• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

veel te hard-equadoriaanse paddo's

Afgelopen donderdag maar weer eens paddo's gebruikt. Was lang geleden en heb me inmiddels meer toegelegd op XTC, maar het leek me wel weer een keer leuk om een beetje te spacen op paddo's. 2 bakjes gekocht met equadoriaanse paddo's, thee'tje gezet en het kon beginnen.

Na een paar minuten kwamen de gordijnen al op me af, het gezicht van mijn collega die er ook bij was werd rood, dan weer blauw, dan weer groen. Mijn honden leken net schilderijen en er was nergens een stabiel punt waar ik me op kon focussen. Ogen dicht dan maar. Ook niet prettig want ik voelde me echt kut. Er was geen gisteren meer, geen vandaag en geen morgen. Kwam in een hele rare werkelijkheid terecht. Ik ben een zeer positief ingesteld mens zonder sombere buien maar deze paddo's raakten een plekje dat ik niet prettig vond. Uitzitten dan maar.

En dat duurde lang...... veel te lang. Ineens lag ik te huilen. Om niks, want ik heb een zeer prettig leven, maar de tranen bleven maar komen. Heb mijn collegá gevraagd om maar over gewone dingen te gaan praten. Hielp niks want die dingen bestonden niet eens.

Heb wel 1000 keer gezegd: 'Ik vind er geen fuck aan'. Uren later (voor mijn gevoel echt dagen later) ben ik naar bed gegaan en de volgende dag was dat vervelende gevoel er nog wel een beetje. 's avonds was het gelukkig weer weg en was ik weer mijn oude vertrouwde zelf. Lekker een blowtje opgestoken en alles was weer stabiel.

Voor mij geen paddo's meer. Dacht dat ik een bepaalde immuniteit had opgebouwd omdat ik er de laatste paar keren niet zoveel van gevoeld en gemerkt had, maar dat bleek dus duidelijk niet zo te zijn. ik hou het wel bij xtc en wiet voortaan!

Qocaïne

Badass junkie
Dat hoor je toch steeds weer terug bij die bad-trips... geen besef meer van tijd... vandaag, gisteren of morgen.. waar ben, ik en wíé ben ik? Dat je die dingen langzaam voelt wegebben moet echt angstig zijn.

pff.. iig 'leuk' om zo iets eens te lezen. Worden weinig 'bad' reports gepost.

Had je niet het idee je trip te kunnen sturen? Om het om te buigen naar iets positiefs? Of was dat niet mogelijk?

ps. Je kan je trip reports vervolgens posten in de daarvoor bedoelde sectie. :) http://www.drugsforum.nl/viewforum.php?f=21&sid=656c503e3624be2be3a5fe7fe0928732

Je zal er vele leuke reports kunnen lezen! :wave:
Ik weet zeker dat spacekonijn dit topic even voor je wilt verplaatsen.

Bal0n

Badass junkie
Re: veel te hard

Girlfriend-in_a_coma zei:
Voor mij geen paddo's meer. Dacht dat ik een bepaalde immuniteit had opgebouwd omdat ik er de laatste paar keren niet zoveel van gevoeld en gemerkt had, maar dat bleek dus duidelijk niet zo te zijn.

Het onderschatten van psychedelica is een veel gemaakte fout, ik ben zelf ook flink voor gaas gegaan.

Qocaïne zei:
Dat hoor je toch steeds weer terug bij die bad-trips... geen besef meer van tijd... vandaag, gisteren of morgen.. waar ben, ik en wíé ben ik? Dat je die dingen langzaam voelt wegebben moet echt angstig zijn.

pff.. iig 'leuk' om zo iets eens te lezen. Worden weinig 'bad' reports gepost.

Had je niet het idee je trip te kunnen sturen? Om het om te buigen naar iets positiefs? Of was dat niet mogelijk?

ps. Je kan je trip reports vervolgens posten in de daarvoor bedoelde sectie. :) http://www.drugsforum.nl/viewforum.php?f=21&sid=656c503e3624be2be3a5fe7fe0928732

Je zal er vele leuke reports kunnen lezen! :wave:
Ik weet zeker dat spacekonijn dit topic even voor je wilt verplaatsen.

Oeps, sorry :flushed: Verkeerde plek dus.

