Komt het door de zware shag?

Piet123

Newbie
Hallo ik heb een vraag iemand heeft me 3 joints gegeven en hij heeft ze met zware shag gedraait dus dit weekend hadde ik en een paar vrienden er eentje Opgerookt maar ik werd niet stoned maar wel heel duizelig en misselijk komt dit omdat ik niet gewend bent aan zware shag? of gewoon omdat het me eerste joint is ik rook trouwens wel gewone sigaretten zoals malboro
 

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Wss ligt het aan dat het de eerste keer is of hij heeft jou gewoon opgelicht en er geen wiet in gedaan. Normaal gezien word ik knetter stoned van als ik een joint met zware shag draai, alleen smaakt het dan nergens naar. Rook toch liever met gewone sigaret.
 

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Daar ben ik het niet mee eens als je de shag goed doseert met de juiste verhouding wiet smaakt het met zware shag perfect. Met pall mall rood smaakt de joint meer naar wiet als met een kurkdroge filtersigaret. Waarom denk je dat ze er een filter aanmaken omdat die tabak goor voor de longen is zeker zonder filter.
 

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
willemvaag zei:
Daar ben ik het niet mee eens als je de shag goed doseert met de juiste verhouding wiet smaakt het met zware shag perfect. Met pall mall rood smaakt de joint meer naar wiet als met een kurkdroge filtersigaret. Waarom denk je dat ze er een filter aanmaken omdat die tabak goor voor de longen is zeker zonder filter.

Mijn mening is dat het nergens naar smaakt :wink: , nu rook ik zelf meestal van nelle zwaar of zilver zwaar. Ik heb ook standaard een pakje camel (gewone sigaretten) thuis voor de joints. Maar als jij echt zegt dat het beter smaakt welke verhouding doe jij dan meestal? Misschien doe ik nooit de goede verhouding als ik met shag draai, houd nou eenmaal niet van die dikke joints...
 

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zou zo niet weten hoeveel shag ik per joint gebruik zijn aangezien het iedere keer verschilt. Zorg ervoor dat als ik zelf rook ik de shag niet terug proef dus minder shag als wiet. Zou niet weten hoeveel gram of hoeveel shag ik precies erin doe. Heb laatst een paar keer met halfzware gerookt en ook met peuk maar vind het gewoon niet te roken. Brandt mijn hele longen open en met rooie pall mall zwaar smaakt het voor mij perfect. De shag overheerst niet proef alleen de wiet terug. Het heeft wel te maken wat ik dagelijks rook, draai zo al een paar jaar mijn joints dus misschien dat ik gewoon aan de smaak gewend ben.
 

Piet123

Newbie
0-0warior0-0 zei:
Wss ligt het aan dat het de eerste keer is of hij heeft jou gewoon opgelicht en er geen wiet in gedaan. Normaal gezien word ik knetter stoned van als ik een joint met zware shag draai, alleen smaakt het dan nergens naar. Rook toch liever met gewone sigaret.
Nee ik weet wel zeker dat er wiet inzat dat rook je gwn en zag het ook
Het was ongeveer halve gram per joint en voor derest zware shag
 

fly--

Bewuste gebruiker
Piet123 zei:
of gewoon omdat het me eerste joint is ik rook trouwens wel gewone sigaretten zoals malboro

Ik denk dat het gewoon komt doordat het je eerste joint is, i.c.m. met zware shag.
Zware shag is toch wel even wat anders als marlboro peuken.
En je bent zeker niet de enige die misselijk/duizelig word na het roken van z'n eerste joint, ik had het ook, en hoor van meer mensen dat ze dat hebben.
Hoop dat je hier wat aan hebt (:
 

dingo's kidneys

Experimenterende gebruiker
als jarenlange dagelijkse zwareshagjointjesroker(meestal javaanse jongens) kan ik je met zekerheid melden dat nicotine inderdaad een (zwaar) effect heeft op het effect van je joint.
 
Bovenaan