Dreuge zei:Telt het ook als je anus niet zo roze meer is?
DamienDope zei:Dreuge zei:Telt het ook als je anus niet zo roze meer is?
Is 'ie gebleekt?
Beelddenken is al leuk als mensen zeggen dat het wél lukt. Nu zie ik een grote behaarde jongeman voor me, die zijn vingers niet in zijn anus krijgt.Ivoos zei:Kan niet, mijn vingers zijn stompjes![]()
Exceptional Insight zei:Beelddenken is al leuk als mensen zeggen dat het wél lukt. Nu zie ik een grote behaarde jongeman voor me, die zijn vingers niet in zijn anus krijgt.Ivoos zei:Kan niet, mijn vingers zijn stompjes![]()
Ook leuk![]()
hahaExceptional Insight zei:Beelddenken is al leuk als mensen zeggen dat het wél lukt. Nu zie ik een grote behaarde jongeman voor me, die zijn vingers niet in zijn anus krijgt.Ivoos zei:Kan niet, mijn vingers zijn stompjes![]()
Ook leuk![]()
vode zei:Jezus jij bent ook niet echt wereldwijs he. Er bestaan zelfs plasbuisvibrators.![]()
Geloof me, dit vergeet je nooit meer!luchtigtoetje zei:vode zei:Jezus jij bent ook niet echt wereldwijs he. Er bestaan zelfs plasbuisvibrators.![]()
WTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
kijk ik hou me gewoon niet met zulk soort dingen bezig. Heeft niks met "wereldwijs" te maken, ik heb het gewoon niet nodig, dus wil ik zoiets ook niet onnodig in mn hersenen opslaan.![]()
vode zei:Jezus jij bent ook niet echt wereldwijs he. Er bestaan zelfs plasbuisvibrators.![]()
DamienDope zei:Dat ding is net een handvat van een kinderwagen of rolstoel! Maarja, ieder zijn ding.
Oom Klaas zei:Dat ding dat vode postte is dan ook weer een aardig extreem voorbeeld btw
En wat doet dat chromen ding dan?vode zei:Je doet er glijmiddel omheen en propt hem erin? Een anus is best flexibel hoor![]()
jcutter zei:Mwa, ben er rond mijn 13e achtergekomen dat ik het heerlijk vind om met een douchekop mijn paarse odol eikel te besproeien met warm water![]()
Ik zag is een filmpje met een gast die injecteerde zijn ballen met een of andere goedje, en die gast had ballenzo groot als struisvogel eier.jcutter zei:Zeker als er op zo'n manier iets in je balzak gespoten moet worden...
hehehehe aha ja die ken ik, die leuter is overduidelijk nep :PIntoxication zei: