Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Bekijk bijlage 61200
Gewoon rapporteren bij de politie dat je ongewenst sms krijgt.
Mijn vriend zei "terug smsen waar je het nou moet halen" 🤣
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks. Kan helemaal niet uit om er aandacht aan te besteden misschien staan er wel een stuk of 100 contacten in die telefoon.Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Jou een waarschuwing sturen maar voor de rest niks
Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
Bij de blauwe bromsnor(rin) op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig voor het geval ik in mijn leven wél een goede baan zou kunnen krijgen, of iets dergelijks.
Of voor andere dingen.
Vandaar dat ik zelf geen dealer heb.
Doe jij alleen RC?
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig
Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
Kun je als klant ook beboet worden bij het doen of ophalen of laten opsturen van een bestelling?
Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc.
Niks, in iemands telefoon staan is niet illegaal. Tenzij je op heterdaad betrapt wordt tijdens een deal/met te veel op zak, kan er wat gebeuren, maar zelfs dan zelden. De politie gaat doorgaans niet achter de gebruiker aan.Wat doen ze met je naam / telefoonnummer als klant zijnde?
De politie gaat doorgaans niet achter de gebruiker aan.
Ook die data is terug te halen ,beste is sms want vroeger hadden we geen wifi en sms ging via een satelliet en mu nog steeds zolang ze in de lucht hangen.Tegenwoordig kun je bij whatsapp de vervaldatum instellen. Als je dit doet bij een dealer is er sowieso niks meer traceerbaar.
Juist. Eindelijk iemand die het snapt hahaha.Ook die data is terug te halen ,beste is sms want vroeger hadden we geen wifi en sms ging via een satelliet en mu nog steeds zolang ze in de lucht hangen.
SMS zal ook verdwijnen als de laatste satelliet door de dampkring komt.
Wat een mooie wappie onzinJuist. Eindelijk iemand die het snapt hahaha.
Juist. Eindelijk iemand die het snapt hahahaOok die data is terug te halen ,beste is sms want vroeger hadden we geen wifi en sms ging via een satelliet en mu nog steeds zolang ze in de lucht hangen.
SMS zal ook verdwijnen als de laatste satelliet door de dampkring komt.
Lijkt me ook niet bepaald een bericht vanuit de politie…dit zal zeker nep zijn.Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Bekijk bijlage 61200
Zoals wat?Wat een mooie wappie onzin
🤣 🤡SMS zal ook verdwijnen als de laatste satelliet door de dampkring komt.
Hangt af van hoe je die die opvat inderdaad. Maar gezien de topic en zijn reactie heeft hij gelijk hoor.
Heb ook aantal van die sms'jes gehad.
De volgende dag kreeg ik het nieuwe nummer alweer! Het enige nadeel wat voorkomt is dat de dealer dan z'n klantenkring kwijt is als hij geen backup heeft gemaakt.
Ik snap ook niet zo goed wat ze hiermee willen bereiken, misschien inderdaad alleen angst zaaien. De problemen die drugs mee brengen weet de gemiddelde gebruiker toch al? Millieu schade is ook een probleem wat niet echt aan de gebruiker ligt. Een "fabrikant" kan nergens z'n afval inleveren, daar is een makkelijke oplossing voor toch?
Beetje late reactie op dit dode topic, maar dit doet de politie op zeker! Dealer wordt gepakt en tel in beslag genomen. Er is zeker een periode geweest ( ik weet niet of ze dat nu nog actief doen) dat ze mensen die per app bestellingen hebben gedaan (waarbij dan ook een bezorgadres wordt genoemd) actief hebben benaderd. Zo stonden ze een keer midden op de dag bij een kennis van mij aan de deur. Stond ie daar met z’n kids binnen te spelen. 🙈 Maar ze geven alleen een waarschuwing en doen er verder niets mee. Wel strafbaar natuurlijk maar met geen waterdicht bewijs (indirect) en omdat het bijna altijd lage hoeveelheden betreft ook niet de moeite waard om te vervolgen of beboeten. Ze doen dit echt alleen om je af te schrikken.Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅Bekijk bijlage 61200
Beetje late reactie op dit dode topic, maar dit doet de politie op zeker! Dealer wordt gepakt en tel in beslag genomen. Er is zeker een periode geweest ( ik weet niet of ze dat nu nog actief doen) dat ze mensen die per app bestellingen hebben gedaan (waarbij dan ook een bezorgadres wordt genoemd) actief hebben benaderd. Zo stonden ze een keer midden op de dag bij een kennis van mij aan de deur. Stond ie daar met z’n kids binnen te spelen. 🙈 Maar ze geven alleen een waarschuwing en doen er verder niets mee. Wel strafbaar natuurlijk maar met geen waterdicht bewijs (indirect) en omdat het bijna altijd lage hoeveelheden betreft ook niet de moeite waard om te vervolgen of beboeten. Ze doen dit echt alleen om je af te schrikken.
Geloof me voor een klantje komen ze echt niet langs ,of ze moeten een duidelijke link/verband hebben met juist die klant en zijn dealer.Nog nooit gehoord.
Maar zou kunnen natuurlijk.
Kost wel veel manskrachten.