Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Me~plantu~isme~moat zei:http://www.trinity.edu/jdunn/spiderdrugs.htm
webben van spinnen waar met drugs geinjecteerde vliegen aan gevoedert werden.

Boerke zei:Kzat met een klein vraagje, Zouden dieren kunnen trippen?Zou je bv paddo's kunnen geven aan een hond of ander huisdier?
Als dit zou lukken wat zou het effect erdan van zijn?
Iemand ervaring??
greetz
Baukereg zei:Puber alert, puber alert

vladdigor zei:Heb er alleen ervaring mee met een lekker dier![]()
iedereen kent ze wel 2 benen geweldig lichaam ect ect
maar ze kunnen bijvoorbeeld veel beter ruiken...Elektronik_dynamite zei:ik denk dat niet alle dieren even heftig trippen, mischien qua gevoel wel maar visueel gezien niet neem b.v. honden die zien geen kleuren dus zullen die waarschijnlijk ook geen kleuren zien in een trip.
Deranged zei:vladdigor zei:Heb er alleen ervaring mee met een lekker dier![]()
iedereen kent ze wel 2 benen geweldig lichaam ect ect![]()
spaciemen zei:klinkt lekker stom
spaciemen zei:klinkt lekker stom
maar het duurt wel ff voor dat de x begint te werken nadat de hond het heeft ingesliktneed^weed zei:als die hond alles een paar keer gehad zou hebben wat je hierboven vermeld... dan zal hij het miss best lekker gevonden hebben want zoals iedereen weet kunnen honden hartstikke goed ruiken... als hij de eerste keer bijv x opat weet hij hoe dat stofje ruikt etc... dus het lijkt me dan dat hij de 2e keer er wel vanafblijft als hij het niet lker had gevonden. Of zullen ze zo slim ook weer niet zijn....![]()
Psychedelic_Fairytale zei:maar het duurt wel ff voor dat de x begint te werken nadat de hond het heeft ingesliktneed^weed zei:als die hond alles een paar keer gehad zou hebben wat je hierboven vermeld... dan zal hij het miss best lekker gevonden hebben want zoals iedereen weet kunnen honden hartstikke goed ruiken... als hij de eerste keer bijv x opat weet hij hoe dat stofje ruikt etc... dus het lijkt me dan dat hij de 2e keer er wel vanafblijft als hij het niet lker had gevonden. Of zullen ze zo slim ook weer niet zijn....![]()
denk je dat de hond zou snappen dat het door dat kleine snoepje kwam dat hij een halfuur eerder had ingeslikt?
ik denk het niet...

Trip Unit zei:http://video.google.com/videoplay?docid=-910215996078416488&q=drugs
Cat on drugsss
Ellesdee zei:leeft ie nog?![]()