Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nito98 zei:Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.
paulXTC zei:Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
paulXTC zei:Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)

paulXTC zei:net van 7:00 tot 9:50 geslapen, maar ik ben nog redelijk wakker.
(alleen die vieze pepscheetjes)
Maar voor in het vervolg; Wie heeft er tips of truucs om te slapen als je strak in je pak staat vd Pep
StarGuitar* zei:een kop warme melk, heeft je moeder je dat niet verteld?![]()
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen

Ja precies zei:Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.

Elfquest zei:GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.