Waar bestaat een Blunt uit?

BacingsPen

Badass junkie
Na het roken van blunts met pure wiet kwam ik er gisteren achter dat pure wiet in een blunt uitstekend te roken is en je ook geen tabak nodig hebt om het roken wat aangenamer te maken.

Waar bestaat zo'n blunt nou eigenlijk uit?

spacekonijn

Badass junkie
je kan ook gewoon een sigaar uithollen en daar een blunt van maken werkt ook prima dus ik neem aan dat het gewoon hetzelfde is als een sigaar..

BacingsPen

Badass junkie
Zit daar ook nicotine in? Ik heb namelijk het idee van wel. Het verlangen naar een Blunt is wel erg groot bij mij (rook alleen nog maar pure wiet om een nicotine verslaving te voorkomen/verder uit te breiden)

Hoe kan anders verklaard worden dat ik niet alleen zin heb knetter te worden maar ook veel meer verlang naar het roken van een blunt? Echt die blunts zijn het helemaal!

BacingsPen

Badass junkie
Damn, nicotine zat er dus in. Ben ik daar zonder dat ik het weet (en door te zijn gegaan met roken) daar toch verslaafd aan :P

Best ziekelijk als ik er over nadenk:P

Kut spulletje die nicotine

BacingsPen

Badass junkie
bluntWRAP? wat is dat?:P

In ieder geval, zo'n blunt bestaat gewoon sigarenblad. En daar zit nicotine in.

Mac...

Badass junkie
Zeer juist balon, maar wist niet dat er nicotine inzat. :confused: ach ja, blundje gaat er altijd wel lekker in, wordt er alleen zo tering gaar van, omdat bij mij we gemiddelde blund echt wel min. een hele gram ingaat.

Mac...

Badass junkie
Graag ook eens ff de mening van anderen. Wat vinden jullie lekkerder qua smaak? Blunt of Joint??
Ik ben van mening dat een joint eigenlijk toch wel lekkerder is dan een blunt, maar rook eigenlijk alleen wel eens een bluntje om eens ff wat anders te hebben. Net zoals dat je ook wel eens een peuk van een ander merk wel ff lekker vind. Iedere dag een boterham met kaas gaat toch ook vervelen zeg maar.

BacingsPen

Badass junkie
BLUNT Man ik vond het geweldig, gewoon pure wiet erin stoppen en het rookt net zo fijn als een joint met sjag erin :)

Misschien dat ik stiekem ook wel kick op het feit dat er nicotine in zit :flushed:

BacingsPen

Badass junkie
Word je er gaar van? :confused:

Ik zou daar absoluut geen verklaring voor weten, tenzij je natuurlijk nog nooit iets gerookt hebt met nicotine erin. Maarja, rook je altijd puur?

Waterpijp is ook zalig btw :grin:

spacekonijn

Badass junkie
ik heb altijd met shag gerookt ( wel weinig shag ) maar ik begin puur nu echt heel erg te waarderen veel lekkerder high word je ervan en veel minder sloom maar mijn herrineringen aan blunts zijn dat ik er erg sloom van werd altijd!
maar zal het binnenkort weer eens proberen want het is natuurlijk wel een hele lekker manier van puur roken

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
maar ik begin puur nu echt heel erg te waarderen veel lekkerder high word je ervan en veel minder sloom

Ik ben blij dat er steeds meer mensen zijn die inzien dat puur roken DE MANIER is :)

Puur smoken owned:)

Jeller

Badass junkie
het best is een dikke blunt in een waterpijp.. dan word je rook mooi gefilterd en heb je lekkere pure wietrook :) wel zwaar aan de longen ook, maar je zit er echt goed stoned van

Mac...

Badass junkie
Ja puur is echt wel een lekkerdere high, rook maar eens een peuk na een joint, wordt je echt tering gaar van. Maar kost meteen weer zo achterlijk veel als je puur gaat roken. Tenzij in een pijp is nog wel te doen.

BacingsPen

Badass junkie
Hoezo kost het veel? Als ik zorgvuldig met mijn wiet omga en ik gebruik het maar af en toe dan kan ik 5 kleine mini stickies draaien van 5 euro wiet. Is dat dat duur of niet?

Moet er wel bijzeggen dat ik van 5 euro wiet de laatste tijd maar 3 sticks maak :grin:

Mac...

Badass junkie
Nee oke, dat valt wel mee, alleen ik ben een van de personen die als hij eenmaal aan het blowen is, ook niet meer stopt tot hij naar bed gaat.

BellieJ

Newbie
hmz...ik snap niej dat mensen verslaafd raken aan nicotine...tenminste uit sigaretten,,, soms rook ik het hele weekend,, maar dan ook weer een maand niet :) kbedoel... werkt ut soms niej bij mij :confused:

Bal0n

Badass junkie
Waarschijnlijk ben je gewoon niet zo verslavingsvatbaar wat betreft nicotine.. Is dat zo vreemd?

Mac...

Badass junkie
Nicotine is sowieso helemaal lichamelijk niet zo gek verslavend. Het is vooral een geesteljike verslaving en die is altijd persoonsafhankelijk.

Nick

Experimenterende gebruiker
Laats ook een bluntwrap gerookt nou het is echt knetter :wave: ..
Je heb eigelijk geen tabak nodig omdat het sigarenblad al goed van zich zelf brand en niet snel uitgaat enzo .. ik zelf zou het niet elke dag roken een blunt..alleen op ze tijd is een x is het lekkerst.. had trouwens blunts met smaak.. apple martine.. peach nog wat ..

http://www.headshop.com/product.asp?pID=518&cID=32

Bovenaan