Plantjes laten groeien

flash kieke

Wijs gebruiker
Vraagje: Ik heb onlangst paar zaadjes geplant en het mannetje kwaùm redelijk snel door. Ik Heb het mannetje eruit gehaalt, en de rest late zitten, maar na paar weken komt er nog steeds niets. Ze krijgen voldoende water en licht/donker.

Weet er soms iemand een oplossing ?

matthijs

Badass junkie
Gewoon even bemoedigend toespreken en een zonnedans doen.
En als dat niet helpt zou ik gewoon wachten of naar een growshop gaan.

Freaky high

Bewuste gebruiker
hoe kan je nou weten als het een mannetje of een vrouwtje is als ze uitkomen? je kan dit normaal alleen maar zien in de bloeifase. explain plz...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
kieke staan ze buiten of staan ze onder lampen? (ik vermoed lampen aangezien ze al in de bloei periode staan,(zo kan je mannetje herkennen))
maar ik zou ze nog wat tijd geven, mss beetje meer info dan kan ik ook beter helpen :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Vraagje: Ik heb onlangst paar zaadjes geplant en het mannetje kwaùm redelijk snel door. Ik Heb het mannetje eruit gehaalt, en de rest late zitten, maar na paar weken komt er nog steeds niets. Ze krijgen voldoende water en licht/donker.

Weet er soms iemand een oplossing ?
lol je kan nu nog niet weten of het een mannetje of een vrouwtje is.... ontkiemen altijd binnen doen bij kamertemperatuur.... Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
idd :sunglasses:
kieken, je zegt dat je het mannetje eruit hebt gehaald :confused: dit kan enkel in de bloei periode en als ze buiten staan begint die maar in de maanden juli-augustus, de precieze datum ben ik vergeten(is altijd ongeveer licht/donker regeling)
dus je kon niet zien of het een mannetje of een vrouwtje was.
als je nog zaadjes hebt moet je ze tussen vochtige watjes leggen in het donker op een redelijk warme plek dan komen ze normaal wel uit

Bovenaan