelmatig met vakantie, en dan nemen we niets en hebben t toch ook fijn samen, dus vooralsnog maken we ons geen zorgen. Zijn er mensen die al langere tijd vaker dan eens in de zoveel weken MDMA gebruiken en wat is hun ervaring hiermee?
 

Drientje

DF-koning
Zelf probeer ik het zo weinig mogelijk te doen. 4x per jaar max.
Lukt niet altijd maar je gebruik controleren is nooit een slecht iets.

In het verleden ben ik nogal makkelijk omgesprongen met mdma en ik merk toch echt verschil tussen 3 maanden wachten of 3 weken.
 

Karhu

Wijs gebruiker
Het moet ook leuk blijven he :) niet standaard worden.
Zelf 3/4 x per jaar en daar wil ik het op houden!
 

trippelh

Bewuste gebruiker
lamberta zei:
Er wordt gezegd dat er eigenlijk altijd 6 weken tijd moet zitten tussen MDMA gebruik. Ik vind dat heel erg jammer, want niets zo fijn als met z'n tweetjes een MDMA bommetje maken, kaarsen aan, drinken (geen alcohol) erbij, muziekje aan en sex hebben op MDMA. Heaven on earth. Later op de avond (wij gaan uuuren door) wat cocaine erbij, maar dan wordt het van liefdevol vaak erg plat. quote]
+1
Wij doen het ook zo en dan om de 2 maanden , maar geen coke.
Gevoel is ernog steeds en soms zitten er langere periodes tussen .
Top is het gewoon alleen zonder moet je er zeker ook van genieten anders wordt het toch een probleem
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
En dat is dus precies één van de redenen dat ik en mijn vriendin "never" coke zullen gebruiken tijdens sex :)
Wel eens wiet of een pilletje en zelfs paddo's icm sex gedaan, allemaal lachen, maar als dat juist zonder kan is dat ook een dikke plus.

Ik gebruik mdma ook een aantal keren per jaar. Af en toe om de 8 weken (zomer) maar meestal zit er toch minimaal 3 maanden tussen. Toch het lekkerste :grin:
Gebruik uitstellen en méér genieten van die keer dat je dan weer eindelijk mag van jezelf:grin: :hearteyes:
 

Drientje

DF-koning
Wat is er mis met platte geile ruige loeiharde seks?

Als je erna maar weet dat je nog steeds van elkaar houd!
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
Niets :) ook lekker op z'n tijd, maar coke is daar niet voor nodig hoor als je uit jezelf al een beetje zo kunt zijn af en toe :wink:
 

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik tegenwoordig 1x mdma per week, ik weet dat het niet goed is ma shit happends geniet van je leven :P
Enigste min punt is dat ik nog pas 16 ben.
Maar je merkt wel dat je dan meer bij moet nemen want dat de gevoel niet zo sterk weer is als je het zo dicht achter elkaar doet.
 

k00k

Bewuste gebruiker
Drugsmeisje zei:
Ik gebruik tegenwoordig 1x mdma per week, ik weet dat het niet goed is ma shit happends geniet van je leven :P
Enigste min punt is dat ik nog pas 16 ben.
Maar je merkt wel dat je dan meer bij moet nemen want dat de gevoel niet zo sterk weer is als je het zo dicht achter elkaar doet.

Mijn complimenten! :rock:
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
Drugsmeisje zei:
Ik gebruik tegenwoordig 1x mdma per week, ik weet dat het niet goed is ma shit happends geniet van je leven :P
Enigste min punt is dat ik nog pas 16 ben.
Maar je merkt wel dat je dan meer bij moet nemen want dat de gevoel niet zo sterk weer is als je het zo dicht achter elkaar doet.

Denk dat je dan wel meer minpunten hebt.
Maar het maakt je niet uit dat je steeds meer moet nemen om enigzins hetzelfde gevoel te krijgen? Op hoeveel gram zit je tegenwoordig? :tongueout:
 

k00k

Bewuste gebruiker
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
Ik gebruik tegenwoordig 1x mdma per week, ik weet dat het niet goed is ma shit happends geniet van je leven :P
Enigste min punt is dat ik nog pas 16 ben.
Maar je merkt wel dat je dan meer bij moet nemen want dat de gevoel niet zo sterk weer is als je het zo dicht achter elkaar doet.

Denk dat je dan wel meer minpunten hebt.
Maar het maakt je niet uit dat je steeds meer moet nemen om enigzins hetzelfde gevoel te krijgen? Op hoeveel gram zit je tegenwoordig? :tongueout:

Een gram of 4 hahaha :P
 

Intoxication

Bewuste gebruiker
volgende week zaterdag zal het 1 maand geleden zijn, valt mee, daarvoor 3x/1maand, je merkt het wel hoor,eerste keer van die 3x per maand was na 1 jaar geen mdma; dat was ongelofelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: maar 1maal je koopt gebruik je het gwn meer :( wou dat k soms dope kon verstoppen en het nietmeer kan terugvinde tot 3 maand gepasseerd is :( :( :( :(
 

Oom Klaas

Badass junkie
Of je leert jezelf onder controle te houden.

