ratten gif in somige pillen?

flash kieke

Wijs gebruiker
veel mensen zeggen dat er rattengif in somige pillen zitten , maar ik geloof hun wel , maar wil gwn weten wrm dat ze het doen :s

Er is volgens mij maar een enkel geval waarbij er rattengif (strychnine) in een pil werd gevonden, en ik betwijfel nog of dat expres is gedaan.

De kans dat jij rattengif in je pillen heb is vrijwel nihil.

fabeltje

ooit 1x voorgekomen maar dat had niks met xtc te maken dat was gewoon een poging tot vergiftiging..

rattengif zit niet in pillen

Waarom zouden makers van pillen er rattengif in doen... ze willen toch verdienen aan die pillen en als er een keer rattengif in zit, is hun handeltje meteen naar de klote. Toch? Hoop ik???

Ja pcies, zal ook echt wel met iets anders te maken hebben en wat je zegt is helemaal waar, hoe wil je winst maken als je je eigen pillen verneukt.

Naar weten zeggen zitten er ook in sommige pillen heroïne , in elke pil kan rommel zitten , dus je weetn ooit wat je pakt

Dat is ook ooit 1 x geweest, namelijk barney's (rubble) Maar ook dat valt tegenwoordig wel heel erg mee. Maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen, vooral bij vage pillen en ze even laten testen.

nouja, bij iemand die ik ken zat er ook heroine in... das echt waar, hij had ze laten testen.. maarja hij wist eigenlijk ook niet zeker of het xtc was.. dat had ook niemand tegen hem gezegd ofzo.. dusja

Obsessed zei:
Naar weten zeggen zitten er ook in sommige pillen heroïne , in elke pil kan rommel zitten , dus je weetn ooit wat je pakt
mja een vriend van mij had eens mdma poeder waar heroine bleek in te zitten.. die zat goed scheef hehe.. maar liever heroine in mijn gerief dan rattenvergif hoor..

Mac... zei:
Ja pcies, zal ook echt wel met iets anders te maken hebben en wat je zegt is helemaal waar, hoe wil je winst maken als je je eigen pillen verneukt.

paar goeie pillen kopen, die namaken en de echte als sample aan mensen geven zodat ze er veel willen kopen. dan een paar echte gemengd met heel veel neppe geven?

flash kieke zei:
veel mensen zeggen dat er rattengif in somige pillen zitten , maar ik geloof hun wel , maar wil gwn weten wrm dat ze het doen :s

ter bescherming van je xtc pillen. Zo gaan ratten er niet aan knagen.

Hahahaha die is goed :D Maar wat platypus zei , gebeurd ook echt , daarom dat je zo van die dingen begint te denken. Niet iedereen laat nl. zijn pillen testen

kep pas weer van iemand gehoord dat 2 vrienden waren doodgegaan aan 1! pil...(was wel 5 jaar geleden, als ik het goed begrijp waren er toen meer foute pillen op de markt) maar ik word daar zo bang van.. zit nu WEER te twijfelen van testen of niet..

Hmm, het kan denk ik niet gek veel kwaad om het te laten testen. Volgens mij duurt het in de meeste gevallen een kwartiertje ofzo totdat je het antwoord hebt. Alleen als de pil nog niet in de database zit wordt hij naar het lab gestuurd en dan duurt het een dag of 5 dacht ik...

live fast die Young zei:
kep pas weer van iemand gehoord dat 2 vrienden waren doodgegaan aan 1! pil...(was wel 5 jaar geleden, als ik het goed begrijp waren er toen meer foute pillen op de markt) maar ik word daar zo bang van.. zit nu WEER te twijfelen van testen of niet..
Je moet je niet gek laten maken. Ik slik liever een pil dan dat ik een uur op mijn fiets door de stad rijd. Denk dat een uur op je fiets VEEEEL gevaarlijker is. En vraag eens een krantenartikel over die vrienden van je vriend. Als een vriend van me er kapot aan gaat naar 1 pil zou ik het krantenartikel bewaren.

mathijs zei:
Hmm, het kan denk ik niet gek veel kwaad om het te laten testen. Volgens mij duurt het in de meeste gevallen een kwartiertje ofzo totdat je het antwoord hebt. Alleen als de pil nog niet in de database zit wordt hij naar het lab gestuurd en dan duurt het een dag of 5 dacht ik...

ja als het hier in de buurt zat zou het makkelijker zijn..

Hmm, er zijn wel redelijk wat van die testpunten verspreid over nederland hoor...zou je even op internet moeten nakijken.
Of heb je dat al gedaan??

Nja als je i nbelgië woont kan je al niet testen , of toch heel moeilijk. En als je nu bv op een feestje een pil koopt kan je die toch moeilijk snel ff testen ?

Ja goed, snap best dat het voor jullie Vlamingen iets moeilijker zal zijn, maar als je een grote partij (vanaf een stuk of 100) koopt, lijkt het me anders wel de moeite waard om ze anders ff ergens in NL te laten testen. Zo groot zijn onze landjes nou ook weer niet, dus relatief gezien ben je er niet zo heel veel tijd aan kwijt.

jah , maar ik koop nooit grote aantallen zodus :P Ik ga niet ff 1 pilletjes laten testen om die dan te kunnen pakke in een discotheek , ik koop het en pak het , loopt het verkeerd af heb ik grote pech , is het goed dan is het goed ,i s dieneit sterk gnoeg , dan pak ik er nog eentje , zo doen we het :P Als je beslist om je lichaam te verneuken met xtc , dan moet je er maar tegen kunnen dat er iets fout in zit :mrgreen:

Terug
Bovenaan