Overdag stappen

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hai!

Toen de Space in Antwerpen nog open was,kon je op maandag en dinsdag overdag stappen. Dat is superhandig als je int weekend geen tijd hebt en doordeweeks tijd teveel :)

Weten jullie plaatsen waar ze overdag open zijn en een goeie sfeeer hangt?

THNX!

jasper

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Hai!

Toen de Space in Antwerpen nog open was,kon je op maandag en dinsdag overdag stappen. Dat is superhandig als je int weekend geen tijd hebt en doordeweeks tijd teveel :)

Weten jullie plaatsen waar ze overdag open zijn en een goeie sfeeer hangt?

THNX!

overdag is er niet veel in antwerpen te doen, of toch niet waar veel volk is denk ik. je kunt cafeetjes doen (ik denk dat den echo zekr open is)...
je kan toch ook gewoon s'avonds gaan stappen? in de week zijn er altijd wel td's enzo

azgaza

Badass junkie
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.

jasper

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging

azgaza

Badass junkie
barry zei:
azgaza zei:
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenvereniging

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.

jasper

Wijs gebruiker
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:

Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.

idd maar de mensen die je dan aantreft zijn dan altijd wel supr vriendelijk
als ik in de week een avondje ga stappen lig ik op het einde altijd wel met een of andere onbekende te wauwelen omdat iedereen er maar met 2-3 mensen aankomt + na een tijdje ken je bijna alle mensen wel die regelmatig naar een td gaan
in het weekend gebeurt dit niet zo vaak doordat iedereen gewoon bij zijn groepjes blijft

-spaceman-

Badass junkie
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:

dan ben ik toch benieuwd in welke uithoek van amsterdam je woont.. je zegt er is door-de-weeks wel wat te doen!? onzin er is genoeg te doen, 10 tallen feestjes, live muziek...vanalles!!! ik ben er regelmatig op maandag/woensdag/donderdag aan het feesten hoor.. ik zie geen verschil met het weekend daaro. Maandag-> Cheeky Monday in de Winston=> heerlijk dnb feest, woensdag natuurlijk paradiso, donderdag verschilt nog al! oftewel hoe kom je erbij? allmost 24/7 party!

azgaza

Badass junkie
-spaceman- zei:
azgaza zei:
barry zei:
azgaza zei:

dan ben ik toch benieuwd in welke uithoek van amsterdam je woont.. je zegt er is door-de-weeks wel wat te doen!? onzin er is genoeg te doen, 10 tallen feestjes, live muziek...vanalles!!! ik ben er regelmatig op maandag/woensdag/donderdag aan het feesten hoor.. ik zie geen verschil met het weekend daaro. Maandag-> Cheeky Monday in de Winston=> heerlijk dnb feest, woensdag natuurlijk paradiso, donderdag verschilt nog al! oftewel hoe kom je erbij? allmost 24/7 party!

Het hangt er heel erg vanaf wat je graag wil doen natuurlijk. De plekken waar ik vaak kom is niemand doordeweeks.

lj_bob

Bewuste gebruiker

Geloof me: Het was er supergezellig en lekker druk! Was ook wel een soort afterclub. Is na een inval helaas gesloten :cry: Beste muziek van de Benelux werd daar gedraaid. Supervooruitstrevend.. Dingen die hier nu gedraaid worden hoorde ik daar vorig jaar november.. Ah man, ik heb heimwee :P

Bovenaan