3 keer in 1 maand en dan 1 maand wachten is wel echt heel weinig.
 

Drientje

DF-koning
Intoxication zei:
maar 1maal je koopt gebruik je het gwn meer :( wou dat k soms dope kon verstoppen en het nietmeer kan terugvinde tot 3 maand gepasseerd is :( :( :( :(
Dat heet nou discipline.
Je kan het ook in bewaring aan mij geven.
Your shit is safe with me.
 

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
Ik gebruik tegenwoordig 1x mdma per week, ik weet dat het niet goed is ma shit happends geniet van je leven :P
Enigste min punt is dat ik nog pas 16 ben.
Maar je merkt wel dat je dan meer bij moet nemen want dat de gevoel niet zo sterk weer is als je het zo dicht achter elkaar doet.

Denk dat je dan wel meer minpunten hebt.
Maar het maakt je niet uit dat je steeds meer moet nemen om enigzins hetzelfde gevoel te krijgen? Op hoeveel gram zit je tegenwoordig? :tongueout:

Tja is elke keer verschillend. k heb gisteren een olifantje van 2 g gekocht.
En volgende 1tje van 2,5 g


Of ik moet rode dollars hebben 1,1 g en dan neem ik er 3 tot 4 per avond
 

Drientje

DF-koning
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
Intoxication zei:
volgende week zaterdag zal het 1 maand geleden zijn, valt mee, daarvoor 3x/1maand, je merkt het wel hoor,eerste keer van die 3x per maand was na 1 jaar geen mdma; dat was ongelofelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: maar 1maal je koopt gebruik je het gwn meer :( wou dat k soms dope kon verstoppen en het nietmeer kan terugvinde tot 3 maand gepasseerd is :( :( :( :(

Ik kan het wel veilig voor je bewaren hoor :)
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.

Uhm hoe bedoel je dat? Kom je zelden pillen van 100 / 130mg tegen? Hmm lijkt me toch niet.. :)
Of heb je het ergens anders over? We hebben het over xtc pillen toch? :)
 

Drientje

DF-koning
Ja.
100 mg is niet meer zo vaak voorkomend als vroeger, in ieder geval de keren dat ik de uitslagen doorbel gaat het vaak over 50-90 mg. En ik zit er praktisch elk week.

Laatst 1 keer een pil van 170 maar dat zijn echt uitzonderingen.
 

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
lol, ik heb blauwe olifantje van 195 mg. zeer zeldzaam maar waar :) € 5,00
binnen kort krijg ik van 250 mg gele ooievaartje.
in rotterdam te regelen. je moet de mensen kennen en die kennen jullie waarschijnlijk niet ? :rolleyes:
not my problem geloof het of niet.
dealer in mijn dorp bel k op, krijg k rode dollar met mdma, 110 mg

mja ik space m lekker door byeee :stoned:
 

MIA-1985

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja.
100 mg is niet meer zo vaak voorkomend als vroeger, in ieder geval de keren dat ik de uitslagen doorbel gaat het vaak over 50-90 mg. En ik zit er praktisch elk week.

Laatst 1 keer een pil van 170 maar dat zijn echt uitzonderingen.

oow da's wel "vaag"...hier ook geen probleem om ze van rond de 165 of 180mg te krijgen hoor.

Kan je nagaan dat het zoveel uitmaakt waar je zit in NL en dat in zo'n klein landje :)
 

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.

Mhwaha zeldzaam voor jou ja

NIET ZELDZAAM VOOR MIJ MWHAAH

als ik 130 mg heb vind k t weinig :( tenminste in mijn dorpje kan je genoeg fixxe en kan je bijna niks fixxe van onder de 100 mg -.-''

Bb :wave:
 

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
 

Chris Pontius

Badass junkie
Drugsmeisje zei:
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:

Doe eens even normaal joh. Jij zet iets wazigs neer, dan is het logisch dat je zo'n reactie krijgt.
Je kunt je bericht gewoon bewerken achteraf hoor.
 

taeknic

Belezen gebruiker
Drugsmeisje zei:
? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:

 

5HTa

Experimenterende gebruiker
Ik heb er een paar keer 1 of 2 weken tussen gelaten, en dat maakt het zoveel minder leuk. Dus probeer het zo lang mogelijk te rekken, hoe langer je er tussen laat des te beter het voelt.
 
Bovenaan