Vinger in anus

jcutter

Badass junkie
Een lange vinger in je roze anus, tijdens (solo) seks...

Wie maakt zich hier weleens schuldig aan en/of heeft zich schuldig aan gemaakt?

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
...Nee, ben niet zo van het prostaat-melken...is niet mijn ding,als een meisje het doet is het wat anders misschien, maar bij mezelf.....niet.. :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Soms vraag ik me toch wel eens af waar je het toch allemaal maar vandaan haalt. :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
Als je je vinger in je reet stopt, heb je dan niet alleen het gevoel alsof dat je moet poepen?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is het ook, anders zou er geen hele markt zijn voor prostaatvibrators.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jezus jij bent ook niet echt wereldwijs he. Er bestaan zelfs plasbuisvibrators. :wink:

luchtigtoetje

Badass junkie
vode zei:
Jezus jij bent ook niet echt wereldwijs he. Er bestaan zelfs plasbuisvibrators. :wink:

WTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

kijk ik hou me gewoon niet met zulk soort dingen bezig. Heeft niks met "wereldwijs" te maken, ik heb het gewoon niet nodig, dus wil ik zoiets ook niet onnodig in mn hersenen opslaan. :)

Aalpoepert

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
vode zei:

WTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

kijk ik hou me gewoon niet met zulk soort dingen bezig. Heeft niks met "wereldwijs" te maken, ik heb het gewoon niet nodig, dus wil ik zoiets ook niet onnodig in mn hersenen opslaan. :)
Geloof me, dit vergeet je nooit meer!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Veel plezier

En voor luchtig toetje

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je doet er glijmiddel omheen en propt hem erin? Een anus is best flexibel hoor :grin:

Frog83

Bewuste gebruiker
Lijkt me niks zo pisbuisvib... ik vindt bij een soa test zo'n staafje in je plasbuis al heel iritant en zelfs pijnlijk.
Een vinger in me aarsje wel is gedaan ja, heb nu andere speeltjes voor als ik er behoefte aan heb.
Anale stimulatie is erg lekker op momenten :)

jcutter

Badass junkie
Mwa, ben er rond mijn 13e achtergekomen dat ik het heerlijk vind om met een douchekop mijn paarse odol eikel te besproeien met warm water :hearteyes:

Frog83

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
Mwa, ben er rond mijn 13e achtergekomen dat ik het heerlijk vind om met een douchekop mijn paarse odol eikel te besproeien met warm water :hearteyes:

Dat kan ik nog wel hebben :grin: , maar echt szo een staaf een end in je pisbuis lijkt me te pijnlijk :(

Frog83

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
Zeker als er op zo'n manier iets in je balzak gespoten moet worden...
Ik zag is een filmpje met een gast die injecteerde zijn ballen met een of andere goedje, en die gast had ballenzo groot als struisvogel eier.
Toen die gast klaarkwam zijpelde/gutste het eruit en bleef maar gaan :confused:

Bovenaan