Hey,
Nou heb ik net 2 voorgedraaide joints van de Barney's gehaald. Ik had sweet nogwat gehaald, dat had de worldcup ofzo gewonnen, het heeft een groene dop. Maar het is dus een voorgedraaide en met tabak! Het was ook maar 4 nog wat..Had ik beter puur kunnen halen? Ik wilde goed high worden.
Ik ben maar 1x eerder heel goed high en stoned geworden, dat was ook een voorgedraaide maar met een gele dop...
Kan ik nou beter nog één pure erbij halen?
Edit: Nou echt totaal geen effect!
Van die tabak werd ik 10 min lichamelijk ff heel zwaar. Daarna nog een pure sweet tooth opgerookt met een vriendin, was een van de sterkste die ze hadden. Ook geen effect. Hoe kan dit
De voorgedraaide die ik eerder had gehaald was echt goed. Maar weet niet welke dat was.
TIPS please. Welke zijn wel érg goed en sterk? Ik ga morgen terug en vraag om de STERKSTE van de STERKSTE van de STERKSTE
Nou heb ik net 2 voorgedraaide joints van de Barney's gehaald. Ik had sweet nogwat gehaald, dat had de worldcup ofzo gewonnen, het heeft een groene dop. Maar het is dus een voorgedraaide en met tabak! Het was ook maar 4 nog wat..Had ik beter puur kunnen halen? Ik wilde goed high worden.
Ik ben maar 1x eerder heel goed high en stoned geworden, dat was ook een voorgedraaide maar met een gele dop...
Kan ik nou beter nog één pure erbij halen?
Edit: Nou echt totaal geen effect!
De voorgedraaide die ik eerder had gehaald was echt goed. Maar weet niet welke dat was. TIPS please. Welke zijn wel érg goed en sterk? Ik ga morgen terug en vraag om de STERKSTE van de STERKSTE van de STERKSTE