Werkt chocola nou echt?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Zoeken
 

Bengt

Bewuste gebruiker
Pure chocolade is een MAO-remmer,dus die kan je wel eenwat heftigere trip bezorgen.

Voor dosering en gebruik, gebruik dan gewoon die zoekfuctie.
 

azgaza

Badass junkie
Ja dat werkt. Chocola is een lichte mao-remmer, je moet dan wel pure chocola hebben, hoe puurder hoe beter, dus een stuk chocola dat bijna puur cacao poeder is zal je trip zeker versterken.
 

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
mag misschien stom klinken maar waarom eten jullie dan geen paddestoel meer?

Ik heb er zelf nooit chocola of andere mao remmers bij genomen, maar paddo's zijn best smerig dus ik kan me voorstellen dat mensen dat wel zouden doen, bovendien scheelt het geld, paddo's zijn niet heel goedkoop.
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik vind het nog goed meevallen hoor. als je plezier wil vind ik wel dat je daar iets voor over mag hebben, en 15 euro is nou toch niet zo duur...
maar ja idd smerig zijn ze wel...
 

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
ik vind het nog goed meevallen hoor. als je plezier wil vind ik wel dat je daar iets voor over mag hebben, en 15 euro is nou toch niet zo duur...
maar ja idd smerig zijn ze wel...

IK vind ze het geld ook helemaal waard, die die ik meestal koop (hawaiiaanse) kosten daar 17.50 en als ze meer kostten zou ik ze nog wel doen. Maar de smaak is toch wel behóórlijk smerig, het is te doen, maar het is altijd even een moment van walging, daarom snap ik wel dat anderen het doen, ik neem zelf ook gewoon een hele portie als ik écht hard wil trippen (ik kan net als jij ook trippen van maar één paddo)
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
leuk hé... lekker zuinig... hihi. maar ik kan het wel begrijpen als je nog student bent ofzo dat dan 15 euro misschien wel veel is... en idd die smaak, en als er al wat schimmel aanhangt maak ik me op voorhand al vies...
 

paupie

Bewuste gebruiker
15 euro voor iets dat zo heftig en magisch is.... k vind dat nou niet echt duur :tongueout:

maar OT: ja, pure chocolade versterkt je trip
 

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ben ik nu de enige die zijn paddo's met plezier opeet?

Ik vind dat echt niet vies ofzo.

Guess I'm lucky :grin:
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
idd lucky you!! bah gewoon het idee al... en dan helemaal met die schimmel brrrr. maar binnekort gedroogde zal wel minder erg zijn zeker?
 

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
idd lucky you!! bah gewoon het idee al... en dan helemaal met die schimmel brrrr. maar binnekort gedroogde zal wel minder erg zijn zeker?

Ik vind gedroogde persoonlijk erger, de smaak is echt keer 10 dan, heel geconcentreert.
 

Bengt

Bewuste gebruiker
Je moet gewoon denken aan het plezierdat na die smaak komt en zo erg is het nu toch ook niet.

Het is gewoon de gedachte en de verhalen die worden rondverteld over de slechte smaak die het zo slecht laten smaken.
 

azgaza

Badass junkie
Bengt zei:
Je moet gewoon denken aan het plezierdat na die smaak komt en zo erg is het nu toch ook niet.

Het is gewoon de gedachte en de verhalen die worden rondverteld over de slechte smaak die het zo slecht laten smaken.

Dat laatste denk ik steeds tussen de trips maar zodra ik ze in mijn mond heb is het toch echt vreselijk. Maar ja: gewoon niet zeuren en doorbijten (letterlijk), zo moeilijk is het niet.
 

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
dus een stuk chocola dat bijna puur cacao poeder is zal je trip zeker versterken.


maar het nadeel is da ge da niet zult vinden... I
n chocolade zit zo ongeveer 20 % cacao, en niet meer, ook niet bij pure chocolade.
cacao is nogal duur vinden de chocoladeproducenten dus doen ze hunne cohocalt er nie vol van, er is wel een minimum aan cacao dat ze moeten toevoege, maar k weet nie hoeveel dat is...
 

Dissonant

Bewuste gebruiker
Op mijn reep Edel Bitter Schokolade van nog geen euro uit de lidl staat "74% cacao", ook bij de ingrediënten. Dus daar zit toch echt 74% in, of niet?

En kan ik ze ineens helemaal opeten (100gr), of is dat overdaad? Is er een bepaalde dosering die je moet volgen?
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
misschien een stom idee maar wat met die poeder speciaal om WARME chocolademelk mee te maken... daar beweren ze ook van dat het bijna 100% cacao is... of cacaoboter misschien???
 

azgaza

Badass junkie
74% cacao repen lijken me best geschikt; ik zou dan eerst een halve reep eten en kijken of het versterkend werkt en anders later de rest ook opvreten.
Cacaoboter werkt dénk ik niet, maar dat weet ik ook niet zeker. Cacaopoeder zou haast wel moeten werken. Je kan ook zo'n potje puur cacaopoeder kopen om over dingen te strooien, dat zou zéker moeten werken.
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
dat zou ik toch ook zeggen... als je dan enkel naar cacao streeft hoef je er niet de suiker van chocolade bij te nemen... suiker is toch niet positief voor je trip? of is dit allemaal flauwe kul?
 

teebo

Bewuste gebruiker
ik vind ze lekker :)
en volgens mij wordt je trip van chocolade veel zwoeler
paddorepen: ik vroeg me af of er md bijzat
paddos met een mignonetje: kwam zeer rap op, lichamelijk een zeer aangename zwoele trip
andere keren was het lichamelijk lastiger
 

azgaza

Badass junkie
Suiker zorgt dat je het in een trip minder koud hebt en je wat comfortabeler voelt omdat paddo's de bloedsuikerspiegel omlaag halen.
 

Jeller

Badass junkie
hmm de keren da ik chocola at tijdens een trip maakt da toch gene verschil hoor (was mss wel geen pure)
 

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
ok. als ik dat nu wat eerder had geweten, heb hier vorige keer zitten bevriezen...

Volgende keer ff een deken erbij pakken :beer: ! Ik heb voor vanaaf twee porties McKennai ofzo, nog nooit op ben benieuwd. Normaal altijd mexican of hawai :hearteyes:
 

xcrement

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
LSD is goed te doen, doordat het zo'n ontzettend kleine hoeveelheid is valt er weinig te proeven eigenlijk.
uhm?
tgaat niet om de smaak, maar of het het effect versterkt?
is chocolade een MAOI? want heb gelezen dat dat het effect van de lsd juist verminderd.
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Doodkapje zei:
ok. als ik dat nu wat eerder had geweten, heb hier vorige keer zitten bevriezen...

Volgende keer ff een deken erbij pakken :beer: ! Ik heb voor vanaaf twee porties McKennai ofzo, nog nooit op ben benieuwd. Normaal altijd mexican of hawai :hearteyes:

ik had mijn kleren en een badjas daarover aan, en ik had een kussen en deken bij me in de zetel... genoeg toch niet? :wink: :grin:
 
Bovenaan