Ik heb een vraagje aan de mensen die naar parties gaan,en daar
vervolgens drugs doen.
Ik ben iemand die best vaak naar feestjes gaat,zeker 1x per maand.
Nou heb ik alle muziekstylen wel een beetje gezien en gehoord op een feestje....
Uit alle muziekstylen die ik heb meegemaakt vind ik Techno gewoon de lekkerste muziek die er is als je op Xtc bent.
Ik heb hier een stukje text gequote van Dj Luna waarin hij schrijft waarom hij Techno lekker vind,en daar kan ik me goed in vinden!
Die "opbouw naar een qlimax" waar hij het over heeft die vind ik vaak wel terug als je eenmaal op zo'n techno feestje staat,en zeker met de combinatie Xtc vind ik het een ultieme trip!
Naar wat voor party(muziekstyle) ga je?
En probeer eens te verklaren waarom die muziek jou zo aantrekt als je onder invloed bent.
vervolgens drugs doen.
Ik ben iemand die best vaak naar feestjes gaat,zeker 1x per maand.
Nou heb ik alle muziekstylen wel een beetje gezien en gehoord op een feestje....
Uit alle muziekstylen die ik heb meegemaakt vind ik Techno gewoon de lekkerste muziek die er is als je op Xtc bent.
Ik heb hier een stukje text gequote van Dj Luna waarin hij schrijft waarom hij Techno lekker vind,en daar kan ik me goed in vinden!
Dj Luna zei:Luna, allereerst: waarom techno, wat heb je er precies mee?
“Ik draai veel verschillende stijlen en doe dat allemaal met net zoveel plezier, maar techno is voor een DJ toch wel de ultieme stijl om te mixen. Je kunt veel experimenteren en je mengpaneel echt als instrument gebruiken omdat de platen vaak lange stukken zonder breaks bevatten. Bij hardstyle ben je daarin toch wat meer beperkt omdat er veel breaks in de platen zitten. Bovendien kan je een mooie opbouw maken in een technoset waarbij je echt naar een climax toewerkt met meerdere platen. Bij hardstyle zit de climax meestal in elke plaat afzonderlijk. In techno zit een bepaalde aanstekelijke drive, je blijft maar gaan!
Die "opbouw naar een qlimax" waar hij het over heeft die vind ik vaak wel terug als je eenmaal op zo'n techno feestje staat,en zeker met de combinatie Xtc vind ik het een ultieme trip!
Naar wat voor party(muziekstyle) ga je?
En probeer eens te verklaren waarom die muziek jou zo aantrekt als je onder invloed bent.
. Ook vind ik het gaaf aan metal dat het net als elektronische muziek in veel genres te verdelen is, voor ieder wat wils.