Pff, zit nu ondertussen op dag 8 van de afkick en ik heb echt zo een zin he. ben de hele tijd aan het vechten tegen mezelf en dat lukt nu beter dan de andere keren precies. Dit weekend is er een kameraad langs gekomen zodat ik eindelijk iets kon eten, hebben samen gerookt en hij heeft eentje achter gelaten zodat ik de dag erna nog had en heb me even beter gevoeld en zelfs 7 uren geslapen 2 nachten achtereen maar nu ben ik weer rotslecht he. Ik kan ook enkel droge rijst met kruiden eten aangezien ik zelfs geen geld meer heb om mijn was te doen of wc papier te kopen aangezien de klote apotheker mijn laatste geld eiste en niet wou wachten tot volgende maand terwijl ik daar al 2 jaar gingIk hoop echt dat ik het volhoud maar ik vrees ervoor, is het misschien beter om terug een beetje heroine te gaan halen en dan daar van af te kicken? ik weet dat ik dan 2 weken afkick vergooi aangezien ik pas volgende maand terug cash heb. wat kan ik het best doen? de rit uitzitten of wat ik voorstel? ik heb het altijd uitgezeten daarom dat ik dit vraag.