New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

Je komt of niet ....... we zien wel !!

in het voorjaar gaan we een poging buiten doen ...

Groetjes

Stonie

Net dit onderwerp pas gevonden, maar als het ooit gaat gebeuren, nice! En zeker rond het voorjaar...lekker weer, heerlijk buiten!! Ik hou t in de gaten...

oud en nieuw ga ik wel een goatje doen, maar goeie kans dat het antwerpen word als daar wat goeds is.

Misschien dat daar ook nog een minimeet kan komen als er nog wat meer mensen gaan. Ik ga zelf alleen als ik vrienden kan overhalen mee te gaan, maar ik heb mogelijk wel mensen om mee te nemen.

Lijkt ons erg leuk om naar Ruigoord te komen met oud en nieuw, zal proberen deze week aan kaarten te komen.
Dat wordt dan de 1e keer Ruigoord.
Ik hoop wel dat we dan een paar zegels in huis hebben. Tot nu toe wil het niet lukken om er een paar te bemachtigen, kan alleen maar bij grote hoeveelheden kopen maar ik blijf hoopvol.
Gaan er nog meer met oud en nieuw naar Ruigoord? :)

Met oud en nieuw ga ik ook weer veel ondernemen, ruigoord lijkt me heerlijk. Ik kom iedereen daar wel tegen, ik neem contact op als ik aanwezig ben :)

alternewyear%20pre%20v.2%20copy.jpg

Ziet er gaaf uit, had nog niks voor oud & nieuw ingepland hier :D

Ik had het ook al op de vorige pagina staan. Ik ga waarschijnlijk / misschien, ik wil iniedergeval tenminste 1 of 2 goede vrienden mee krijgen maar als dat lukt ga ik 100% zeker.

Ik heb al meer dan 2 jaar een interesse in het gebruiken van LSD maar heb nooit de situatie gehad om het daadwerkelijk tot me te nemen. Niemand in mijn omgeving deelt mijn interesse helaas.. Ik zit er dus over te denken om in het voorjaar als het lekker weer is met jullie mee te trippen!

J.

Ok niet iedereen heeft mijn post gezien, maar ik ben er echt klaar mee.
Trippen met onbekende niet geharde trippers leidt alleen maar een ander soort avond dan ik me had voorgesteld.

Opletten op andere, en zelf in de spotlight staan is iets wat ik dus helemaal niet tof op de LSD en het werkt desdanig op mijn triop in dat ik niet echt kan trippen..
Daarom zie ik er van af met een grote groep een LSD meeting te doen. Ik wist ook niet vooraf dat het deze kant op kon gaan.

Als jullie naar Ruigoord komen met Nieuwjaar of de maanden daarop moeten jullie zelf weten je mag me in PM altijd vragen of ik ook kom.
Ik wil in ieder geval niet de verplichting hebben of voelen dat i ker ook moet zijn.

Groet

Stonie

lysergine25 zei:
Ok niet iedereen heeft mijn post gezien, maar ik ben er echt klaar mee.
Trippen met onbekende niet geharde trippers leidt alleen maar een ander soort avond dan ik me had voorgesteld.

Opletten op andere, en zelf in de spotlight staan is iets wat ik dus helemaal niet tof op de LSD en het werkt desdanig op mijn triop in dat ik niet echt kan trippen..
Daarom zie ik er van af met een grote groep een LSD meeting te doen. Ik wist ook niet vooraf dat het deze kant op kon gaan.

Als jullie naar Ruigoord komen met Nieuwjaar of de maanden daarop moeten jullie zelf weten je mag me in PM altijd vragen of ik ook kom.
Ik wil in ieder geval niet de verplichting hebben of voelen dat i ker ook moet zijn.

Groet

Stonie

Ik hoop dat je mij geen ongeharde tripper noemt want dat is niet waar.

Het lijkt moeilijkheden te geven vrienden te overtuigen om met oud en nieuw naar Ruigoord te gaan, maar ik heb nog niet al mijn argumenten om ze om te praten uitgeprobeerd.. en het is nog steeds een leuk idee in mijn ogen. Trippend het nieuwe jaar in gaan :love: ..

Mwah, ben eigenlijk ook niet warm te krijgen om nieuw jaar trippend te vieren tussen mensen die ik niet echt ken op een plek waar ik nog nooit ben geweest ^^

Ik wil echter wel graag binnenkort een keertje een meeting doen, lijkt me leuk =)

Lijkt me wel leuk om mee te doen aan een meeting maar dan moet ik eerst wat meer ervaringen hebben met LSD ;-) Zo ff op oud en nieuw te trippen tussen onbekende op een onbekend feest gaat me iets te ver :-)

laten we iets anders organiseren op een andere dag als oud en nieuw
dus vraag is

naar wat gaan we naar? waar gaan we naartoe?
wat gaan we daar doen?

kunnen we niet ergens een bungalow huren met ze alle voor een weekend
en flink wat trips meenemen

ergens in de natuur

vakantiehuisie
muziek
gitaartje erbij

paddos, lsd kampvuurtje barbecue maarja wie wil er nou ten voor of tijdens ze trip

Ik denk dat we met een lsd meet het beste tot de lente of vroege zomer kunnen wachten, eigenlijk.

