Vraaag over wietsoort

Maddo17

Belezen gebruiker
Hey,

Nou heb ik net 2 voorgedraaide joints van de Barney's gehaald. Ik had sweet nogwat gehaald, dat had de worldcup ofzo gewonnen, het heeft een groene dop. Maar het is dus een voorgedraaide en met tabak! Het was ook maar 4 nog wat..Had ik beter puur kunnen halen? Ik wilde goed high worden.

Ik ben maar 1x eerder heel goed high en stoned geworden, dat was ook een voorgedraaide maar met een gele dop...

Kan ik nou beter nog één pure erbij halen?

Edit: Nou echt totaal geen effect! :angry: Van die tabak werd ik 10 min lichamelijk ff heel zwaar. Daarna nog een pure sweet tooth opgerookt met een vriendin, was een van de sterkste die ze hadden. Ook geen effect. Hoe kan dit :rolleyes: De voorgedraaide die ik eerder had gehaald was echt goed.
Maar weet niet welke dat was.

TIPS please. Welke zijn wel érg goed en sterk? Ik ga morgen terug en vraag om de STERKSTE van de STERKSTE van de STERKSTE :angry:

Maddo17

Belezen gebruiker
Dus toch nog één pure erbij halen.

Want van die voorgedraaide met tabak van 4.50 ga ik nu dus nauwelijks effect krijgen-.-?

Zelfde merk of betere aanraders om high te worden?

Asitis

Belezen gebruiker
Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven;
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard :wink:

En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje;
Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.

Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van :wink:

Maddo17

Belezen gebruiker
Thanx!

Dan ga ik eerst maar dat gewoon lekker doen, als het toch niet het gewenste effect blijkt te hebben haal ik er wel nog een.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Als je niet vast rookt zou ik gewoon puur roken, dan draai je tot ongeveer de helft van je langvloeitje.. want zeker als je het lang inhoud ga je geheid over je nek van de hoeveelheid tabak in een voorgedraaide

En wat voor wiet/hasj in de joint zit heeft niks met de dop te maken, dat is totaal willekeurig
Je kan er ook een potlood in doen

Maddo17

Belezen gebruiker
Heel toevallig zijn zowel mijn vriendin als ik immuun voor wiet? :)

De vorige keer werd ik helemaal leijp dus dat lijkt me sterk.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Het lijkt me juist niet zo sterk.
Doe trouwens rustig aan met wiet. Gelijk volle bak smoken is niet echt super... Meestal :kots:
Gewoon relaxed doen :)

Maddo17

Belezen gebruiker
Was ook heel relaxed...totdat er nauwelijks effect kwam, toen werd ik wel een beetje boos.
Was ook vet koud, beter thuis de volgende keer.

Ik heb hier nog steeds geen namen gehoord. Amnesia haze?

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ja man lekker met een pure amnesia beginnen :confused: Sarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het park :kots: whoooops

Maddo17

Belezen gebruiker
soldiermoney zei:
Ja man lekker met een pure amnesia beginnen :confused: Sarcastisch he)*
Amnesia is wel sterk dat je het maar weet. Vorige deed amnesia bij mij toch ff de luike dicht en lag ik te nekken in het park :kots: whoooops

Blijkbaar word ik niet zo snel stoned ofzo, denk dat ik het wel aankan.
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.

White widow toch beter? Waar word je goed high van?

Maddo17

Belezen gebruiker
spacebilly zei:
White Widow klapt er wel in ja

Misschien dat ik een pure van dat haal. Ik wil nu the best of the best. Die gozer probeerde mij beide keren dat ik daar ben geweest de zwakste en goedkoopste dingen te verkopen.

Ik zit ook te denken om gewoon 1 gram te halen en dat over 2 theeglazen te verdelen. Dat moet wel effect hebben. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga gewoon alles proberen :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Maddo17 zei:
spacebilly zei:
White Widow klapt er wel in ja

Misschien dat ik een pure van dat haal. Ik wil nu the best of the best. Die gozer probeerde mij beide keren dat ik daar ben geweest de zwakste en goedkoopste dingen te verkopen.

