Echt wel.Serenity zei:Piemel is nooit perfect.
Voor zover ik weet is die er niet hoor.. Wederom een leugen verzonnen door tv.Drientje zei:Wat is toch die obsessie van mannen en penissen?
[SF] Safiertje zei:pushu zei:lol, dit is duidelijk een baby (voor diegene die het niet wist).
Als vrouw ben ik ook voor de dikte dan voor de lengte. Te lang is pijnlijk, je kan niet alle positie nemen en zomaar je gang gaan. Mijn ex had zo een en mijn libido was sterk gedaald...
Mijn vaste partner nu is normaal geschrapen en hoewel hij soms denkt dat het te klein is, ben ik heel erg blij meewe kunnen mijn favoriete positie doen zonder problemen
het is hoe je het gebruikt![]()
Nope, geen baby, het is een micropenis
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

loadrunner zei:Een grasspriet kietelt beter dan een boomstam (oud chinees spreekwoord)
Drientje zei:Dan nog (ook al zou het een baby zijn)baby's hebben niet zo'n klein piemeltje, trust me, ik heb er genoeg gezien en verschoond.
Ik heb vaak de fijnste seks gehad met mannen met een kleine piemel omdat die verder kijken dan hun piemel lang is en meer truukjes kennen dan alleen heen en weer.loadrunner zei:Een grasspriet kietelt beter dan een boomstam (oud chinees spreekwoord)
buzzrider zei:
Leugens! Leugens bedacht door kamervragen..ExceptionalInsight zei:Voor zover ik weet is die er niet hoor.. Wederom een leugen verzonnen door tv.Drientje zei:Wat is toch die obsessie van mannen en penissen?
Ellesdee zei:2 piemels?
dat was toch een ander topic![]()
Ellesdee zei:![]()
![]()
![]()
![]()
kusjes
Serenity zei:OH MY![]()
![]()
Bestaat dit echt?

PuppiiiEyes zei:Ellesdee zei:![]()
kusjes
TrippyShit zei:PuppiiiEyes zei:Ellesdee zei:![]()
kusjes
Hahaha dat lijkt wel een klit gewoon. Das echt niks. En Lauu dat filmpjeFok joh, das toch niet echt.. Das neit gezond hoor :P Was gewoon zo groot dat hij maar voor de helft stijf werd.. Daar doe je ook niemand een plezier mee lijkt me toch?? Of je moet van fisten houden. Dan is dit een mooi alternatief...
18 dacht ik toch?buzzrider zei:Ik heb het een tijdje geleden gelezen: de gemiddelde lengte is blijkbaar 14 cm
wikipedia zei:In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [1]. Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor en is zeer zeldzaam. Mannen liegen soms over hun penislengte en ronden deze naar boven af. De lengte en de dikte van de penis in rust variëren ook. Aan de lengte van de penis in rust is visueel niet de lengte van de penis in erectie te zien; een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor. Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is bijna gelijk aan de lengte van de stijve penis. Bij koud weer c.q. lage temperaturen krimpt de penis en balzak, de penis is dan vaak tussen de 2 en 5 cm lang.
Nee, niet echt. De post hierboven is de meest juiste denk ik. Op de meeste plekken staat het zo.Wromtraxe zei:18 dacht ik toch?buzzrider zei:Ik heb het een tijdje geleden gelezen: de gemiddelde lengte is blijkbaar 14 cm
in dat geval ben ik ver boven gemiddeldbuzzrider zei:Nee, niet echt. De post hierboven is de meest juiste denk ik. Op de meeste plekken staat het zo.Wromtraxe zei:18 dacht ik toch?buzzrider zei:Ik heb het een tijdje geleden gelezen: de gemiddelde lengte is blijkbaar 14 cm

wat moet je nou met zo'n grote? hij kan maar voor de helft erinLauu zei:
vode zei:Ik wist niet dat je aan iglooing deed deranged![]()
![]()
![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=iglooing
De eerste uitleg