Over de ruigoord lsd oud en nieuw versameling: kan nog wel eens gaan lukken.
Alle andere plannen die ik had gaan al haast niet door en nu wordt het óf ruigoord, óf nog andere vrienden zoeken. De enige met wie ik nu nog oud en nieuw kan vieren is mijn vriend; de enige over die niet iets totaal stoms gaat doen, en de enige die het sowieso met mij wil vieren.
Dus nu heb ik nog 3 weken om hem volledig te overtuigen dat trippend het nieuwe jaar in gaan op ruigoord het allerbeste idee is.

Naar een kerstmarkt toe op de LSD? Als een groep christenen die de liefde van God komen verspreiden op kerst! :D

Hoop dat jullie het naar je zin hebben. Ik heb gisteren afgesproken om ook op oud en nieuw te gaan trippen!

Denken jullie dat het verstandig is om met al dat vuurwerk op zo'n intense dag een kleinere dosis te nemen dan wat ik 'normaal' gesproken doe; namelijk één maya, verwachte inhoud 150-200ud?

Pikachu zei:
Hoop dat jullie het naar je zin hebben. Ik heb gisteren afgesproken om ook op oud en nieuw te gaan trippen!

Denken jullie dat het verstandig is om met al dat vuurwerk op zo'n intense dag een kleinere dosis te nemen dan wat ik 'normaal' gesproken doe; namelijk één maya, verwachte inhoud 150-200ud?

J emoet wel voorzichtig doen als je al trippend zelf vuurwerk af gaat steken natuurlijk.. Maar ik denk dat je jezelf het beste kent, wees gewoon voorzichtig :D

Oh, en een vriend van me is afgehaakt voor Ruigoord en moet zijn kaartje kwijt. Iemand nog last-minute interesse???

Ga jij nog wel dan Delirium?

Wie gaan er nu allemaal eigelijk?
Ik ga samen met een maat van me in ieder geval wel! Hopelijk weten we nog snel een N2O cracker te maken voor wat leuke ballonetjes, ik heb geen zin om zo'n slagroomspuit mee te nemen namelijk... Verder neem ik 150 ug LSD in en misschien later wat meer... MDMA laat ik denk ik staan ivm tentamens de week erop, en dat je maar een rush heb van 2 uur en dan down bent en ik bang ben dat dat de rest van mn trip verneukt. Ow ja, en natuurlijk 2-3 joints per persoon mee! :mrgreen:

Yes, ik ga nog wel, samen met twee vrienden :D Heb er super zin in.

Ik ga rond 9-10 uur LSD nemen, en hoop dat ik van de pep af kan blijven (want mijn vrienden zijn behoorlijke snuivers :P)

Ik heb nu geplanned de nacht van 30 op 31 december LSD te nemen dus als ik ga ga ik denk ik niet trippen, wel een hoop blowen en de dag na LSD geeft dat natuurlijk altijd wel lichte flashbacks (ik had ze laatst weer eens, een echte zelf opgeroepen flashback waar iet grijzigs de typische LSD kleuren aannam precies zoals in mijn 6e LSD trip! :love: ), maargoed.. ik hoop te kunnen komen.

Adrenochroom zei:
Alleen waarom morgen ipv overmorgen?
Vuurwerk + LSD = Hele gave visuals!
Ruigoord + LSD = Hele gave sfeer!

Weet ik; ik heb wel eens op ruigoord te tript, en voor mij vooral is het daar vet omdat mijn moeder dat een paard had staan toen ik een jaar of 3-4-5 was en ik vaak mee ging om dat ding te verzorgen en om mee het natuurgebied achter het dorpje, dat nu dus weg is, in te gaan. Toen ik daar trippend stond was het ook een overspoeling van jeugdherinneringen.
Eigenlijk wil ik dus niks liever dan dán trippen, maar ik ga deze keer weer met mijn vriend trippen en hij heeft pas twee keer LSD gedaan, dit wordt dus pas zijn 3e LSD trip.
Om die rede gaan we het nog een keer binnen op een veilige plek doen, ook al is hij wel stabiel; hij kan er nog redelijk verward van raken omdat hij gewoon niet zo veel gewend is. Om meteen zijn 3e trip op een druk oud en nieuws feest te doen is denk ik geen goed idee. In de zomer ga ik denk ik met hem op een goa feestje trippen en misschien dat 2008-2009 wel een oud en nieuws trip wordt. Mijn beste vriendin is ook al een beetje van trippen afgeschrokken door 2 recente slechtere trips van haar; dus ik heb niemand om mee op ruigoord te trippen.
Dan kies ik dus voor de kamer-trip-met-mijn-vriend en ga ik als ik nog naar ruigoord ga gewoon héél veel blowen, of iets andesr zoeken om te nemen misschien.

lysergine25 zei:
Adrenochroom zei:
Ow ja, en natuurlijk 2-3 joints per persoon mee! :mrgreen:

Das wel karig he ..... op nieuwsjaars nacht moet je eigenlijk alles verdubbelen.

:wave:

Hmm eigelijk wel een beetje weinig misschien, ik dacht er al aan om gewoon mijn hasjpijpje mee te nemen en een flinke zak wiet, en dan een joint of 2 voor als ik wil slapen. Veel liever ben ik high zonder die smerige nicotine in m'n lichaan! :love:

Terug
Bovenaan