pupillen

philiplein
hallo ik ben een meisje van 14, ben 166cm en weeg 58 kilo. (ik weet het ik ben jong maar heb veel dingen meegemaakt dus ben mentaal ietsje ouder) ik heb dus om 1uur smiddags philiplejn genomen, een halfje. alleen hij kickt echt pas om 4 uur in? 3 uur lang, is dat normaal bij philiplein?

Met zo'n nickname betwijfel ik of je mentaal iets ouder bent 🤷‍♂️🤣.

Je kan een pil laten testen, zo weet je wat de inhoud is en hoeveel. Een late inslag heeft misschien te maken met de maaginhoud, mindset of setting. Maar over die bepaalde druk kan niemand jou wat vertellen zonder testresultaat.
ik moest snel een naam verzinnen dus ging toen ff googelen hahaha,

jaa je hebt wel gelijk, ik had ze ook moeten laten testen. ik stond er niet heel erg bij stil aangezien me vrienden al eerder hadden genomen en ik er toen bij was, dus ik zag wel hoe die pil was snapje

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelfase te slopen.

Dat gezegd hebbende:
IMG_20220105_122322.jpg

Laatst bewerkt:
In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.

Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
oei ik vw dan wel even dit acc had die regel niet gelezen

oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen
grapje, heb toestemming van mn ouders om op dit forum te zitten.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.

Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
ja, je hebt wel gelijk maar het was gewoon een rare ervaring.

ljuv

DF-koningin
nee, echt😭😭
Ja-ha, écht.
Sure ik heb een kilo coke op me kamer liggen dus als je wilt prik ik me lul er wel ff in, krijg je er niet allemaal vanaf gesnoven hoor dat lukt mij zelfs niet
Zeg ik toch.

Noem je mij nou next gen? Ik ben een ouwe lul joh.
Je doet je best... Is goed genoeg voor ons.
Over een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.
Jij snapt niets van afko's
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk wierde boomers, schatjes.

Bovenaan