Maar nee, ik kon het echt niet sturen en dat ben ik helemaal niet gewend. Het deprimerende gevoel was echt te zwaar en zo ben ik echt totaal niet. Ben geen dom figuur die nergens de ernst van inziet, maar over het algemeen ben ik een vrij opgeruimd persoon met een heerlijk leven. Het was ook niet zozeer al het visuele wat me nekte (en dat was echt heel veel, niet op een grappige manier maar ook niet op een angstige manier, het was gewoon niks aan) maar meer het nare gevoel wat de boventoon voerde en me de das omdeed. Heb zelfs nog geprobeerd over te geven, vingers in mijn keel gestoken. Kwam niet veel uit, maar wat eruit kwam ging ook weer zijn eigen leven leiden in mijn toiletpot. Achteraf was dat het enige grappige van de hele nacht.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hmmm wel vervelend, geen volgende keer? zo zou ik het niet doen, mss gewoon die soort paddestoelen nietmeer...

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Een paddotrip kan idd heel diep zijn en omslaan naar duistere gebieden die je emoties los maken,meestal gebeurt dit wanneer je niet echt iets om handen hebt tijdens de trip zoals van te voren uitgezochte vrolijke trip muziek waar je op weg kan spacen of een blije happy film waar je in op kan gaan.

Eigenlijk moet je beide altijd klaar hebben staan voor het geval dat,je kan namelijk dan je eventuele negatieve gevoelens ermee afleiden.

Als ik zelf trip op paddo's is het meestal op eerst truffels en erna paddo's, omdat de truffels je lacherig maken en moothlifting zijn en de paddo's altijd serieus zijn...tenminste bij mij..

Ik ben een ervaren psychonaut maar alleen met paddo's glij ik ook afentoe af naar identieteitsverlies en krijg dan ook soms negatieve emotionele gedachtegangen over leven en dood bv of ziektes etc..

Dat zijn de dingen waar we niet de hele dag mee bezig zijn,maar die wel op de loer liggen en als je daar dan in een trip aan gaat denken is dat heel lastig.

Ps ik neem aan dat je het kut vond kwa gedachte's offcourse want de rest zoals je het beschrijft is natuurlijk trippen zoals het bedoeld is op paddo's.*visuals/geen tijdsbesef/andere werkelijkheid*

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Had jezelf die 2 bakjes genomen, of deed die collega ook mee?
Want 2 bakjes lijkt me wel erg veel.

fun

Bewuste gebruiker
heftige ervaring, goed dat dit soort reports ook gepost worden en niet enkel de leuke verhalen.

Dat het aan de soort paddo lag lijkt me sterk, ik denk dat je (als je al een oorzaak gaat zoeken) toch de setting, (onderliggende) gevoelens of dosering als oorzaak kunt zien.

Heftig, en als je je niet meer goed voelt bij deze drugs zou ik het ook gewoon niet meer doen.

Mocht je ooit toch de stap nemen, begin dan heel rustig aan met doseringen waarvan je zeker weet dat je ze met gemak aankan.
Vaak zijn het de "verassingen" hoe heftig hij inslaat, die dan omslaat in angst en je in de neergaande spiraal brengen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Girlfriend-in_a_coma zei:
Na een paar minuten kwamen de gordijnen al op me af, het gezicht van mijn collega die er ook bij was werd rood, dan weer blauw, dan weer groen. Mijn honden leken net schilderijen en er was nergens een stabiel punt waar ik me op kon focussen.

dat is toch juist keihard.
wa moet ne mens nog meer hebben tijdens zijn trip.
dan hebt ge tenminste vanal om te bezichtigen.
kzou nie weten waar ik eerst moest kijken.
kzou het echt willen da ik kabouterkes enzo zag, ik denk da ik plat lig van het lachen dan.
maar spijtig genoeg zijn de trips nog nie krachtig genoeg ervoor. :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

fun

Bewuste gebruiker
hebben hier trouwens meer mensen ervaring met de equador - soort?

De equadoortjes zijn toch best wel heftig heb ik het idee, ze zijn niet zo populair als de mexicaantjes en hawaaiiaanse, maar ze worden meestal verkocht als een sterke, potente soort.

Ik had in mijn tripreport al beschreven dat ik van 1/3 portie equadors al aardig hard ging op een bepaald moment, maar ook inderdaad niet al te positief. Niet bad, maar niet relaxt.
Zou het misschien toch iets met de strain te maken hebben?

