lj_bob zei:Hai!
Toen de Space in Antwerpen nog open was,kon je op maandag en dinsdag overdag stappen. Dat is superhandig als je int weekend geen tijd hebt en doordeweeks tijd teveel
Weten jullie plaatsen waar ze overdag open zijn en een goeie sfeeer hangt?
THNX!
in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenverenigingazgaza zei:Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
barry zei:in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenverenigingazgaza zei:Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
azgaza zei:barry zei:in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenverenigingazgaza zei:Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
azgaza zei:barry zei:in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenverenigingazgaza zei:Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
Ik woon ook in een grote stad, nouja groot.. Amsterdam, tis toch wel de hoofdstad van het lage land. En hier is doordeweeks savonds wel wat te doen, maar het is nog niet een kwart van de mensen die je in het weekend aantreft.
-spaceman- zei:azgaza zei:barry zei:in antwerpe en de andere grote steden vind je s'avonds ook genoeg volk. je hebt bijna elke dag wel een td(fuif) van 1 of andere studentenverenigingazgaza zei:Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.
dan ben ik toch benieuwd in welke uithoek van amsterdam je woont.. je zegt er is door-de-weeks wel wat te doen!? onzin er is genoeg te doen, 10 tallen feestjes, live muziek...vanalles!!! ik ben er regelmatig op maandag/woensdag/donderdag aan het feesten hoor.. ik zie geen verschil met het weekend daaro. Maandag-> Cheeky Monday in de Winston=> heerlijk dnb feest, woensdag natuurlijk paradiso, donderdag verschilt nog al! oftewel hoe kom je erbij? allmost 24/7 party!
matthijs zei:En donderdagavond dan?
Overdag stappen; dat lijkt me nou zo saai, want een deel van het uitgaan is toch ook de mensen? Want die vind je vooral in het weekend in de avond. En op sommige plekken doordeweeks in de avond.