Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
exact mijn top 3Valentijntje zei:
gamezz zei:exact mijn top 3Valentijntje zei:
aleen is de crystal haze de ik gerookt heb zelfkweek maar dan wel goede![]()

blowking zei:paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ).
Amnesia hase is dat denk ik?Varry zei:Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van!![]()
maiskorrel zei:Het is nogal moeilijk om te zeggen welke wiet soort het lekkerst is. Want als je bijvoorbeeld bubblegum koopt in eindhoven is dat weer heel anders dan bubblegum in rotterdam. En het verschilt niet alleen per stad maar zelfs per shop. En die verschillen kunnen soms enorm groot zijn.
Bordeaux Utrecht? Verdord heb ik nog niet vaak gehad hoor, niet pikken.Mathijs zei:maiskorrel zei:Het is nogal moeilijk om te zeggen welke wiet soort het lekkerst is. Want als je bijvoorbeeld bubblegum koopt in eindhoven is dat weer heel anders dan bubblegum in rotterdam. En het verschilt niet alleen per stad maar zelfs per shop. En die verschillen kunnen soms enorm groot zijn.
+1
Ik haal zelf vaak bij bordaeux en daar is lang niet altijd jack harrer even lekker bijvoorbeeld.
Soms krijg je een leuk zakje lekkere wiet, en 2 dagen later krijg je een verdord zakje aangeboden van dezelfde wiet..
Ik vraag maar gewoon doe maar een leuk zakje zolang het maar geen uitgedroogde troep is.
squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?MCHZK zei:ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !
(wel een arogante uitbater daar)
buzzrider zei:squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?MCHZK zei:ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !

ok danMCHZK zei:buzzrider zei:squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?MCHZK zei:ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !
neenheb genoeg meegebracht om toch wel even door te kunnen (ik had trouwens een gratis lift heen en terug)
![]()
SpeedyGonzalis zei:. Maar dat was echt goede wiet, heerlijk zoet![]()