Ik zit ook te denken om gewoon 1 gram te halen en dat over 2 theeglazen te verdelen. Dat moet wel effect hebben. Iemand hier ervaring mee?

Ik ga gewoon alles proberen :wink:

Kerel, als jij van een pure ( welke soort dan ook) niet stoned/high what ever te worden dan rook je gewoon niet goed. Of het 'eerste keer blowen en ik merk niets' syndroom is bij jou wat verlaat.

Ikzelf heb net de goedkoopste voorgedraaide op, en ik blow dagelijks, en ben toch nog wel stoned.

Als je niet zo goed weet hoe je moet inhaleren: Je neemt een hijs, net zoals je iets drinkt uit een rietje, daarna neem je gewoon een teug lucht net zoveel dat je longen vol zitten.

Dit hou je heel eventjes in, en blaas het dan rustig uit. Je moet dus zorgen dat de rook echt IN je longen gaat.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Kan het ook liggen aan de sfeer..? Wij deden het in t park, het was echt ongelooflijk koud, regende, me vingers bevroren en kwilde hem op gegeven moment alleen maar snel ophebben.

Goh? In deze omstandigheden kan ik ook smoken wat ik wil zonder stoned/high te worden :tearsofjoy:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Je kan misschien ook iemand anders gewoon een jointje laten draaien en die persoon laten doseren. Als je erbij vertelt wat je hier hebt gepost en die persoon dr een beetje verstand van heeft komt t wel goed i think.

SittaMan

Belezen gebruiker
SmokeMe zei:

Goh? In deze omstandigheden kan ik ook smoken wat ik wil zonder stoned/high te worden :tearsofjoy:
Niet geïnhaleerd dus? ;p

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Peptalk.

Ik ben geen kerel :wink: Kan wel dat ik toen niet goed inhaleerde...toen ik een paar weken geleden die sterke voorgedraaide had geprobeerd, moest ik echt vaak hoesten, maar het had uiteindelijk echt 4 uur lang effect. Van die goedkope voorgedraaide werd ik gister dus ff 10 minuten stoned, maar het was echt een kutgevoel.

Ik denk dat het gewoon aan de situatie lag. Het was echt te koud, de aansteker wilde steeds maar niet aan. Thnx voor de tip mbt het inhaleren.

@ Smokeme. Serieus? :) Dus het lag toch echt aan de omstandigheden. ik ben normaal :mrgreen:

@ Ismoke. Dat is idd een goed idee.

SittaMan

Belezen gebruiker
Maddo17 zei:
@ Peptalk.

Ik ben geen kerel :wink: Kan wel dat ik toen niet goed inhaleerde...toen ik een paar weken geleden die sterke voorgedraaide had geprobeerd, moest ik echt vaak hoesten, maar het had uiteindelijk echt 4 uur lang effect. Van die goedkope voorgedraaide werd ik gister dus ff 10 minuten stoned, maar het was echt een kutgevoel.

(...)

Dat hoesten slaagt er wrs op dat je toen wel geinhaleerd had, en dat 10 minuten stoned gevoel zal wrs door de nicotine komen?

Maddo17

Belezen gebruiker
Jah het kwam wel goed in men longen. Die joint was wel puur en rook ook heel sterk.

Kan wel, me hoofd was vet zwaar net als de rest van me lichaam. Moest echt ff gaan zitten. Maar bij mijn vriendin had het helemaal geen effect. Kijk we werden er wel relaxeder van, dat wel. En ik heb ook heerlijk geslapen vannacht.

Gister was gewoon een mislukte poging in de helse kou.

Edit: 2D echt een beetje keelpijn trouwens. Dat is volgens mij ook t bewijs dat de rook vooral in mijn keel bleef.

Oom Klaas

Badass junkie
Asitis zei:
Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan.
Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt.
Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard :wink:

Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder.

