Verliefd worden met alcohol....

spacekonijn zei:
goed vraag k t nog eens :P

wat is er mis met op een aanbod van een heel schoon meisje ingaan?

over wat voor aanbod word niet eens gesproken...
zou bijvoorbeeld ook een sigaretje aangeboden kunnen krijgen ofzo:P

IS HET NOU ZOOO MOEILIJK?

Omdat het fucking gewoon PURE lust is!

Als je een beetje had opgelet dan wist je dat ik daar best wel een hekel aan heb soms... Al die dwangmatige behoeftes van de mens...

En zoals Deranged nu ook al aangeeft, het is niets behalve lust wat je krijgt wanneer je dronken bent!

kick

kick dit topic toch maar even omdat ik afgelopen zondag iets heb mee gemaakt watk nog nooit heb mee gemaakt.

uit eindelijk heb ik seks gehad met een meisje op een feest terwijl ik gewoon wist dat ze lelijk was zelfs toen ik bezopen was maar toch kon het me niets schelen. hebben meer mensen dit al eens gehad of ben ik gewoon een viespeuk :P ?

Behoefte was groter dan de rest denk ik .... en met alcohol boeit het je dan niet ;)
Of misschien was het meisje wel lief voor je en werd dat versterkt door de alcohol?

Flameon zei:
Behoefte was groter dan de rest denk ik .... en met alcohol boeit het je dan niet ;)
Of misschien was het meisje wel lief voor je en werd dat versterkt door de alcohol?

dat laatste niet denk ik, ik kan niet veel van voor de daad herinneren en ik weet dr naam niet meer

Terug
Bovenaan