Ik heb nog wat sporen van de equador...maar weet nu niet meer zo zeker of ik die wel wíl kweken :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik herken het wel een beetje... de eerste keer dat ik paddo's nam (dat was in januari dit jaar) Ben ik ook ongeloof lijk fout gegaan :(
Ik wist niet meer waar ik was, wat ik gebruikt had en met wie ik was.
Ik wist niet wat ik moest doen om het op te laten houden en kwam in een visuele circel van allerlei narigheden...
Ik ben niet echt bepaald een doetje die gauw bang is, maar tijdens de trip heb ik in een hulp kreet geroepen om mijn moeder, mijn vader en zelfs mijn opa (die op dat moment dementie had) maar daar was ik met mijn hoofd helemaal niet bij :openmouth: echt klote!
Dat was bepaald niet tof maar goed ik heb me erover heen gezet en toch maar weer eens geprobeerd. :)

fun

Bewuste gebruiker
^ heftig, wel knap dat je het nog eens hebt geprobeerd.

Hoeveel had je de eerste keer genomen, en welke soort?

En hoeveel en welke soort de keren erna?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
De eerste keer heb ik een bakje (niet zo een die helemaal afgesloten en geseeld is) nee gewoon zo'n knoflook bakje wat je normaal gesproken bij de patatboer mee krijgt met "mexicaanse paddo's" er op geschreven.
Dit was volgens mij meer dan een hele portie ik schat het op 1 1/3 portie :confused: zoiets in ieder geval.

En de keren daarna zelf de paddo's gehaald ook mexicaanse, maar deze keer in een afgesloten officieel bakje :grin:

fun

Bewuste gebruiker
Vreemd dat je zon afwijkend bakje kreeg, als de verkoper had geweten dat het je eerste keer was dan had ie je vast minder gegeven, anders is het een idioot.

1 1/3 portie voor de eerste keer is erg heftig, ik kan me voorstellen dat je daardoor geen idee had van wat je overkwam.
Dat je daardoor bad ging is niet zo gek, je schrikt en kunt het niet stoppen, dat slaat om in angst en dan zit je zo in een neergaande spiraal.

Wel goed dat je je niet hebt laten afschrikken en het nog eens hebt geprobeerd, maar ik hoop dat je hiervan hebt geleerd dat je niet moet vertrouwen op wat iemand je verteld, zoek zelf informatie op!
Ook die gasten in de shop lullen soms onzin.

Als je in de toekomst je set&setting goed uitkiest, en een portie neemt waarvan je weet dat je hem aankunt, dan is de kans om bad te gaan erg klein.

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf het bakje niet gehaald, dat was een vriend van me.
We deden het met zijn vieren en alle 4 hadden we het nog nooit gedaan, en wisten ook niet wat een normale hoeveelheid was :confused: ...
Tja een van ons (qoqaine ook op de forum te bekennen) heeft een redelijk goede maar toch wel heftige trip gehad en de andere 3 o.a. ik dus gingen fout.

Ik ben de enige die het nog eens heeft geprobeerd naast qoqaine :)

fun

Bewuste gebruiker
Dat bedoel ik, die andere gasten lopen nu die mooie ervaringen mis met paddo's, omdat ze de eerste keer niet genoeg ervan wisten en nu niet meer willen trippen omdat ze één slechte ervaring hebben.

Zonde toch he maarja aan de andere kant, zolang je niet weet wat je mist, mis je het ook niet...
Ik ga zaterdag weer eens lekker trippen, met een vrij grote groep waarschijnlijk. (6 tot 14 man)

Het wordt mn eerste trip van mn eigen kweek, dus dat zal wel extra speciaal zijn :hearteyes: :mrgreen:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
OK eigen kweek... heb je daar lang over gedaan in je tuin... of zolder?
Ik hou het gewoon bij de dingen die ik in de shop koop :grin:

Vind ik tot nu toe prima!

In ieder geval heel veel plezier de next time met zoveel mensen :)
zijn er ook mensen bij die het voor het eerst doen?

Flasher

Experimenterende gebruiker
Ik heb toch al een aantal keren mexicaantjes naar binnen gespeeld en de laatste keer voelde ik er ook niet veel meer van. Eerder een dronken gevoel. Tijdens mijn trip naar de Ardennen ga ik voor de eerste keer eens ecuadoriaanse proberen.

Vrienden van me zeiden al dat deze veel heftiger zijn, en nu jullie hetzelfde beweren ben ik toch wel benieuwd... kan haast niet wachten :P

fun

Bewuste gebruiker
psychonaut'86 zei:
OK eigen kweek... heb je daar lang over gedaan in je tuin... of zolder?
Ik hou het gewoon bij de dingen die ik in de shop koop :grin:

Vind ik tot nu toe prima!