Puur ga je helemaal niet "harder", het werkt langer maar komt daarentegen rustiger op en geeft een veel dromeriger effect.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Asitis zei:

Puur ga je helemaal niet "harder", het werkt langer maar komt daarentegen rustiger op en geeft een veel dromeriger effect.

Waarom werkt het langer?
Het lijkt zo dat je met een gewone joint sneller nuchter bent omdat na 10 minuten de nicotine niet meer werkzaam is. Maar de THC, en andere werkzame stoffen, gaan echt niet langer werken door het puur te roken.

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mind_blowing zei:
De nicotine in een joint zorgt ervoor dat de werking sneller word afgebroken, de effecten heffen elkaar in feite op.

Dat de effecten elkaar tegen werken weet ik, maar hoe kan nicotine er voor zorgen dat de werkzame stoffen uit wiet sneller worden afgebroken?

Je hebt misschien het gevoel dat puur roken langer werkt omdat je na het roken van een joint na 10 minuten die 'nicotine terugslag' krijgt.

SittaMan

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Mind_blowing zei:

Dat de effecten elkaar tegen werken weet ik, maar hoe kan nicotine er voor zorgen dat de werkzame stoffen uit wiet sneller worden afgebroken?

Je hebt misschien het gevoel dat puur roken langer werkt omdat je na het roken van een joint na 10 minuten die 'nicotine terugslag' krijgt.
Ik meen ergens op wikipedia gelezen te hebben dat rokers THC sneller afbreken, en zwangere vrouwen juist trager. Die zwangere vrouwen hebben er nu even niets mee te maken, maar die rokers, misschien dat dat komt door de nog aanwezige nicotine?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Damien0124 zei:
Wat een bullshit allemaal. Je wordt gewoon stoned van een jointje, ookal zit er tabak in. En wat dan nog als het bijv. hooguit 30 minuten van die 3-4 uur afhaalt?

Ik ben geen 3-4 uur stoned hoor.. eerder 3 tot 5 kwartier, dus dan zou die 30 minuten veel uitmaken. Hoewel ik er ook mijn twijfels bij zet.

Smokin046

@ maddo17

Volgens mij heb je niet goed geinhaleerd , want anders moest je toch echt wel voor je 2de x goed stoned zijn .

Maddo17

Belezen gebruiker
Vandaag weer een pure G13 Haze geprobeerd. Dit was echt de allersterkste die de coffeeshop had. Dit keer wel echt goed geïnhaleerd.Nu voelde ik wel een beetje effect. Gewoon relaxed, lacherig en merkte het lichamelijk ook wel: eerst was ik heel energiek, daarna zware ledematen enzo.

Toch was het lang niet zo spacend als de vorige keer. Toen waren we wel met z'n 3en, was toch iets meer sfeer. Mja toen had ik ook geen tijdsbesef enzo.

Kijk maar uit met die shit, toen ik pas begon te blowen voelde ik ook nooit iets van een jointje, plots kreeg ik een goeie amnesia joint in men handen en dacht ja wat nou, ik voel toch nooit iets.. laat 'k lekker deur teugen..Die avond wil ik liefst voor goed vergeten, zooo paranoia en raar, kwam op als een bom en het was de eerste keer dat ik echt voelde wat stoned zijn was, hoewel het toch al de 10de ofzo was..

SittaMan

Belezen gebruiker
Er wordt ook wel eens gezegt dat wanneer je begint te blowen, je eerst het gevoel moet 'leren voelen'?

wakawaka

SittaMan zei:
Er wordt ook wel eens gezegt dat wanneer je begint te blowen, je eerst het gevoel moet 'leren voelen'?

