• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Poging tot een live paddotrip report

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zal ik nou wel of niet een live verslag maken.. hmm toch maar wel, ik zit hier wel even comfortabel op m'n bureaustoel.

Ik ben nu dus ongeveer de helft van de opbrengst van de 1e flush van m'n kweekset aan het opdrinken :P (stukjes in je mond stoppen en gelijk wegspoelen met water) ze smaken niet echt aangenaam, en om er nou eerst op te blijven kauwen.. blech.
Nuja, misschien dat ik met de rest een poging waag, zit nu op de helft van mijn portie ongeveer.

Ik voel me al wel een beetje vaag worden, maar dat kan ook aan de warmte liggen, of ik beeld het me gewoon in :mrgreen:
K zat eerst nog met de gedachten naar de duinen te vertrekken, maar ik zit hier wel chill eigelijk 8)

Ik hou jullie op de hoogte :wave:

Ik begin er nu eindelijk wat van te voelen, het gordijn gaat een beetje op en neer, en ziet er best vrolijk uit. Als ik goed kijk vallen er wat patronen en figuren in te ontdekken.

Allemaal leuk en wel, maar ik heb het wel eens beter gezien :P hopelijk komt er zo nog wat meer.

Ook wel geinig is dat blind typen me ineens verassend goed afgaat, normaal ben ik daar nooit zo'n held in.

EDIT: K heb nog maar even een paddootje extra weggeknabbeld.
M'n deur krijgt af en toe regenboog kleuren (hij's normaal wit) en ook mijn scherm doet vrolijk mee :)

K heb ff een chill muziekje opgezet (Dream Theater) en dat doet z'n werk best goed 8)

hehe mooi is dat nou veel succes iig! :D , ik heb namelijk precies dezelfde kweekset als jij en ben benieuwd of ze een beetje leuk zijn! Dus vertel maar uitgebreid :D

Ondanks dat m'n paddestoeltjes erg klein waren doen ze t nog best wel goed, t is weliswaar niet echt een zeer zware trip, maar het is toch nog best wel chill. Misschien had ik wat meer moeten nemen, of het wat sneller op moeten eten (iets sneller dan 2 uur had wel gemogen zag ik ineens op mijn klok :eek: )

Als ik het gevoel nu moet omschrijven:
milde hallucinaties en een licht euforisch gevoel.

Oja, nu nog op 'verzenden' drukken.... gaat wel lekker zeg :beer:

Het gaat nu helemaal chill. De muur beweegt en stroomt en is heel druk in de weer, de vloer ook, de nerven van het hout lijken wel te stromen.

Schrijven en lezen op de pc gaat heel lastig door de vervormingen, en typen is ook gaar, want me vingers voelen heel vreemd aan

Ik kan nu voor het eerst zeggen dat de tijd echt sloom gaat. Normaal is dat alleen als het saai is, maar nu is dat het tegenovergestelde, en de tijd gaat nog steeds sloom :mrgreen:

het is nu inmiddels kwart voor 8 op deze heerlijke zomerdag.

Mijn zwarte toetsenbord heeft nu een paarse gloed, en mijn huid vervormt en pulseert op de maat van de muziek.

het is... funky :P ik heb er geen andere beschrijving voor

PAARS!!!! :P

wat een woord trouwens :p paars :D

Ik voel wel dat de trip ten einde is gekomen. Het is leuk en leerzaam geweest, en ik ga nu nog ff lekker nagenieten op ons terras, met een ijskoud biertje, en een goede vriend die ik al een tijdlang niet meer heb gesproken.

Het is vandaag weer eens een dag die zichzelf noemenswaardig is :love:

Het enigste nadeel was dat ik niet meer in de gaten had dat ik in totaal bijna een half krat bier heb weggedronken :eek:
Dit beviel later niet erg goed en heb ik mijn maaginhoud uit m'n slaapkamerraam naar beneden gepleurt :kots: :beer: :P
Het raam beneden en de straat zaten helemaal onder, maar m'n ouders konden er wel om lachen :mrgreen:

Al met al was het een zeer leuke en geslaagde dag, maar volgende keer ga ik toch weer eens buiten trippen, alleen het was zo heet gister, dus ik ben lekker binnen blijven zitten 8)

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen :)

Geen idee, ik heb geen goeie weegschaal.

K heb gewoon ongeveer de helft opgegeten.. k denk een gram of 3/4 droog.

Terug
Bovenaan