In ieder geval heel veel plezier de next time met zoveel mensen :)
zijn er ook mensen bij die het voor het eerst doen?

Eigen kweekje kan gewoon op je kamer, neemt voor paddos erg weinig ruimte in beslag. Ik heb vanaf opbouw tot eerste oogst een kleine 2 maanden gedaan, maar vanaf nu gaat het sneller.

De trip hebben we achter de rug, we waren in totaal met 10 man.
5 ervan hadden een ruime portie paddos gehad, dus die waren aan het trippen, 2 (waaronder ik) hadden 1/3 portie zelfgeweekte gehad, die ik toch wel goed voelde. Dit omdat we misschien nog wat mdma zouden snoepen, die de andere 3 personen ook zouden doen.

Omdat de trip voor mij niet zo heel heftig was hebben we nog wat gesnoept.
De werelden van de trippers en de flippers lagen op dat moment uit elkaar, waardoor de groep is opgesplitst...
We zijn toen naar iemand thuis gegaan om daar verder te gaan, en het is nog een geweldige (heftige) nacht geworden.

Ik heb nu nog 2 porties eigen kweek, die komen wel een andere keer op.
Ik was me afgelopen weekend meer aan het verheugen op mdma ipv paddo's.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zat je binnen? het schijnt dat het vaker uiloopt op een badtrip als je binnen zit dan wanneer je lekker in de natuur zit :stoned:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
Zat je binnen? het schijnt dat het vaker uiloopt op een badtrip als je binnen zit dan wanneer je lekker in de natuur zit :stoned:
inderdaad! afgelopen woensdag voor het eerst paddo's genomen, was echt heftig! de natuur was zo extreem mooi, ook hadden we maar "weinig" genomen ( 2 porties paddo's verdeeld over 3 personen ).

Shroomie

Bewuste gebruiker
kheb ook zoiets gelijkaardigs meegemaakt
visueel bleef alles wel chill enzo, maar ik voelde me echt leeg, ik wist niet waarom ik nog leefde en wat ik met mijn leven moest doen e.d.

Dags

Bewuste gebruiker
psychonaut'86
BerichtGeplaatst: 05 Jul 2006 22:57 Onderwerp:
Ik heb zelf het bakje niet gehaald, dat was een vriend van me.
We deden het met zijn vieren en alle 4 hadden we het nog nooit gedaan, en wisten ook niet wat een normale hoeveelheid was Confused ...
Tja een van ons (qoqaine ook op de forum te bekennen) heeft een redelijk goede maar toch wel heftige trip gehad en de andere 3 o.a. ik dus gingen fout.

Ik ben de enige die het nog eens heeft geprobeerd naast qoqaine Smile

Hehe die tripreport van Qoqaine heb ik echt aan veel mensen laten lezen. Als je leuk advies wil hebben over drugs in haarlem moet je echt naar state of mind gaan, die gast die daar achter de toonbank staat is echt lachen(hij is er alleen op woensdag en vrijdag) en lijkt best veel te weten. Ik denk ook dat hij wel wat te vertellen heeft over equadoriaanse paddo's.

Ik heb zelf het idee dat als je bent foutgegaan op paddo's dat je het die keren daarna wat beter in controle kan houden. Omdat je je een beetje gaat herinneren wat je dus fout deed/dacht en je jezelf meer kan laten gaan. Ik ben mijn eerste trip fout gegaan en die 3 daarna waren heel leuk/mooi.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
baarsjesbewoner zei:
Radeon915 zei:
inderdaad! afgelopen woensdag voor het eerst paddo's genomen, was echt heftig! de natuur was zo extreem mooi, ook hadden we maar "weinig" genomen ( 2 porties paddo's verdeeld over 3 personen ).

jah da's chill hé :) ga ik misschien zometeen nog ff doen met een paar vrienden.. of vanmiddag buiten of vanaaf binnen.. maar ik wil echt naar buiten want de laatste keer binnen dat was ook best vaag.. ik moest schijten toen het op kwam zetten dus ik zat zo op die plee en ik werd helemaal claustrofobish :P ik was zoo blij dat ik er weer uit was :mrgreen:

EDIT: uit die plee hé, niet uit die trip :P

Bovenaan