Hallo ik heb een vraag iemand heeft me 3 joints gegeven en hij heeft ze met zware shag gedraait dus dit weekend hadde ik en een paar vrienden er eentje Opgerookt maar ik werd niet stoned maar wel heel duizelig en misselijk komt dit omdat ik niet gewend bent aan zware shag? of gewoon omdat het me eerste joint is ik rook trouwens wel gewone sigaretten zoals malboro