Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

JepOom Klaas zei:En mdai is toch nog "legaal" om te bestellen?
In feite moet het vooral een empathogeen zijn en eigenlijk vooral geen downer noch upper!ErnstJünger zei:aangezien deze eerder aanzien wordt als het enige empathogeen (binnen die chemische klasse) die eerder als downer dan als upper aanvoelt.
ErnstJünger zei:Dit vind ik werkelijk het meest opmerkelijke MDAI-report ooit gelezen!
Niet dat ik afbreuk aan je ervaring wil doen hoor, noch iets in twijfel trek, maar het algemene verloop van effecten plus feit dat je energie kreeg om te dansen, doen me eerlijk gezegd betwijfelen of dit wel degelijk MDAI is, aangezien deze eerder aanzien wordt als het enige empathogeen (binnen die chemische klasse) die eerder als downer dan als upper aanvoelt.
Daarnaast blijft evenwel het feit dat iedereen natuurlijk anders reageert op deze stoffen.
In hoeverre ben je zeker dat het daadwerkelijk MDAI betrof?
Telpeva zei:Hey, dat klinkt wel goed man!
Verbaast me dat je ineens zin kreeg om te stampen, lijkt een beetje onvoorspelbaar te zijn waar de MDAI je ineens naartoe zal nemen of niet?
Enne, MDAI: Geschikter voor thuis om chillend op de bank te doen dan MDMA?
Ook in belgie?Intoxication zei:ja hoor![]()
Oom Klaas zei:Zelfs van temazepam kan je nog (eventjes) energie krijgen om te dansen, puur omdat je je zo goed voelt stroomt de energie gewoon door je lichaam.