Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo ik wou graag 5 wiet planten mar ik hoorde via via dat binnekort 5 verboden word en dat je er dan niet meer als 2 mag is dit waar of is dit onzin ??
Je mag er zover ik weet helemaal geen 2 of 5 hebben. Ze gedogen het tot 5, ze zullen je niet vervolgen voor zo weinig plantjes. Als ze in de tuin staan en de buren klagen zullen ze echter nog steeds weg moeten of het er nou 1 of 5 zijn. En als je het treft in een gemeente te wonen waar ze helemaal niet van wiet houden denk ik dat je ze ook weg kan moeten doen zonder klachten van de buren.
En ik weet niet zeker, maar ik denk ook dat de woningbouw je hun huurhuis uit kan trappen voor minder dan 5 plantjes.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.