Salvia in een joint

lautje

Newbie
Hey,

Vriend van me is van plan om dit weekend zijn eerste keer salvia (een 5x extract) te doen. Helaas heeft hij geen bong/pijp ter beschikking dus vroeg hij zich af of salvia roken in een joint wel de moeite is om te doen. Ik heb al veel gehoord dat het niet zou werken, zelfs niet met een beetje tabak/wiet?

Alle informatie is welkom, alvast bedankt!

Grtz
lautje

lautje

Newbie
Misschien dat kouwen wel lukt met extract?

Wat verstaat men trouwens onder een mespuntje? Ongeveer 0,2 gram?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Sorry ik las salvia in een kont. :flushed:
Nou ja je weet het nooit op dit forum..
Trouwens..
Het is misschien nog niet eens zo'n slecht idee? :P
Zoek even op 'pluggen' voor een gebruiksaanwijzing. :wink:
Er word dan meer van de drug opgenomen in je lichaam

Aalpoepert

Badass junkie
lautje zei:
Misschien dat kouwen wel lukt met extract?

Wat verstaat men trouwens onder een mespuntje? Ongeveer 0,2 gram?
Kauwen met een extract zal niet werken. Of misschien wel, maar ik raad je niet aan het te proberen.
Koop gewoon een pijpje bij de smartshop, voor minder dan 5 euro ben je klaar.
En een mespuntje, dat is zeg maar met het puntje van een mes een hoopje opscheppen. Hoeveel dat is verschilt per mes. Ik zou niet met teveel beginnen, en de ervaring leert hoeveel je nodig hebt.

SUC6!

MikeB

Newbie
Ik had een keer geen waterpijp bij de hand en heb toen 20x extract door een blow gedaan (+-0.2gr)
Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
MikeB zei:
Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus.

QFT,

Behalve dat stuk met een stormaansteker dan..

kaasbaas

Badass junkie
Werkt niet, ik heb het wel is in een joint gerold omdat we geen puurpijpje of wat dan ook hadden.

Ik kreeg een lichtelijk stoned gevoel maar ik zag niks in de buurt van hallucinaties, ook geen fellere kleuren of wat dan ook. Niet doen, gewoon een puurpijpje of een bong gebruiken anders is het verspilling van je geld!

Zeitgeist

Experimenterende gebruiker
Ik tintelde er helemaal van, niet eens zo'n heel fijn gevoel, verspilling in mijn ogen...
Niet te vergelijken met puur uit een pijpje!

Einstein

Badass junkie
Volgens mij kan je het nog beter pluggen. Buiten dat dit topic meer dan een jaar oud is (leuk, die gekickte topics hier en daar, kan ik steeds makkelijke opmerkingen maken :sunglasses: ).

Bovenaan