Het maakt niet echt heel veel uit, of je eerst de M neemt of eerst de truffels. Het is maar net wat jijzelf wilt. Zelf vond ik het relaxt om beiden te gelijk te nemen, hierdoor geef je jezelf voorledig over aan de werking van de truffels en merk je de M goed tijdens de piek van de truffels. Het zorgt in iedergeval meestal gelijk voor een positieve start.
Waar je evt wel rekening mee kunt houden is dat de M al uitgewerkt is voordat de truffels zijn uitgewerkt, waardoor de trip in eens een hele andere draai kan krijgen. Maar je zou bijvoorbeeld wat extra M klaar(Van te voren natuurlijk afwegen

) kunnen leggen zodat je evt nog wat kan bijnemen....
Zelf heb ik op deze manier in iedergeval een aantal zeer bijzondere momenten meegemaakt en vooral ook zeer visueel! Mocht ik ooit weer eens tegen M aanlopen, zal ik zeker deze weer gaan combineren
Dus bij deze, wens ik je een goede reis!