Denk dat het meer om de dmt (of heeeeel mss om de sitter) gaat.Maakt het nog uit wat hij sjamaanheeft? Of is zijn sjamaantrekkelijkheid geen factor?
Het klinkt meer alsof hij iemand zoekt die zijn trip kan begeleiden. Lijkt me inderdaad ook moeilijk om zo te vinden.Denk dat het meer om de dmt (of heeeeel mss om de sitter) gaat.
Met Dokter Google vind je zelfs in in Nederland kwakzalvers die sjamaan (lees. ongeïnteresseerd sitter en leverancier zijn) voor voor 1 tripje.
Beter eerst changa roken testen en dan met een vriend als sitter 5-meO-DMT roken , kan je bij bijna elke vendor bestellen.
Vragen naar vendors is hier niet toegestaan , ook niet via pb.
Succes met je zoektocht (Die ja al makkelijk gevonden zou kunnen hebben.)
Ik rade dan ook eerst changa aanIk zou niet meteen 5-MeO-DMT aanraden, dat schijnt toch weer heftiger te zijn dan DMT.
Nou nou nou, dat vind ik wel heel cru hoor. Niet iedereen is in de mogelijkheid om op een avond eens lekker chemicus te gaan spelen.n'n dmt kun je redelijk makkelijk zelf maken. Als je de motivatie niet op kan brengen dat te doen, dan vraag ik me af of je er sowieso wel mee moet gaan rommelen.
Een simpele acid base extractie of een straight to base extractie is totaal niet ingewikkeld.Nou nou nou, dat vind ik wel heel cru hoor. Niet iedereen is in de mogelijkheid om op een avond eens lekker chemicus te gaan spelen.
Toch wel hoor...Nou nou nou, dat vind ik wel heel cru hoor. Niet iedereen is in de mogelijkheid om op een avond eens lekker chemicus te gaan spelen.
K zeg ook niet dat het perse moeilijk is, maar om nou te stellen dat iemand die het niet ziet zitten om een illegale drugs te produceren in zn huurflatje op 4 hoog, dat die dan maar niet moet gaan rommelen met dmt vind ik wat overdreven.Een simpele acid base extractie of een straight to base extractie is totaal niet ingewikkeld.
Een simpele extractie is geen drugs productie IMO.K zeg ook niet dat het perse moeilijk is, maar om nou te stellen dat iemand die het niet ziet zitten om een illegale drugs te produceren in zn huurflatje op 4 hoog, dat die dan maar niet moet gaan rommelen met dmt vind ik wat overdreven.
Alsof je dmt niet waardig bent als je het niet kan maken ofzo?
Tussen kunnen en willen is een groot verschil.Alsof je dmt niet waardig bent als je het niet kan maken ofzo?
Daar geef ik je geen gelijk in.Een simpele extractie is geen drugs productie IMO.
De drug is al aanwezig in de plant zelf.
Dit is haast hetzelfde als zeggen dat een CWE op codeïne tabletten of een simpele extractie op cannabis de productie van drugs is.
En hiermee maak je overigens ook alleen de drug die je hebt puurder.Van sneufcoke base maken of van een ander hcl een freebase maken kan ook een simpele handeling zijn
Vind dat net als @Zeelanddude ook wel wat cru gezegd hoor. Ik had de changa die ik heb gerookt niet zelf gemaakt maar gekregen. En ik was prima klaar om het te roken.Tussen kunnen en willen is een groot verschil.
Imho , als je de de kleine moeite er niet voor wil insteken om het te maken , ben je niet klaar om het te roken.
gelijk tripsitters erbij dan 😅Als het echt niet kan omdat je ouders 24/7 thuis zijn is 5-meO denk ik dan toch de enige oplossing.
Ik versta jullie gedachtengang , dat wil niet zeggen dat ik er ook zo over hoef te denkenVind dat net als @Zeelanddude ook wel wat cru gezegd hoor. Ik had de changa die ik heb gerookt niet zelf gemaakt maar gekregen. En ik was prima klaar om het te roken.
De twee hebben imo niks met elkaar te maken. Je kunt allerlei redenen hebben waarom je zelf geen DMT wil maken. Dat betekent echt niet dat je DMT-onwaardig bent of zo.Dat je er klaar voor bent om het te roken, heeft te maken met je respect voor het middel, je intentie, je manier van ermee omgaan.
Dat vind ik geen reden om 5 meo te kiezen. Die keuze zou je moeten maken op het gewenste effect. Als je geen zin hebt om DMT te extraheren is het ook best bij dealers of op het dark web te vinden.Ik rade dan ook eerst changa aan.
5meo is legaal verkrijgbaar bij de vendors n'n niet.
Vandaar dag ik 5-meO-DMT aanraad inplaats va n'n dmt.
5meo is heftiger , is ook een heel andere trip.