Dat kan best wel kloppen, de eerste keer voelde ik ook niks. De 2e keer voelde ik me raar, niet wetend hoe ik het gevoel moet plaatsen. Nu ben ik gewoon lkkr stoned als ik smoke :stoned:

spacebilly

Belezen gebruiker
Ik ben zelf begonnen met jointjes roken, merkte de eerste paar keren helemaal niks behalve dat ik een beetje een droge mond kreeg. Ben toen met de bong gaan experimenteren, leek net een dikke trip de eerste paar keren, zooo'n goed gevoel en zoo high dat ik was. Muziek leek uit verschillende lagen te zijn opgebouwd, eten kreeg smaken die je nog nooit geproefd had, hele lichaam voelde zoo soepel aan, alsof alles op kleine gladde schijfjes was opgebouwd. Ik voelde all mijn organen werken. Maar in ieder geval. Daarna heb ik lange tijd geen joint gerookt omdat ik dacht dat ik daar dus echt niet stoned van werd. Toch weer een keer geprobeert en ja hoor, ik werd aardig stoned van een joint. Ik denk dus dat je het gevoel van stoned zijn moet leren kennen, in het begin zal je van een joint niks merken (niet altijd zo hoor) maar je gaat het gevoel langzaam herkennen. Op ten duur kun je echt flink stoned worden van een joint.

gr!

&joy

Ja ik ken wel meerdere mensen die de eerste paar keren niks voelden..
Probeer gewoon zo chill mogelijk te zitten en je echt te ontspannen, en het allerbelangrijkste is dat je je niet concentreert op of je nu iets voelt of niet..

Gewoon chillen en roken, sterk of niet sterk maakt op dit moment voor jou niets uit.
Als je je niet concentreert op of je nu iets voelt of niet en gewoon rookt en bv een filmpje kijkt ben je stoned voordat je het weet :wave:

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Mindslicer. Was die amnesia joint zelf gedraaid? Dat ga ik dus echt snel doen. Misschien was mijn 1e joint ook wel amnesia. Aangezien ik m toen ook echt spacede, ik kon niet eens meer normaal praten. Toch raar dat je pas de 10e keer wat voelt. Rookte je daarvoor misschien alleen zwakke wiet of voorgedraaide..?

@ Spacebilly. Eten wordt wel echt lekkerder ja! Alleen een bong is dus meer voor thuis..beetje onhandig om er mee te gaan rondlopen. Moet je niet erg hoesten daarvan trouwens? Zo'n klein pijpje is misschien ook wel chill. Alleen mijn 1e keer wiet was echt geweldig! Zo jammer dat ik niet weet wat voor spul het was en van welke coffeeshop het kwam. Die vriend zei alleen dat het puur was, en heel zwaar spul. Het was echt onwerkelijk allemaal, zoveel intenser-xD

@ &joy. Ja, grappig is dat ik mijn 1e keer wel heel erg gek werd. Toen was ik alleen maar benieuwd tijdens het roken, op gegeven moment dacht ik zelf: Oke het is mislukt. Maar toen begon het ineens zwaar in te werken...al weigerde ik toen nog steeds te geloven dat ik high was. Als ik eerder had geblowd was het effect wss nog wel erger geweest, want bij een vriend was het echt een stuk erger.

Asitis

Belezen gebruiker
Met blowen is het sowieso ook erg hoe je er zelf in staat. Je hebt veel van die mensen die denken "Kuuuuut! Kut! Kuut! Ik voel niihiikss!". Ja, dat is gewoon niet relaxt. Ik vind het sowieso al raar dat je je hier druk om maakt eigenlijk.

Ik blow dagelijks, ook vaak voor school/werk. Niet omdat ik dan zo sta te 'spacen', maar omdat ik er gewoon relaxt van word, ik blijf dan ook gewoon functioneren in het dagelijks leven :P Niemand die het merkt.
En dan heb ik soms een jointje op een vrijdagavond in de shop, en dan lig ik te trillen en zweten als een otter :wink: Tis maar net hoe die binnenkomt.

Edit: Mijn punt is; doe er niet zo spastisch over. Doe gewoon je ding, rook lekker die joints en maak je niet te druk of het dan wel of niet werkt, dan zul je zien, als je gewoon relaxt bent en je eens flink hijst, dat ie zeker wel aanpakt.

Bovenaan