LeipeMeuteLeider
Newbie
Ik vape de laatste tijd zo nu en dan een beetje DMT voor een milde maar zeer rustgevende trip als ik me even wil ontspannen. Nu is dit wel ietwat onhandig om te doen met DMT omdat het vrij schaars is en daarnaast nogal prijzig voor hoe kort het effect duurt. Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar alternatieven, maar ik ben hier nog niet uit omdat ik weliswaar goeie dingen hoor over RC's als 4-AcO-DMT maar deze substanties telkens alsnog niet te krijgen zijn. Het beste alternatief wat ik kon vinden voor 4-AcO-DMT bijvoorbeeld was 4-AcO-MET wat wel een stuk minder visueel intens schijnt te zijn van wat ik tot nu toe begrepen heb.
Vandaar dat ik hier eens wil vragen of er nog goeie alternatieven bekend zijn die op dit moment beschikbaar zijn. Ik ben dus vooral op zoek naar iets wat een lage dosis DMT imiteert: Ik vind de manier waarop DMT de werkelijkheid vrij sterk aanpast zonder dat ik er echt overtuigend psychedelische dingen in zie(bij lage doseringen uiteraard) een erg prettige ervaring, zeker gecombineerd met het rustgevende effect wat DMT heeft.
Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.
Vandaar dat ik hier eens wil vragen of er nog goeie alternatieven bekend zijn die op dit moment beschikbaar zijn. Ik ben dus vooral op zoek naar iets wat een lage dosis DMT imiteert: Ik vind de manier waarop DMT de werkelijkheid vrij sterk aanpast zonder dat ik er echt overtuigend psychedelische dingen in zie(bij lage doseringen uiteraard) een erg prettige ervaring, zeker gecombineerd met het rustgevende effect wat DMT heeft.
Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.
Laatst bewerkt: