flash kieke
Wijs gebruiker
veel mensen zeggen dat er rattengif in somige pillen zitten , maar ik geloof hun wel , maar wil gwn weten wrm dat ze het doen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mja een vriend van mij had eens mdma poeder waar heroine bleek in te zitten.. die zat goed scheef hehe.. maar liever heroine in mijn gerief dan rattenvergif hoor..Obsessed zei:Naar weten zeggen zitten er ook in sommige pillen heroïne , in elke pil kan rommel zitten , dus je weetn ooit wat je pakt
Mac... zei:Ja pcies, zal ook echt wel met iets anders te maken hebben en wat je zegt is helemaal waar, hoe wil je winst maken als je je eigen pillen verneukt.
flash kieke zei:veel mensen zeggen dat er rattengif in somige pillen zitten , maar ik geloof hun wel , maar wil gwn weten wrm dat ze het doen![]()
jacey zei:flash kieke zei:veel mensen zeggen dat er rattengif in somige pillen zitten , maar ik geloof hun wel , maar wil gwn weten wrm dat ze het doen![]()
ter bescherming van je xtc pillen. Zo gaan ratten er niet aan knagen.

Je moet je niet gek laten maken. Ik slik liever een pil dan dat ik een uur op mijn fiets door de stad rijd. Denk dat een uur op je fiets VEEEEL gevaarlijker is. En vraag eens een krantenartikel over die vrienden van je vriend. Als een vriend van me er kapot aan gaat naar 1 pil zou ik het krantenartikel bewaren.live fast die Young zei:kep pas weer van iemand gehoord dat 2 vrienden waren doodgegaan aan 1! pil...(was wel 5 jaar geleden, als ik het goed begrijp waren er toen meer foute pillen op de markt) maar ik word daar zo bang van.. zit nu WEER te twijfelen van testen of niet..
mathijs zei:Hmm, het kan denk ik niet gek veel kwaad om het te laten testen. Volgens mij duurt het in de meeste gevallen een kwartiertje ofzo totdat je het antwoord hebt. Alleen als de pil nog niet in de database zit wordt hij naar het lab gestuurd en dan duurt het een dag of 5 dacht ik...